کد خبر: ۶۵۱۱

حکیم مهر -  رئیس انجمن جهانی دامپزشکی، برگزاری کنگره جهانی دامپزشکی در آفریقای جنوبی را فرصتی مغتنم برای شرکت دامپزشکان و طرح موضوع مصرف منطقی داروهای ضدمیکروب دانست.

دکتر جیرد جورنا با اشاره به فاصله حدود 2 ماهه باقیمانده تا برگزاری کنگره جهانی دامپزشکی از علاقمندان به شرکت در این کنگره خواست هرچه زودتر نسبت به ثبت نام و فراهم کردن زمینه حضور در این رویداد مهم اقدام کنند.

وی همچنین تقارن برگزاری این کنگره با سال 2011 موسوم به سال جهانی دامپزشکی را گرامی داشت و افزود : امیدوارم همبستگی دامپزشکان در معرفی زوایای مختلف حرفه دامپزشکی که به مناسبت سال 2011 بوجود آمد در سال‎های آتی هم ادامه یابد و خانواده بزرگ دامپزشکی به راهی که در پیش گرفته ادامه دهد.

رئیس انجمن جهانی دامپزشکی در بخشی دیگر از سرمقاله خود به رویدادی مهم در جریان برگزاری کنگره جهانی دامپزشکی اشاره کرد و نوشت : گردهمایی رؤسای انجمن‎های دامپزشکی کشورهای عضو انجمن جهانی دامپزشکی (WVA) که در جریان برگزاری این کنگره برگزار می‎شود فرصت بسیار مناسبی برای اعضاء انجمن جهانی دامپزشکی است تا به بیان عملکرد خود بپردازند و برنامه‎های آتی انجمن متبوع‎شان را ارائه دهند.

گفتنی است کنگره جهانی دامپزشکی، دهم تا چهاردهم اکتبر 2011 به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه