کد خبر: ۶۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۲۳۸ نظر
مدیرکل دامپزشکی البرز در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر غلامرضا توکلی» افزود: دریافتی پرسنل با تسری فوق‌العاده خاص که به استان‌ها ابلاغ شد ترمیم شد و ما امید داریم که تا پایان برج و همزمان با حقوق کارمندان، تسری را نیز پرداخت کنیم ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: استیجاری بودن ساختمان برخی شبکه‌های دامپزشکی از مهمترین مشکلات استان است. این را مدیرکل دامپزشکی استان البرز به حکیم مهر می‌گوید: «جابه‌جایی‌ها، یافتن ساختمان اداری مناسب، افزایش اجاره بها و تامین بودجه آن که کار دشواری است شرایط را برای اداره کل دامپزشکی استان البرز سخت کرده است.»

 «دکتر غلامرضا توکلی» با یادآوری اینکه دریافتی پرسنل دامپزشکی خیلی کم است، می‌گوید: «قشر تحصیلکرده دامپزشکی که بعضا دارای مدرک PhD می‌باشند، نسبت به ارگان‌های مشابه حقوق نسبتا پایینی دارند ولی با پیگیری‌ها و زحمات مسئولین سازمان دامپزشکی کشور در رأس آنها آقای دکتر ماکنعلی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور، شکر خدا دریافتی پرسنل با تسری فوق‌العاده خاص که به استان‌ها ابلاغ شد ترمیم شد و ما امید داریم که تا پایان برج و همزمان با حقوق کارمندان، تسری را نیز پرداخت کنیم.»

حکیم مهر: مهمترین اتفاقات جدید در اداره کل دامپزشکی استان البرز چه بوده است؟

خوشبختانه در سال ۹۹ اداره کل دامپزشکی استان البرز در زمره استان‌های برتر قرار گرفت و تقدیرنامه‌هایی از طرف آقای دکتر ماکنعلی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و معاونین ایشان و همچنین از طرف آقای دکتر شهبازی استاندار البرز، خانم دکتر عربشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و آقای دکتر مخبر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز دریافت شد. همین‌جا، جا دارد که از پرسنل دامپزشکی البرز تشکر کنم.

سال گذشته اگرچه فرایند واکسیناسیون جمعیت گاو و گوساله روستایی می‌بایست با پرداخت هزینه علیه بیماری تب برفکی انجام می‌شد، اما قریب به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از ستاد اجرایی فرمان امام بودجه گرفتیم و جزو معدود استان‌هایی هستیم که توانستیم واکسیناسیون گاو و گوساله روستایی را علیه تب برفکی به شکل رایگان انجام دهیم.

حکیم مهر: آیا کانون بیماری مشاهده کردید؟

خوشبختانه کانون بیماری به صورت اپیدمی نداشتیم و اگر هم داشتیم به صورت اسپورادیک بود که خیلی سریع آن را جمع و جور می‌کردیم. اگر این تعامل بین دستگاهی نبود، واقعا موفق نمی‌شدیم چنین کاری را انجام دهیم.

حکیم مهر: مهمترین مشکلات دامپزشکی استان البرز چیست؟

شاید یکی از مهمترین مشکلات دامپزشکی استان البرز، استیجاری بودن ساختمان شبکه‌های دامپزشکی ۳ شهرستان ماست. علت آن هم برمی‌گردد به اینکه متاسفانه استان البرز زیرساخت‌های تبدیل شدن به استان را نداشت و در این‌خصوص کمی با عجله رفتار شد. با توجه به اینکه آن زمان شبکه دامپزشکی کرج را تبدیل به اداره کل دامپزشکی کردند،

در حال حاضر ساختمان ۳ شهرستان کرج، فردیس و طالقان استیجاری است. ما از حدود ۲۵ ماه پیش پیگیر این مساله هستیم و با رایزنی‌هایی که کردیم تا حدودی موفق شدیم که ادارات 2 شهرستان را سر و سامان دهیم که جا دارد از استاندار محترم، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین خارج از استان از دکتر ماکنعلی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و دکتر خداویردی معاون تشخیص و مدیریت درمان تشکر ویژه کنم که همیشه همراه ما بودند. این همراهی باعث شد که برای شبکه فردیس ساختمانی را از شرکت مادرتخصصی تحویل بگیریم و به تعمیر و تجهیز آن بپردازیم، آن را سروسامان دهیم و از حالت استیجاری خارج کنیم. برای شبکه طالقان نیز موفق شدیم زمینی را بگیریم و پیگیر هستیم که آن را وارد سامانه کرده و ساخت‌وساز آنجا را هم شروع کنیم.

در ارتباط با شهرستان کرج نیز به دنبال این هستیم که ساختمانی را که در حال حاضر در اختیار اداره کل هست، به شبکه دامپزشکی کرج بدهیم و بتوانیم ۸ هزار متر زمین از ادارات مختلف کرج بگیریم. تا این لحظه موافقت ۳ وزیر شامل مهندس حجتی، مهندس کشاورز که سرپرست بودند و حتی دکتر خاوازی را هم گرفتیم. خوشبختانه زمین‌های بسیار زیادی در کرج داریم که عمدتا بالای ۱۰۰ هکتار هستند و همه آنها نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است. پیگیر این مساله هستیم اما تا الان موفق نشدیم. اگر بتوانیم این ۸ هزار متر را بگیریم، برای ۵۰ سال آینده نیز پیش‌بینی می‌کنیم که مأمورسرا و آزمایشگاه مرکزی را به صورت مجزا راه‌اندازی کنیم و حتی اگر قانون اجازه دهد، قسمتی از زمین را به نظام دامپزشکی استان البرز بدهیم، چون اعتقاد من این است که ما در دامپزشکی یک خانواده هستیم و از بخش خصوصی جدا نیستیم.

حکیم مهر: در مورد استیجاری بودن ساختمان‌ها، مهمترین مساله‌ای که شما را آزار می‌دهد، چیست؟ هزینه‌های بالا یا دردسرهای جابه‌جایی؟

سؤال خوبی بود. هم جابه‌جایی‌ها اعصاب و روان ما را به هم ریخته و هم اجاره‌بهایی که پیش از این ۸ میلیون تومان بوده، حالا تبدیل به ۱۸ میلیون تومان شده و ما هم هیچ راهی برای تامین بودجه نداریم. از طرفی چقدر باید بگردیم تا یک ساختمان اداری پیدا کنیم که شرایط اداری داشته باشد. تامین این هزینه خیلی برای ما سخت است و از مقامات کشوری و استانی می‌خواهیم که با ما همکاری کنند. این همه زمین در کرج داریم که متعلق به جهاد کشاورزی هستند. ما نیز از همین خانواده هستیم و غریبه نیستیم. اگر کمک کنند و این زمین را در اختیار ما قرار دهند، ما از حالت استیجاری بیرون می‌آییم. به هر حال کسی باید به میدان بیاید و قدم بردارد. از ابتدای مسئولیتم در استان حدود ۲۵ ماه است که به دنبال آن هستم.

حکیم مهر: درخصوص واکسیناسیون پرسنل دامپزشکی استان علیه بیماری کرونا چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

ما تنها استانی هستیم که پوشش واکسیناسیون کووید-۱۹ را برای صددرصد پرسنل خود انجام دادیم که جا دارد از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تشکر ‌کنم. با توجه به اینکه پرسنل دامپزشکی در معرض این ویروس قرار دارند و مرتب با افراد مختلف در ارتباط هستند، تلاش کردیم که هر چه سریع‌تر آنها را واکسینه کنیم و موفق شدیم صد در صد نیروها را پوشش دهیم.

حکیم مهر: پوشش واکسیناسیون فقط برای بخش دولتی بود یا شامل بخش خصوصی هم می‌شد؟

سهمیه واکسن بخش خصوصی جدا بود و از طریق نظام دامپزشکی استان انجام می‌شد. من فکر می‌کنم نظام دامپزشکی نیز نیروهای تحت کنترل و نظارت خود را به طور کامل پوشش داد، اما اطلاع دقیق ندارم. اما در ارتباط با نیروهای حاکمیتی، هم اداره کل و هم شهرستان‌های تابعه را صد درصد پوشش دادیم.

حکیم مهر: فقط دوز اول را؟

بله.

حکیم مهر: بحث تسری فوق العاده خاص کارکنان دامپزشکی به کجا رسید؟ طبق آخرین خبرها، این مساله به استان‌ها ابلاغ شده است.

بله. جا دارد که از دکتر ماکنعلی، دکتر آذرنوش، مهندس مومنی و تیم آنها که خیلی در این‌خصوص زحمت کشیدند و همچنین دکتر نوبخت و مجموعه ایشان تشکر کنم. دریافتی پرسنل دامپزشکی خیلی بد بود. یک دکتر دامپزشک وقتی می‌خواهد به یک مسافرت برود، یا باید از مهانسرا استفاده کند یا در مدرسه یا نمازخانه یک اداره بخوابد که این برای قشر دامپزشکی خیلی بد بود. قشری که بعضا PhD دارند و تحصیل‌کرده هستند. تسری به استان‌ها ابلاغ شد و ما امید داریم که تا پایان برج و همزمان با حقوق کارمندان، تسری را نیز پرداخت کنیم.

حکیم مهر: ارتباط شما با بخش خصوصی دامپزشکی استان البرز چگونه است؟

بنده حتی در اصفهان هم که بودم، ارتباط بسیار تنگاتنگی با بخش خصوصی داشتم. لرستان هم که بودم نظام دامپزشکی آنجا غیرفعال شده بود و در آنجا حدود ۱۲ جلسه برگزار و فعالیت نظام دامپزشکی استان لرستان را از صفر شروع کردیم که شکر خدا الان جزء نظام‌های خوب کشور به شمار می‌رود. جای افتخار است که افرادی که در حال حاضر عضو نظام دامپزشکی استان البرز هستند، ارتباط بسیار نزدیکی بین حاکمیت و بخش خصوصی وجود دارد. ما تا این لحظه جلسات بسیار زیادی با نظام داشتیم و تعامل خیلی خوبی بین ما برقرار بوده است.

حکیم مهر: یکی از نقاط مثبت کارنامه کاری حضرتعالی، دوری از حاشیه بوده است. چگونه به این مهم دست پیدا کردید؟

بنده اعتقاد دارم کسی که در رأس یک مجموعه قرار گرفت، باید آن مجموعه را مثل خانواده خود بداند. من به این صورت عمل می‌کنم که تمام پرسنل خانم را مثل خواهر و دخترهای خودم و تمام پرسنل مرد را مثل برادر و پسر خودم می‌دانم؛ تا جایی که تاکنون کارمند خود را به تخلفات اداری نفرستادم و می‌گویم باید در بین خودمان حل کنیم. حتی با کارمندی هم که مقداری انحراف کوچک داشته، صحبت کردم و دیدم که با همان مهربانی، تا چه اندازه به راه آمده است.

بنده چند آیتم برای تعریف یک کارمند خوب در نظر گرفته‌ام که شامل دلسوزی، انضباط کاری، دوری از حاشیه و فعالیت تخصصی است. اگر یک کارمند این چند آیتم را دارا باشد، در قلب من جا دارد. یعنی تمام آن رفتاری را که با خانواده خود دارد، برای اداره هم انجام دهد. خودروی دولتی را همانند خودروی شخصی با دلسوزی استفاده و نگهداری کنند. شکر خدا در استان البرز همین‌گونه است و من از خدا می‌خواهم به ما کمک کند و این تعامل بین همکاران بیشتر شود. هم استان لرستان و هم استان البرز جزء استان‌های خوب کشور هستند و من این مهم را حاصل لطف خدا و زحمات تک‌تک همکاران و پرسنل دامپزشکی می‌دانم.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

برای شما و تیم رسانه‌ای حکیم مهر و همچنین کلیه پرسنل دامپزشکی حاکمیتی بخش دولتی و بخش خصوصی آرزوی سلامتی می‌کنم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۲۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
1
10
به امید خداوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
............. مسئولینی که اینگونه وضعیتی را علنا در میان کارکنانشان و در فضای مجازی می بینند و قدرت کنترل ندارند متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
قشنگترین جای ادعای این دوستان اداری اونجایی بود که مدیران و کارکنان اداره مالی سازمان دامپزشکی رو برای اینکه ضریب سه و نیم بهشون بدن می‌فرستاند مرکز تشخیص ساعت بزنند و برگردند سازمان تا ضریب سه و نیم به بالا بگیرند هرکس میخواد اینجا مدرک بگذارم برای ...........های شرعی ......... سازمان برای اجحاف در حق پولی که متعلق به زحمت‌کشان فنی بود وقتی سخن از کج بود اساس میکنیم و اینکه پول ما داخل همین سازمان اعانه بی حساب و کتاب به نزدیکان مدیران میشود سخن به گزاف نگفته‌ایم مشکل ما داخلی است و نه بیرونی و مدیران سازمان تمایلی برای حل این مشکل ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سلام اینجا گذاشته ام عین قانون رو که درباره تعلق مالیات بر تسری فوق العاده خاص کارکنان دامپزشکی هست تا شاید مطالبات پرسنل دامپزشکی رو یک بزرگواری از مسئولین ببینه و پیگیری بشه:
قانون معافیت از مالیات وجوهی که تحت هر عنوان به استثنای حقوق و فوق العاده شغل به پزشکان، دندانپزشکان و دکترهای داروساز و دامپزشکان پرداخت می شود
تاریخ تصویب : 1362/08/22
مرجع تصویب : مصوبات مجلس شورا
QR
جزئیات متن قانون
‌قانون معافیت از
مالیات وجوهی که تحت هر عنوان به استثنای حقوق و فوق‌العاده شغل به پزشکان،
دندانپزشکان و‌دکترهای داروساز و دامپزشکان پرداخت می‌شود
‌ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون وجوهی که تحت عناوین اضافه کار، محرومیت
از مطب، حق‌الزحمه کار اضافی، حق کشیک و آنکال و‌فوق‌العاده محل خدمت یا خارج از
مرکز حسب مورد به پزشکان، دندانپزشکان، دکترهای داروساز، دامپزشکان و پیراپزشکان
شاغل در وزارتخانه‌ها و‌مؤسسات و شرکتهای دولتی و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها
مستلزم ذکر نام است توسط این سازمانها پرداخت می‌شود، از پرداخت مالیات بر
درآمد‌معاف می‌باشد و نیز حقوق و فوق‌العاده‌های شغل پزشکان و پیراپزشکان و
دکترهای داروساز و دندانپزشکان و دامپزشکان شاغل در سازمانهای‌فوق‌الذکر که محل
خدمت آنها در روستاها و همچنین در نقاط محروم کشور طبق لیست سازمان برنامه و بودجه
که در آن شاخص پزشکی اولویت دارا‌می‌باشد، از پرداخت مالیات معاف است.
‌تبصره - درآمدی که از محل طرح کارانه (‌فی‌فر سرویس) به دست می‌آید از این معافیت
مستثنی خواهد بود.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز یکشنبه بیست و دوم آبان
ماه یک هزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای اسلامی‌تصویب و به تأیید شورای نگهبان
رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
9
27
شایعاتی شنیده می شود که می خواهند تسری را خراب کنند و قانون بدرستی اجرا نشود. لذا ............... توصیه می شود از این کار حذر کنند. راه برای پیگیری قانونی باز است. در سازمان دامپزشکی این کارها جایی ندارد
پاسخ ها
نماینده اداری ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اگه قرار باشه ما ضریب یک بگیریم تو چهار خرابش میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
تسری که باعث پرداختی های نامتعارف بشه و شکاف دریافتی بین نیروهای اداری و فنی ایجاد کنه و باعث بشه یک سازمانی که باید با هم همدل و متحد باشد اینجوری دو شقه بشن همون بهتر که پرداخت نشه. یا عادلانه توزیع بشه و تفاوت فاحش بین نیروها نذاره و پرداختی ها نزدیک به هم باشه یا از بیخ اجرا نشه.والسلام
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
نماینده اداری ها مثل اینکه هوای قلدر بازی زده به سرت ! مواظب سرت باش.
نماینده فنی ها
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دوست داری ضریب ۴ بگیری از زیر کولر بیا کنار بفرما داخل فیلد
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فردی که بنام نماینده اداری ها پیام گذاشتی و متاسفانه دارید در فضای مجازی جولان میدهید و آتش بیار معرکه شدید جنابعالی که تا دیروز کار معین بودید و اگر اشتباه نکنم کل سابقه کاری شما 8 سال نمیشود بماند که چجوری با کار معین رییس یک اداره ستادی در یک استان شدید . میخواهید قانون مصوب را خراب کنید اگر میتوانیدبفرمایید خراب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
این شخصی که بعنوان نماینده اداری ها کامنت گذاشته همان فردی است که در گروه مجازی جدید تاسیس پیامهای تند و خلاف قانون می گذارد فردی که اگر اشتباه نکنم 8 یا 9 سال بیشتر سابقه ندارد و تا چند وقت پیش هم قرارداد کار معین یا قرارداد کارگری داشته
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
3
33
جناب آقای دکتر ،زحمت اصلی را همکاران در فضای مجازی و رایزنی با نمایندگان ،انجام دادند نه مسولین سازمان!!!!!!!
آوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
2
6
آیا وارد حکم می شود؟ چقدر به حقوق اضافه می شود؟
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
30
24
ما خواهان عدالتیم
در دامپزشکی تبعیض جایی نداره
ضریب بچه‌های اداری را دارید ...............
یا همه قانونی تسری میگیریم یا نمیذاریم کسی تسری بگیره حتی به قیمت هوا رفتن قانون تسری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کاملا درسته .
اگه قراره کل زحمت و کارای تسری با حوزه اداری باشه و دریافتی های نجومی با فنی ها باشه همون بهتر که کسی تسری نگیره.
مگه میشه یه طرح سه برابر یه کارشناس امور اداری که ۲۵ سال تو اداره زحمت کشیده تسری دریافت کنه.
سال های قبل به دلیل اینکه مبلغ تسری ناچیز بود همکاران اداری خیلی پیگیر نبودند.
حالا که با تلاش حوزه توسعه سازمان و همکاران در سراسر کشور قرار بر پرداخت شده یا عادلانه پرداخت خواهد شد یا اصلا پرداخت نخواهد شد.
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
عدالت به معنی قرار گرفتن هرچیزی در جای خود . شک نکنید طبق قانون باید پرداخت شود نه به میل من و شما . در ضمن تسری اگر به قول شما توسط امثال شما هوا بره مطمئن باشید شما با تلاش سایر همکاران درکنار تسری هستید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
همکاران اداری میتوانندازپشت میز وزیرکولر بلند شوند وبروند داخل اکیپ خون گاو بگیرن یا درکشتارگاه با قصاب و چوبدار دست به یخه شوند آن موقع تسری فنی بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مراقب باش خودت هوا نری دوست عزیز قانون مصوب مجلس اسلام پابرجاس
مستوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
به نظر میاد بخش اداری موقعی که از محل تسری به صورت یواشکی و غیر قانونی ۵۰ درصد دریافت میکردن و صداشون درنمیومد رو فراموش کردن و فراموش کردن که این مسئله قابل پیگیری از طریق قانونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جناب ناشناس کاملا نادرست،مثل اینکه فراموش کردید یا خودتان را به ندانستن زدید که تسری فوق‌العاده خاص با مطالبه گری زحمتکشان راستین دامپزشکی به ثمر رسیده و این را معاونت محترم ریاست جمهوری چندین بار تائید نمودند ،همانطور که سازمان زندانها احقاق حق نمودند،دامپزشکی هم همان طور اعمال می کند.قانون فصل الخطاب است.شما اداری عزیز هم اگر محق هستید مطالبه گری کنید ولی اجازه ندارید حق دیگران را به ناحق ، پایمال کنید.
دکتر دامپزشک
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آقای اداری بفرما شما هم مثل ما بیا تست سل و مشمشه تو گرما ۵۰ درجه انجام بده بگیر ................
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
کارشناس ۷:۷ ببینم کدوم کار تسری رو شما انجام میدید.هان؟ که اینقدر مدعی هستید مثل اینکه یادتون رفته که این ۹ سال خلاف قانون از محل تسری ۵۰درصد برداشت میکردید (..............) . درضمن ۲۵ سال توی اداره نشستی و برای خودت کیف میکردی ، حالا خودت رو با نیروی زحمتکش طرح و قردادی مقایسه میکنی ..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
سازمان دامپزشکی یک سازمان تخصصی و فنی است و تمام اعتبارات و مزایا و حقوق ان براساس فنی پایه ریزی شده است ضریب یک هم برای اداری ها زیاد هست رییس سازمان باید بخشنامه کند هرکس نمیتواند در برابر مرقانون تسری تاب بیارد از دامپزشکی به سازمان دیگری برود .
گل سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
14
17
با سلام و احترام
ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم سازمان و معاونت های محترم
همانگونه که استحضار دارید امتیازاتیکه به موجب قوانین خاص و عام به مستخدمین اختصاص می یابد دارای مبانی و قواعدی مشخص می باشد که ازان جمله مدارک تحصیلی ومشاغل تحت تصدی است و ملاک عمل مشاغل فنی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۰/۳۲۴۱۰ مورخ ۹۰/۱۲/۱۴ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری است
از زمان تصویب قانون تسری تاکنون 4دستورالعمل انشاء و ابلاغ گردید که این امر به روشنی حکایت از سردرگمی و تفسیر به رای درتصمیم گیری است ، تفسیرقانون باید دارای منطق حقوقی بوده که متضمن موارد ذیل باشد : اولا کمترین تعارض بانص قانون داشته باشد ثانیا به عدالت قرابتی بیشتر داشته باشد ثالثا انگیزه سازمانی برای عموم مستخدمین ایجادنماید در این خصوص نظر جنابعالی را به دستورالعمل اخیر قوه قضاییه برای تسری قانون به کارکنان آن قوه جلب می نماید که تماما بر اساس مدرک تحصیلی و منصفانه و بر پایه عدل و انصاف تایید گردیده است
مصوبه شورای حقوقی و متعاقب آن ابلاغیه و شیوه نامه پرداخت تسری کارکنان که با امضای آقای مهندس مومنی معاون محترم توسعه سازمان اوایل تیرماه ابلاغ شد متضمن بیشترین اثرگذاری مقاطع تحصیلی و شغل تحت تصدی و دربردارنده کمترین اعتراض بوده است ولی ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰٫۴٫۲۲مورد اعتراض قاطبه پرسنل وبیشترین تناقض باقانون را داشته وبسیار ناعادلانه است و حتی با نحوه تامین و تخصیص بودجه بر اساس مدارک افراد نیز تناقض فاحش دارد و قطعا پرداخت ها غیر قانونی و دور از عدل و انصاف مسبب ازبین رفتن انگیزه کاری شده و بیم آن میرود دستگاههای نظارتی ، کمیسیون اصل نود مجلس و حتی دولت جدید به موضوع حساس شده و با ورود به موضوع موجودیت اصل قانون و تامین از منابع مالی دولت و خزانه به مخاطره بیفتد
لذا بر این اساس استدعا دارد با دستور توقف در اجرای دستورالعمل اخیر ، کمیته ای را جهت تفسیر قانون و وضع دستورالعمل مناسب و قانونمند و عادلانه تعیین فرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مشکل از زمانی شروع شد که افرادی که با رابطه از بیرون سازمان اومدند و پست گرفتن و کوچکترین اطلاعی از کار فنی ندارند الان شدند تصمیم گیر و بخشنامه من دراوری صادر کردند و توقع درست کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مسوول واحد حقوقی ما که اصلا نرفته تو واحد کشتارگاه و معدوم سازی چه تفاوتی با مسوول حقوقی جهاد داره که الان ادعای ضریب ۳ داره
خیلی متوقع اید
کیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جناب گلسرخ ،با اجرای صحیح قانون برای محقین،انگیزه برای زحمتکشان و محقین ایجاد خواهد شد و به خواست خداوند اهداف سازمانی برآورده خواهد شد.
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
گل سرخی عزیز قانون تسری کاملاً شفافه و نیازی به کمیته و تفسیر نداره سعی کنید به حق خودتون قانع باشید و این عادت زشت زیاده خواهی رو که بدجوری در روح و روانتون رخنه کرده از خودتون دور کنید.
امینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
دوست عزیزی که مدعی اجرای درست قانون هستید تازه سازمان میخواد قانون رو درست اجرا کنه متاسفانه توی ۹ سال گذشته با اجرای نادرست قانون و دریافتی ۵۰ درصدی تسری در مقابل ۲۵ درصدی که نیرهای فنی دریافت میکردند بد جور بد عادت شدید به حق خوری از قبل قانونی که اساسا برای بخش فنی تصویب شده حواستون باشه که نیروی اداری سازمان دامپزشکی نقش پشتیبانی از بخش فنی رو بر عهده داره همین
از پرسنل اداری
|
India
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
32
17
متاسفانه سازمان رویه ای تبعیض آمیز و خلاف قانون تسری برای پرداخت آن در پیش گرفته است
برای مثال: در قانون برای مقاطع تحصیلی دکتری تخصصی، دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد هیچ تفاوتی بین رشته های تحصیلی قائل نشده اما سازمان در شیوه نامه جدید ضریب یک برای تمام رشته های تحصیلی به جز دامپزشکی یک در نظر گرفته است
کسی که به عنوان مثال مدرک دامپزشکی دارد صرف نظر از تصدی پستش، شغل یا محل خدمت ضریب ثابت 3.5 دارد یعنی مثلا در یک اتاق که دو نفر یکی با مدرک دکتری تخصصی حقوق کارشناس حقوقی هست و دومی با مدرک دامپزشکی نفر اول تسریع را با ضریب 1 میگیرد دومی با ضریب 3.5
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مطمئن باشید نخواهیم گذاشت که تسری ناعادلانه پرداخت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
عدالت این است که ضریب یک هم برای پرسنل غیرفنی زیاد هست تسری قانون مشاغل فنی است لذا به سایرین به هیچ وجه نباید تعلق بگیرد ضریب یک هم باید برداشته شود و کلا به مشاغل فنی اضافه و تعلق بگیرد زیاده خواهی هم حدی دارد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اون دکتری که الان کنار یه دکتر حقوق نشسته احتمالا یه زمانی خاک و گرد دامداری رو صورتش نشسته و بوی پهن هم سراسر وجودش رو گرفته بود و بسته به سابقه اش الان اداری شده است اگر دکتر دامپزشکی هم ،الان ادراری شده اند اونهم به خاطر اضطرار و نیاز بوده وگرنه الفبای دیکته ی دامپزشکی جز با عملیات صحرای و بیابانی نوشته نمیشود پس بهتره سرجات بشینی و ممنون باشی که اومدی وسط این قشر زحمتکش و زیاده خواهی رو هم کنار بگذار.بنظرم رییس سازمان باید یه بار برای همیشه تکلیفش رو با شما مشخص کنه چون شما ها فرهنگ زیر باد کولر نشستن اما مدعی بودن رو خوب نهادینه کرده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اینطور نیست و دکترهای دامپزشکی هم که در قسمت اداری کار می کنند ضریب یک به آنها داده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کسی که تحصیلات غیردامپزشکی داره و جز کار اداری بلد نیس نباید با کسی که تو آفتاب وبارون زحمت می کشه برابر باشه
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
چطور موقع دنبال کارهاش دویدن و برقراری تسری گرفتن پول از برنامه بودجه اداری ها جزو ارکان اصلی بودن؟! الان شدن زیادی خواه؟!!!! اگر فاوا دو روز نباشه هیچ یک از خدماتتون ارایه نمیشه تمام سامانه هاتون از کار میوفته. فاوا فنی تر هست یا دکتر دامپزشکی که بلد نیست یه امار از gisبگیره؟!!! اداری ها زیر کلور میشینن و کار اداری می کنن صادقانه کار می کنند یا کارشناسی که می ره کشتارگاه و گوشت و مرغ یک ماه ش رو پشت ماشین میاره خونه؟!!!! کار فنی می کنید حق شغل و شاغل بیشتری دارید و ماموریت می گیرید. تسری برای همه کادر دامپزشکی است نه برای یه عده خاص
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
روی صحبت من با آن دکتر عزیزی است که از خاک و گرد دامداری حرف زدند و بیشتر کارهای کاردانهای دامپزشکی را به خود انتصاب دادند. اولا باید به ایشان گفت که با افزایش ضریب اداری ها اصلا دریافتی و ضریب شما تغییری نمیکند. اصل مشکل از آنجا شروع شد که 9 نفر از هم صنف های جناب عالی با خیال باطل که با حذف ضریب اداری ها پول باقی مانده به 50 درصد ایشان اضافه میشود به دیوان محاسبات مراجعه کردند و خود فروشی خود را به تعصبات باطل عیان کردند اما غافل بودند از اینکه اکنون که در شیوه نامه جدید ضریب اداری ها کاهش پیدا کرده پول باقی مانه به انها اضافه نمیشود و سازمان برنامه بودجه اعلام کرده که بودجه تخصیص یافته برای اداری ها برمیگرده به خزانه یعنی نه ضریب شما افزایش پیدا میکنه نه درصد شما. واقعا بدبختی و خفت این قشر .............. که حتی به همکار خودشون هم رحم نمیکنند. درگیر تعصباتی شبیه نژاد پرستی و پستی فکری و روانی شدند باید تاسف خورد خیانتی به تمام سازمان دامپزشکی نه فقط اداری ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
اقایان به اصطلاح فنی کار شمار رو همین پرسنل اداری با پست اداری و در کارهای فنی تو شهرستانها انجام میدن حالا موقع پول شده برای ما فنی و اداری جدا می کنین پرسنل فنی و اداری فقط تو سازمان و ادارات کل معنی داره و گرنه تو شهرستانها همه کار فنی می کنن از جمله خودم که لیسانس حسابداری دارم 25 سال سابقه دارم میرم واکسیناسیون یا خونگیری یا سمچاشی و غیره لطفا یه کم منطقی فکر کنین
کارمند امور حقوقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
آقای باصطلاح اداری پرمدعا
دم از منطق می زنی؟
نوشته ات که عاری از هرگونه منطق هست. وای بحال ما اگر شده بدلیل افرادی چون تو بوده است. همه تقصیرها گردن ........... است .......
اگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
اقایی که در کامنتت اداره فاوا را آوردی شما همان شخصی هستید که تا دیروز قرارداد کارگری داشتید و ....................... و الان با مدرک لیسانس کامپیوتر و حدود ۸ سال سابقه کار و قرارداد کارمعین بدترین اتهامات و ناسزاگویی را نثار پرسنل فنی می کنید . یقینا تسری طبق قاتون اجرایی میشود و آن روز زمان حسابرسی افرادی است که به سایرین اتهام وارد میکنند و فنی ها را دزد خطاب میکنند زد و بند و قوم گرایی تمام میشود و عدالت اجرا خواهد شد . نتیجه انتصابات قوم گرایانه و تبعیض امیز همین می شود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
10
31
سلام لطفاً تسری رو بصورت عادلانه به کارکنان پرداخت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مگه تقسیم غنایم است بایستی مر قانون اجرا شود اون معاونی که با ندانم کاری در پرسنل اداری توقع بی جا درست کرد بایستی برخورد شود ضریب یک هم برای غیر فنی زیادی و باید برداشته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اکثر همکاران فنی کارشناس که الان ضریب 3میگیرند مدرک خودشون رو جدید و از دانشگاههای علمی کاربردی گرفتند ، ما هم میتوانستیم بریم و خیلی راحت همچین مدارکی رو بگیریم و الان فنی بودیم ، ولی من موندم اون موقع کار اداری مالی که بسیار زیاد و پر استرس هست رو چه کسی انجام میداد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
تو که میگی غنایم مردی اسمت رو منتشر کن تا آثارش رو ببینی بی معرفت تنگ نظر .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
فعلاً که شما دارین به دید غنیمت بهش نگاه می‌کنین. نیروهای اداری هم جزو بدنه دامپزشکی هستن و از این به بعد به احدی اجازه نمیدم اونها رو نادیده بگیره.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
6
16
فضای مجازی؟!
آدمین های فضای مجازی نمایندگان همانهایی هستند که با اقدام ناشیانه خود در تغییر ضرایب موجب تعویق پرداخت تسری و ایجاد تفرقه بین کارکنان فنی و اداری سازمان شدند.
.......................
از همه همکاران عزیز که در فضای واقعی تلاش کردند و همه روابط و زحمات چندین ساله خود را هزینه ما همکاران کردند و موجب افزایش دریافتی مان شدند تقدیر و تشکر می کنیم. و امیدواریم مدیران آینده سازمان مشی خدمت گزاری و وحدت آفرینی را سرلوحه کار خود قرار داده و در درج حق تسری در حکم و سختی کار و محرومیت از مطب و ۱/۱ و ... بکوشند.
عمر مسولیت ها خیلی کوتاه است اما درسهای آن و خاطرات برجا مانده جاوید و ماندگار
با آرزوی سلامتی برای آقای دکتر دستور و آقای دکتر منادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ایجاد تفرقه بین کارکنان در سراسر کشور به شدت محکوم میشه.
و نخواهیم گذاشت تسری ناعادلانه پرداخت شود
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
1
14
انشالله اجرا بشه... آقا معیشت کارکنان دامپزشکی خیلی بده... بی چاره شدیم بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
10
4
دکتر توکلی با معرفت و قدر شناس
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
8
26
با سلام
دوستان كادر اداري با كمال احترام به تمام زحماتي كه ميكشين، ولي به نظرم درست نباشه بخاطر شما كه درحدود شايد كمتر از٢٠ درصد كادر سازمان دامپزشكي را تشكيل ميدين ٨٠ درصد بقيه را از نعمت تسري محروم كنين، كما اينكه ديدين كادر فني و تخصصي هيچ مخالفتي با شيوه نامه ارائه شده سازمان نداشتن صد البته خيلي هم خوشحال بودن ولي بنا به نظر قانون و ايرادات ديوان محاسبات محقق نشد. البته حق اعتراض براي شما عزيزان باز هست ولي نه با روش جلوگيري از پرداخت تسري و آسيب زدن به معيشت چند هزار خانواده.اي كاش دوستان به نام جايي كه كار ميكنن و قانون مصوب مجلس بيشتر عنايت داشته باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
همکاران اداری لطفا به حق خودتون قانع باشید، طمع نکنید چون خودتون لطمه میبینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
از بس خوشحال بودن که اعتراض کردن و شیوه نامه اول رو که میزان دریافتی پرسنل تفاوت فاحش نداشت باطل کردن. اینکه دیوان محاسبات ایراد گرفته هم داستانی بیش نیست و فنی ها به خاطر اینکه خودشون رو در این قضیه تبرئه کنن این رو مطرح میکنم. در واقع مخالفت تعدادی از نیروهای فنی بود که باعث لغو مصوبه شد حالا هم توقع نداشته باشین اداری ها ساکت بشینن و ببینن که زحماتی که همه کشیدن تا این قانون در مجلس وارد بودجه عمومی شد به راحتی به کام یک عده بشه و اونا بهره ای اندک داشته باشند. در خصوص اینکه عنوان میشه نیروهای فنی کارشون سخت تره و با دام و بیماری سرکار دارن و در معرض خطر هستن هم ما در همین سیستم هستیم و میبینم و بیرون نیستیم که داستان سر هم کنین. تعداد معدودی از همکاران فنی هست که در بخش عملیاتی فعالیت می‌کنن که تعداد زیادی از اونا راننده ها هستن که علی رغم اینکه اونا بیشتر از خیلی از به ظاهر فنی ها کار فنی انجام میدن ضریبشون یک تعریف شده. واقعیت اینه که عمده فعالیت های عملیاتی مثل واکسیناسیون و سمپاشی و درمان به بخش خصوصی واگذار شده و بخش دولتی فقط نظارت می‌کنه و آمار رد می‌کنه و مثل نیروهای اداری در ستاد و ادارت کارهای اجرایی انجام میدن. و از نظر میزان فعالیت و درگیری شغلی خیل کمتر از نیروهای درگیری دارن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اگر واقعا فكر ميكنين با اعتراض فني ها لغو كردن شيوه نامه را پس بايد به نفوذ فني ها پي برده باشين!! كه تهمتي بيش نيست، اما در مورد خودتون اگه فكر ميكنين با اعتراض جايي ميرسين بسم الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
17
24
کجا نیروی اداری میره واکسن میزنه ....ما نیروی فنی همش داخل دامداری ها هستیم ....فقط فقط باید قانون اجرا بشه غیر این باشه اعتراض میکینم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دوست عزیز، این مسایلی که ما فنی هستیم و واکسن میزنیم را برای اقای دکتر نوبخت که بیرون سازمان بوده ، بگید قبول می کنه.
نه برای دوستان واحد اداری، که شماها از اونها اداری تر هستید. سر تایم میاید پشت میز میشینید و سر تایم تشریف میبرید. تمام کارهاتون به بخش خصوصی واگذار شده.

بچه های اداری لااقل بخاطر کارهاشون ، اصافه وایمیستند ولی شما سر ساعت ۲.۵ تسریف میبرید.

ما هم میخوایم قانون اجرا بشه.

اون دوستمون که نوشته اگر تسری هوا بشه، خودتون هم هوا میشید ، بنظر میاد یه چیزی زده.

طبق قانون و اون چیزی در مجلس تدوین شده باید اجرا بشه نه طبق مدرک دامپزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ببخشید برادر الان عمده فعالیت های عملیاتی و جدیدا فعالیت های آزمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و فقط تعداد محدودی هستن که کارهای عملیاتی انجام میدن. ما هم در همین سیستم کار میکنیم بیرون از سیستم نیستیم که داستان سرهم میکنین
ناشنایس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بچرخید تا بچرخیم تنگ نظر
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
34
17
باسلام تسری بایدمساوی پرداخت شود یابه همه یاهیچ کس
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
با اين نظريه .... كلا شايسته سالاري و تجربه و تخصص را زير سوال ميبري دوست عزيز، نظريه هاي كمونيستي خيلي وقته شكست خورده عزيز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مساوات یا برابری و عادلانه ؟
زحمتکشان عرصه هرگز اجازه نخواهند داد امثال شما به ناحق ،حقشان را پایمال کنند
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
24
لطفا تنش آفرینی نکنید چون تنش و التهابی بین کارکنان فنی و اداری دامپزشکی وجود ندارد.
همکاران محترم اداری اگر نامه ای نوشتید برای تهدید مدیران سازمان و کارکنان همکار که کاره ای نیستند نباشد. اقدام کنید در مجلس نسبت به تغییر متن قانون این نزدیک ترین راه بدون هر علافی است. حتی در این شرایط و با قانون موجود اگر شکایت به مراجع نظارتی و قضائی هم ببرید چیزی عوض نخواهد شد.
توضیح سختی کار رده های مختلف دامپزشکی و محیط نامتعارف کار آنان توجیه تصویب قانون مربوطه بوده ولاغیر. الان فارغ التحصیلان سایر رشته ها در سایر ادارات برابر این ضرایب کمتر از شما دریافتی خواهند داشت.
متنی آماده کنید و بدون پرداختن به ضرایب دیگر همکاران درخواست خود را مبنی بر افزایش ضرایب خودتان به مجلس تقدیم نمایید. بعنوان یک همکار دامپزشک اعلام می نمایم در صورتی که چنین متن وزینی را نوشتید بنده نیز آن را امضا نمایم. مطمئنا دیگر همکاران فنی هم امضا خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دقیقا. چه فرقی میکنه بین کارمند اداریه اداره ی برق، یا جهاد کشاورزی و کارمند اداری دامپزشکی؟ اونا رو چرا فوق العاده خاص ندارن.
البته حقوق های ما کم هستش و انشالله توی همسازی ها درست میشه، ولی اینکه بعضیا ادعای مالکیت توی این داستان دارن درست نیست. یک دکتر دامپزشک ۶تا۷ سال زحمت کشیده توی کلینیک دانشکده کشیک ایستاده، کله ی سحر رفته کشتارگاه توی دوره دانشگاه و هزار تا سختیه دیگه. آقایون نشستن زیر کولر درس خوندن حالا این درست هست که خودشونو با رشته های اینچنینی اعم از کاردان یا کارشناس یا دکتر دامپزشک مقایسه کنن
سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
6
9
همکارانی که با مدرک فنی و حتی دکترای دامپزشکی در پستهای اداری هستند هم ضریب یک میدن دوستان معاونتهای توسعه و برنامه و بودجه و حتی مدیرکل حوزه ریاست و فاوا و غیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
20
علت این بل بشو صدور مکرر شیوه نامه های غیرکارشناسی، خلاف قانون و بدون تدبیر است که قانون هم صدور شیوه نامه را برای دستگاه الزامی نکرده تا با سلیقه شخصی صادر شود
چون شفاف بیان کرده نحوه پرداخت ها رو،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
3
15
دوستان اداری عزیز این قانونه ....اگه اعتراضی دارید با مجلس مکاتبه کنید.ورگرنه ما که بخیل نیستیم کاش به شما دوبرار بدن ....ولی خواهشا خواهشا التماس میکنیم بذارین تسری پرداخت بشه بخدا با این حقوق به هیچ جا نمیرسیم.اگه مسئولا سازمان تقاضا داریم برای نیروی های اداری پیگیر باشند حقوق اونها هم واقعا کمه تشکر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
2
17
ما که از روز گفتیم باکی نیست اداری ها هم مثل ما بگیرند ولی اینکه پس از استعلام از دیوان ،اینگونه بی پروا میگن ما نمیگذاریم جالبه ،بنظر چیزی رو که حقتون نیست توهم مطالبه گری اش را در سر میپرورانید.جناب دکتر ماکنعلی لطفا هر چه را قانون گفته است اجرا بفرمایید تساوی در جای و مکان خود مفهوم دارد نه اینجا،امیدوارم این تسری مشوقی باشد تا فرهنگ کار صحرایی همکاران بیشتر ارج نهاده شود و اداری هانیز از زیر کولرها بلند شن و بیایند تو میدان عمل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
7
23
از پرتو نیروهای فنی تسری به نیروهای اداری هم رسیده پس نیروهای اداری جهت سلامتی نیروهای فنی یه صلوات محمدی پسند ختم کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
تو بحث تسری، عنوان کارمندان دامپزشکی آمده نه عناوین فنی و اداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
خیلی باحال بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
6
22
سازمان دامپزشکی مال دامپزشک ها و پیرادامپزشک هاست، بقیه حقی تو تسری ندارند، حتی ضریب یک هم زیادشونه.
احمدددد
|
Spain
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
13
8
مدرک باید در پرداخت تسری لحاظ بشه


بنده با دکترا اندازه یه کاردان بگیرم کدوم سازمان اینجوره ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
جهانگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
خب عزیز دل چرا موندی اگه حقت کمه؟؟؟؟؟؟
خواهان عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
13
6
همکاران محترم دامپزشکی ، خدا قوت به همگی ... هیچ گونه تفاوتی بین زحمات هیج کدام از شما بزرگواران نیست و هرکدام از شما عزیزان متخصص و فنی در حیطه ی وظایف خود هستید
به امید خدا و با تغییر نگرش مسئولین محترم ، شیوه ی پرداخت تسری به همکاران بصورت عادلانه انجام میشود
در شرایط سخت و مهلک معیشتی کشورمان ، بیاید دست ب دست هم بدهیم و همه با هم و یکصدا خواهان توزیع عادلانه تسری باشیم و هیچ وقت هیچ کدام از نخواهیم تفاوتی اینچنینی برقرار باشد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
17
5
عدالت اینه که کارمندان اداری ضریبی بیشتر از ضریب یک داشته باشند.
نیروهای فنی در استان‌ها هستند که تا حالا از اول خدمتشون از پشت می‌شوند تکون نخوردند.
احمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
18
9
فقط اونایی که توی سالن تشریح و أزمایشکاه کارمیکنند حق گرفتن تسری ۳ و نیم دارند بقیه دامپزشکان میز نشین ستادی مرکز استان و غیره باید مثل اداری ها باشند عین قانون اینه ولی اگه قرار مساعدت بشه باید ضریب ها با هم تفاوت فاحش نداشته باشه و بر اساس مدرک مثل قوه قضاییه عادلانه وگرنه طبیعیه کار به تمام مراجع نظارتی کشیده میشه تا کلا از بیخ باطل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
آقای احمدعلی شما قانونگذار یا مفسر قانون قطعا نیستید. اگر علاقه به گرفتن مبالغ بالاتر داری لطفا به مراجع مربوطه مراجعه کن در پی تفرقه نباش ما دامپزشکان هم پشتت هستیم. و اگر دنبال گرفتن مساعدت هستی چشم بعد از گرفتن حق تسری برات مساعدت می کنیم نگران نباش بشرطی که دست از تفرقه انگیزی برداری.
در مورد تهدیدت هم تمنا می کنم با همفکرانت هرچه سریعتر به مراجع نظارتی مراجعه کنید تا آرام بگیرید بیشتر از این موجب تنش و تفرقه نشوید.
خدایا چشم طمع نسبت به حق دیگران را کور فرما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چشم طمع رو که شما به اداری ها داری.
وگرنه با افزایش ضریب اداری چیزی از شما کم نشده بود همونطور که الان با کم شدن ضریب اداری ها چیزی به شما اضافه نشده.
منطقی باشید
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
شما احتمالا تو یکز از ادارات کل کار میکنید که کار فنی را فقط تو سالن تشریح و آزمایشکاه اداره کل دیدید.بیایین تو شبکه ها را ببینید که کار اصلی فقط واکسیناسیون هست و بقیه امور در حاشیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
19
9
#تسری عادلانه طبق قانون بر اساس مدرک تحصیلی
ما اجازه ظلم به کادر حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع را نمی دهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
3
12
باسلام لطفا همکاران قراردادی را در طرح تسری فراموش نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
16
7
لطفا عادلانه پرداخت کنید همون شیوه نامه قبلی خیلی هم خوب و عالی هیچ‌کس هم اعتراضی نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
2
17
متاسفانه هرکسی جایگاه شغلی خودشو نمیدونه. توی زندان ها هم تقریبا همین ضرایب بوده و توی انتقال خون و پزشکی هم جایگاه پزشک بعنوان دکتر مشخص هست و کسی ادعاییی نداره، منتها توی دامپزشکی از اول بنا اشتباه گذاشته شده، طوری که یک پرسنل اداری خودشو در جایگاه یک دکتر یا کاردان یا کارشناس دامپزشکی میدونه.
اونم توی دستگاهی که کاملا تخصصی هست. حتی دبیرخانه ی هم اگر فنی نباشد توی دسته بندی نامه ها و تعیین موضوع نامه به مشکل بر میخورد که همین الان هم مشکلاتش رو داریم میبینیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
20
11
دکترای دامپزشکی و فوق لیسانس در یک سطح هستند و چطور میتونن اینقد ادعا داشته باشند. این حقی هست که برای همه باید برقرار بشه و ضریب ها باید بر حسب ندرک تحصیلی باشه تا عدالت برقرار بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آقايوني كه اين ضرايب قانوني تصويب ميكردن اندازه شما نميفهميدن يعني؟!!
فوق ليسانس پرستاري با يه پزشك كارانه ش برابره؟!! يكم تفكر يكم تامل!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
2
18
این اداها فقط مخصوص سازمان دامپزشکیه. سازمان زندانها برابر قانون رفت تو حکمشون شما هنوز دارید سر ضرائب دعوا میکنید. وقتی قانون تسری ضرائبش مشخصه چرا اعتراض میکنید؟؟؟ اگر هم به ضرائب اعتراض دارین باید متن قانون توسط دولت به مجلس برای اصلاح ارجاع داده بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دوست عزیز بر اساس قانون مصوب مجلس ضرایب بر اساس مقطع تحصیلی است و تنها سه جا از عنوان فنی استفاده شده (لطفا پیش از اظهار نظر مطالعه بفرمایید) شیوه نامه سازمان مبنا رو از مقطع به ارتباط مدرک به دامپزشکی تغییر دادن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
مطمئن باشید کار رو به استفساریه مجلس می کشونیم.
قانون رو تغییر میدیم.
بنیانش رو هم گذاشتیم .
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اين دوستمون كه كار وا به استفساريه ميكشوني يكم عجله كن، برادر من اگه اينقدر زرنگ بودين چرا اين ٩ سال ساكت بودي و كار به مجلس و ديوان نكشوندي ؟!! حتما يه منفعتي ميبردين كه صداتون مثل الان در نميومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
این ۹سال به عمق ........... شماها تا این اواخر پی نبرده بودیم .
تنگ نظری چقدر و به چه قیمت!
جوری در مورد اداری ها حرف میزنید انگار داعشی و کافر هستند .
بنده خداها اداری که نباشه یه ماه حقوق نگیرید که همتون ........... هستید!

دلتون رو به مدرک ناچیزتون خوش نکنید.
ملاک تسری فنی و غیر فنی بودنه
فنی یعنی کسی که داره کار عملیاتی مثل واکسیناسیون و تست سل انجام میده .
اگه قراره اونجور پرداخت نشه هیچ دامپزشکی تو ستاد سازمان و ادارات کل که مثل اداری ها جلو بار کولر نشستند هم حق گرفتن ضریبی بیشتر سه رو ندارند.
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
24
7
نیروهای اداری
تحصن و تجمع راه گشای این موضوعه
منبعد هم هیچ‌کاری برای نیروهای فنی انجام‌ندین و کارها رو به تعویق بندازین
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
7
11
اصلا نیازی به این همه دلخوری نیست با موافقت آقای دکتر ماکنعلی رییس دانشمند سازمان دامپزشکی کشور متممی به شیوه نامه دوم توسط آقای مهندس مومنی روز چهارشنبه صادر گردید. ضرایب کادر فنی طبق قانون مجلس و بخشنامه سازمان برنامه و بودجه خواهدبود یعنی جمع (حق شغل و شاغل) * ضریب قانونی مجلس تقسیم بر 2 .
برای کادر اداری جمع(حق شغل و شاغل) * ضریب قانونی مجلس . یعنی تسری کادر اداری مطابق بخشنامه سازمان برنامه و بودجه تقسیم بر 2 نخواهدشد و اداری ها تمام فوق العاده تسری که مطابق قانون مجلس شامل آنها میشود را خواهند گرفت ولی کادر فنی نصف فوق العاده ای که طبق قانون مجلس شامل حالشان میشود را خواهند گرفت. برای کسانی که مدارک فنی دارند ولی متصدی پست های معاونت اداری و مالی ، برنامه و بودجه و فاوا هستند همان ضرایب کارکنان فنی را خواهند گرفت.
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
ما فنی ها اینقدر خوشحال شدیم که اصلا یادمون رفته اونی که باید اعتراض کنه ما هستیم که ضریب ۳/۵را تقسیم بر ۲ کردند .یعنی ما ضریب ۱/۷۵میگیریم اداریا ۱ .اعتراض کنیم نه برای اینکه چرا اداریا ضریب ۱ میدند اعنراض کنیم چرا ضریب ما تقسیم بر ۲ شده
کارشناس ارشد اداری سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
26
7
در سازمان دامپزشکی کشور کارکنان اداری و فنی مکمل یکدیگر هستند اولا حدود هفتاد درصد به بالا کارهای فنی به بخش خصوصی واگذار شده و عملا دکتر ها و کارشناسان فنی کارهای اداری رو انجام میدن کدام دکتر دامپزشک در اداره دام رو معاینه میکنه و عمل جراحی انجام میده هر کاری رو انجام میده کارهای روتین خودشون رو انجام میدن اگه میره دامداری و یا مرغداری نظر فنی میده در مقابل حقوق و ماموریتش رو میگیره و ماموریت خارج از کشور میره و اندازه یکسال حقوق اداری ها رو سه ماموریت خارج از کشور می گیره
کارکنان اداری کارهای کلیدی رو انجام میدن در اداره برنامه و بودجه بودجه رو پیگیری می کنن مالی پرداختی رو انجام مبده امور اداری ثبت اضافه کار و ماموریت و احکام کار گزینی رو انجام میدن و فناوری اطلاعات هم بخش نرم افزاری سیستم ها رو انجام میده
اگر کارهای ادارب نباشد کارهای فنی به چه درد میخوره
پس نتیجه می گیریم چه کارکنان فنی و چه کارکنان اداری همشون در راستای اهداف عالی سازمان گام بر می دارند
از ریاست عالی سازمان استدعا داریم در پرداخت فوق العاده خاص تسری عدالت رو رعایت کرده و بر مبنای مدرک تحصیلی دستور پرداختی صادر فرمایند
با احترام کارشناس ارشد اداری سازمان دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
هیچ بنی بشری مثل این کارشناس ارشد اداری سازمان نمی‌توانست عمق فاجعه ای که در سازمان دامپزشکی در حق فارغ‌التحصیلان حرفه دامپزشکی اعم از کاردان و کارشناس و دکتر اعمال میشود را به تصویر بکشد این جملات نیاز به انتشار دارد و از همکاران فنی خواهش میکنم این نوشته ها را اسکرین شات بگیرند و در رسانه های مجازی منتشر کنند تا همه بدانند ما در خانه خود در سازمان دامپزشکی با چه افرادی رو در رو هستیم اینها قرار بوده برای ما کار کنند حالا خود را صاحبخانه میدانند
فقط یک نکته شما برای گرفتن بودجه که از اداره منحل شده طرح و برنامه میری استانداری میگی که میخوای خودکار و مداد و کامپیوتر خبری بهت پول میدم با صحبت از کنترل بیماریها می‌کنی تا بهت پول بدن اگر جواب دومیه که حتما همینطوره تو سواد صحبت کردن در مورد بیماریها رو از کجا میاری که تو استانداری بتونی اپیدمیولوژی رو تلفظ کنی
بس کنید این دعوای زرگری رو شما برای سخن گفتن در خصوص شغل و شرایط همکاران فنی صلاحیت ندارید سخن کوتاه کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
خوب اين دوستان اداريمون كه اينقدر كار بلد و كوشا هستن و اينقدر كارهاي مهم انجام ميدن يه لطف بكنن اسم اين سازمانم عوض كنن راحت بشيم!اين اعتراض ها را بايد سال ٩١ كه اين قانون تصويب ميشد بايد ميكردين اونم از مجراي قانونيش نه الان كه مثل .... ميگن نميزاريم و بهم ميزنيم و ....
شما كه ادعاي اداري بودن دارين لطف كنين قانون مصوب را با چشمان باز و دقت كافي مطالعه فرماييد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کارت خیلی درسته که عملیات سل و بروسلوز و واکسیناسیون رو فنی و صحرایی نمیدونی .شما بشیم یه بار دیگه قوانین دامپزشکی رو مجدد بنویس .لابد ما میرفتیم حین عملیات خونه پدری مون.شما هم امور دامپزشکی رو سرو سامان میدادی اگر از روز اول با شما برخورد میشو و کار میدانی این قدر بی ارزش نمیشد جرات جسارت نداشتی گرچه حق هم داشتیدکار زیر باد کولراز کار سخت در گرما و سرما بدون مواجب بهتره.حالا که ورق برگشته و کمی کار میدانی با ارزش شده است شما نیز مدعی شده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
خطاب به اونی که نوشته شما اومدی برا ما کار کنی!
ببخشید ها تو کی هستی که برای تو کار کنیم.
ما همگی مستخدم دولتیم و برا دولت و مردممون با افتخار کار میکنیم.
تو هم دلت رو به مدرکت خوش نکن
استفساریه از مجلس میگیریم .
اون کاردان و دامپزشکی که داره واکسن میزنه و تست سل میگیره و د کار فنی انجام میده نوش جونش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
من دامپزشکم و اینجا سازمان دامپزشکیه و تو اینجا اومدی که در خدمت من و همکاران سایر رده ها اعم از کارشناس و کاردان این حرفه باشی و وظیفه تو استیفای حق و حقوق این عزیزان زحمت کش است نه بلعیدن آن ، اگر خوشت نمیاد دو راه هست یا انتقال بگیر یا استعفا بده و برو ما نیاز به تو نداریم اینجا
والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خوب دولت و ملت ماییم دیگه پس کاری رو بکن که ما بهت میگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تو نه دولتی و نه ملت.
تو هیچی نیستی یه بخیل به تمام معنایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تو نه شما بی ادبیات
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ناشناس اول پاسخ دهنده کارشناس ارشد اداری سازمان ؛ معلوم شد واقعاً نیروی فنی هستید و هیچ تخصصی در رشته اداری ندارید الان هشت سال هست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایجاد شده هنوز برای اخذ بودجه در استانداری مانده اید
جهت آگاهی بیشتر عرض کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سازمان مدیریت برنامه ریزی ایجاد نشده عموجون بلکه از حالت منحل به حالت قبلی برگشت احمدی نژاد خوب میدونستم اونجا چی میگذره که منحلش کرد دقیقا همون چیزی که تو امور مالی سازمان و کارگزینی و امور اداریش داره میافته به نظر من باید دولت سیستم کارگزینی و مالی دولتی رو متمرکز کنه و همه این کارمندهای مازاد رو دور بریزه یا بفرسته برای یه کار مفید اینجوری حداقل کارمندان درگیر زیاده خواهی امثال شما نمیشن و بچیا به فراخور سلیقه و حب و بغض شما حکم کارگزینی شون جابجا نمیشه
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
شما چرا فقط دکتر رئیس شبکه را بعنوان فنی میبینید که میگیند کار سختی انجام نمیده. پس کاردان ها که اول صبح میرند واکسیناسیون چی. خدا شاهده از اول سال یکسره هر روز داریم میریم واکسیناسیون عشایری. بودجه هم که محدود شده برا قرارداد بخش خصوصی.اکثر روزا بعد از ساعت اداری برمیگردیم شرایط تو شبکه ما جوریه که کارمند اداری ما شرایط ما را که میبینه بخودش اجازه نداده این چند روز در مورد این بحثا که ایجاد شده اعتراضی کنه. کاری به شبکه های دبگه ندارم نمیدونم شرایط کاری اونا چجوریه ولی ما که اینیم
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
6
12
با عرض معذرت
کارشناس محترم ارشد اداری با این مانی که نوشتی نه تنها من بلکه همه خوانندگان به خودت و عقلت و مدرکت و دانشگاهت و حتی معلم و استادت می خندند.
این سازمان با وجود کارشناسان ارشدی مثل شما باید هم به چندین روزی بیفتد.
قابل توجه آقای دکتر ماکنالی رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور
درخواست تفکر
|
Singapore
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
18
5
عزیزانی که از قانون صحبت میکنن احتمالا قانون تسری رو نخوندن
قبل از هرچیز اداری و فنی همه مستخدم دولت هستیم؛ و سازمان دامپزشکی در مالکیت دامپزشک نیست. تسری به دامپزشکی تخصیص یافته و تمام پرسنلی که در راستای تحقق اهداف این سازمان تلاش میکنن ذینفع اون هستن. تنها بخشی از امور این سازمان توسط دارندگان مدارک مرتبط دامپزشکی انجام میشود.
در قانون تسری تنها سه جا از کلمه فنی نام برده شده (مطالعه بفرمایید) و هر تفسیر و تلاشی دارید در اون قسمت انجام بدید و فنی رو تعریف بفرمایید

پی نوشت: خواهشا صفاتی که شایسته خودتان است به سایر عزیزان منتصب نفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
از رياست سازمان گرفته تا مديران كل و روساي و حتي معاونين شهرستانها از كادر اداري هستن و ما خبر نداريم حتما؟!!!واقعا پشت اين حرفاتون تاملي ميكنين؟!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اين دوستمون درخواست تفكر چرا جواب قانع كننده اي نميدن؟! واقعا اينها چن درصد كادر سازمان را تشكيل ميدن كه اينقدر مدعي و.... شدن؟!سازمان دامپزشكي را متعلق به دامپزشكان و پيرا دامپزشكان نمي دونن!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
منتسب درسته، نه منتصب، اقای تفکر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
شما همونهایی هستین که خلیج فارس رو میگین خلیج خوب این سازمانه روشه سازمان دامپزشکی ایران اگه دنبال سازمان امور اداری و استخدامی هستین اینجا نیست انتقالی بگیر برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
6
17
اونی که گفته فاوا اگر یک روز کار نکته همه کاراتون زمین می مونه یا اگر برنامه و بودجه پیگیری نکته چکار می تونی بکنی.
اولا بگم براتون اگر یک نفر کارمند اداره فاوا یا برنامه و بودجه یا نظارت یا مبارزه کار نکنن مزایا قطع میشه تنبیه میشه محکوم میشه و حقوقش قطع میشه اخرش هم انفصال و اخراج.
دوما بعرض برسانم باسوادتر و تواناترین افراد سازمان دامپزشکی دامپزشکان هستند هر کاری را میتوانیم انجام بدهیم البته بنحوی احسن. بنابراین اگر جسارت داری تو خودت اولین نفری باش و کار نکن تا ببینی وظیفه ای را که بتو محول شده رو ما رده های مختلف دامپزشکی بهتر از تو انجام می دهیم. دوره دبیرستان را به یاد بیاور ببین کی ها دامپزشک شده اند حتما آنهایی که نمرات بالایی می گرفتند. تهدید نکن عملا اقدام کن لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
شما همون فنی بمون چون دکترای دامپزشکی شاغل در برنامه و بودجه و فاوا و حتی معاونت توسعه هم ضریب یک شدند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
10
22
چند تا سوال از اين همكاران اداري دارم:
١-فرق شما با همكاران اداري جهاد چيه كه ادعاي تسري برابر با كادر فني دارين؟!
٢-كادر اداري اصلا چند درصد نيروي كار سازمان دامپزشكي را تشكيل ميدن؟ كه تازه برا كل سازمان و پرداخت شدن يا نشدن تعيين تكليف ميكنن؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
80 درصد نیروهای سازمان فنی و 20 درصد اداری است . عزیزان 20 درصد اگر احساس میکنند در حقشون بی عدالتی میشود از دامپزشکی یک ارگان دیگری بروند که براشون عدالت را اجرا کنند
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
19
11
عزیزان به اصلاح فنی (دارای مدرک تحصیلی مرتبط دامپزشکی) که از قانون صحبت میکنن احتمالا قانون تسری رو مطالعه نکرده باشن.

پیش از هرچیز اداری و فنی همه ی ما مستخدم دولت هستیم؛ و سازمان دامپزشکی در مالکیت قشر خاصی چه دامپزشک و چه اداری نیست. مطابق قانون، تسری به دامپزشکی (و نه دامپزشک) تخصیص یافته و تمام پرسنلی که در راستای تحقق اهداف این سازمان تلاش میکنن ذینفع اون هستند.
تنها بخشی از امور این سازمان توسط دارندگان مدارک مرتبط دامپزشکی انجام میشود و عزیزانی که در پست های اداری مالی و فنی (گروه فنی و مهندسی) هستند به موازات ارائه خدمت میکنند.

در قانون تسری تنها سه جا از کلمه فنی نام برده شده (مطالعه بفرمایید) لذا شایسته است هر تفسیر و تعبیری وجود دارد در اون کلمه و تعریف فنی انجام شود

مزید استحضار در هیچ بخشی از قانون فوق العاده خاص و همچنین قانون تسریع صحبتی از نوع مدرک (مرتبط یا غیر مرتبط) نشده و تنها مقطع مورد تاکید است.

پی نوشت: همکاران به اصطلاح فنی خواهشا صفاتی که شایسته خودشان است به دیگر عزیزان منتصب نفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عزیز به اصطلاح اداری که ادعای تفسیر و تعبیر قانون داری,منتسب اینجوری نوشته میشه نه منتصب!!!
کار اداری سازمانم اینجوری انجام داده باشین وای به حالمون!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
منتسب درسته، نه منتصب، اقای اداری
ناشناس
| Philippines |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
با سلام
برادر عزیز دقیقاً اشتباه شما اینجاست در قانون نوشته مشاغل دکترای تخصص، حرفه ای، کارشناس ارشد و... صحبتی از مدرک نشده. البته تعجبی نداره تفسیرت از قانون تسری مثل تسریع نوشتنته!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
7
14
عجب حکایتی شده حالا که مجلس و برنامه و بودجه به کار فنی به حق، بها داده اند دوستان به جمع مدعیان اضافه شده اند چرا تا دیروز هیچ اعتراضی نداشتید چون همون حقوق و مزایا رو با سختی کمتر و بدون زحمت کار عملیاتی، دریافت می کردید خوبی این داستان اینه که مجلس و دستگاه های صاحب نطر بر خلاف شما نه تفسیر به رای میکنند و نه مصلحت اندیشی.شاید برای سازمان دامپزشکی و پرسنل اداری کار میدانی کوچکترین ارزشی نداشته باشه ولی خوشبختانه اونایی که باید بها میدادند در قالب تسری و ضرایب به آن عینیت بخشیدند .شما هم بهتر گردنکشی نفرمایید راه اعتراض بازه بسم الله....
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
3
اینکه گفته شده نظام دامپزشکی لرستان تعطیل بوده حرف صحیحی نیست و توهین به اعضای نظام دامپزشکی لرستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
1
8
اداری های ................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
4
18
با سلام خدمت حکیم ،هیج جای قانون چنین تبین نشده است که اساس تصویب ماهیت تسری، سختی کار پرسنل اداری هم هست همان ضریب هم، به خاطر دلگرمی انها بود مشکل تنها مربوط به وعده های معاون سازمان دامپزشکی هم نیست که باعث ایجاد توقع و توهم در کادر اداری شد. شیوه جبارانه پرداخت در گذشته که اساسا بر اساس میل مدیر کل ها و انهم بدون نظارت بود ،موجبات وهم امروز اداری ها شده است چرا که هیچ کس نبود به مدیر کل بگه این پرداخت بر اساس کدام قانون وضریب است بلکه تنها ابزار قدرت نمایی در دست ایشان بود. لذا من هم به اداری ها حق میدم حالا دیگه قانون رو مقابل خود میبینند و برنمیتابند البته دست از تلاش برندارید ما هم خوشحال خواهیم بود حقتان را بگیرید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
6
21
سلام بر حکیم عزیز ،همانگونه که مستحضرید اساس تصویب تسری فوق العاده خاص،سختی شرایط کار میدانی دامپزشکی به خصوص در بعد فنی در گاوداری ها و دامداری ها و... بود .در گذشته که همان مبلغ ناچیز تسری از درآمد ماده ۱۴ سازمان دامپزشکی پرداخت میگردید مدیران کل علیرغم ضرایب قانونی مشخص و در نبود نظارت ،به دلخواه نسبت به تخس آن حتی برابر و بیشتر برای پرسنل اداری اقدام مینمودند و در واقع گرچه تخلف بود ولی اهرم قدرتی در دستشان بود چراکه درآمدهای ماده اختصاصی سازمان دامپزشکی بود و کسی نیز حساسیت نداشت اکنون که سازمان دامپزشکی قصد همان رویه را با استعلام از دیوان محاسبات در سر میپروراند در اقدامی جالب ،دیوان فقط اجرا بر اساس ضرایب قانونی را مجاز دانسته .این در حالی است که معاون سازمان دامپزشکی در اقدام نسجیده ای ،در خواست پرداخت به همان شکل و سیاق را بر اساس مصلحت در خواست کرده بودند که دیوان بطور قاطع و شفاف اظهار نظر فرمودند ولی نکته مهم این است که این درخواست ایشان ،علیرغم آشنایی با نص صریح قانون و وعده های داده شده موجب دلخوری بخش اداری گشت البته حق هم داشتند چراکه تا بحال برابر با نیروهای فنی که قانون بیشتر برای انها مصوب شده بود تسری دریافت میکردند و حال که متوجه شدند ضرایب نیروهای فنی قابل اعمالست نه مصلحت روئسا، و بالطبع دریافتی قسمت فنی بیشتر از آنهاست معترض شده اند .سئوال من اینست همان ۹ سال قبل که ضرایب فنی ها بیشتر بود ولی دریافتی اشان با بخش اداری یکسان بود چرا اعتراض نکردند .همانگونه که مستحضرید قانونگذار صرایب را تعیین کرده و موظف به صیانت و حسن انجام کار است پس این همه هیاهو برای چیست باز هم از شما عزیزان ممنونم که ارزش کار عملیاتی رو ارج نهادید
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
16
11
با سلام و عرض ادب
..............................
اون بنده خدایی که بیان می‌کنه دامپزشکان از همه باسواد ترن باید عرض کنم که در زمانی که بنده کنکور دادم بیاد دارم با رتبه ی16هزار منطقه دو لیسانس فیزیوتراپی قبول نشدن که به اجبار دکترای دامپزشکی را انتخاب کردن ........................قطعا برخی از همکاران اداری جزو نخبگان و دارای رتبه های برتر کنکور بودن ولی متاسفانه به دلیل شرایط بد استخدامی به ناچار در استخدام دامپزشکی در آمدند ...خواهشاً وجدان خودتان را بیدار کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (the Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عزیز دل اونی که در شرایط نتونه خود رو مدیریت بکنه چه جوری نخبه میشه؟
ناچارا آمدی دامپزشکی ؟ تو اگر نخبه ای الان هم می تونی بری جاهای بهتر و بالاتر. پس نخبه نیستی و از همون اول بقول خودت ناچار بودی. الان هم ناچار و ناگزیر باید به حق خودت قانع باشی. اما متاسفانه توهم برات اجازه نمیده که معنی عدالت و قانون را متوجه بشی
ناشناس
|
Japan
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
4
20
جناب آقای دکتر ماکنالی
لطفا شخصا وارد عمل شوید
مبالغ تسری را مطابق قانون مصوب مجلس در اسرع وقت پرداخت نمایید تا موجب ایجاد و تعمیق دلخوری ها بین کارکنان نشود. زیرا کار کردن در جو متشنج سخت و طاقت فرسا و جمع کردن و بهبود شرایط محیط کار بس دشوار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
خوب ایشان شخصا وارد عمل شده اند که داستان به اینجا کشیده است وگرنه تسری که داشت هر سه ماه یکبار پرداخت میشد حالا اقربا بیشتر می‌گرفته و صداشون در نیومد و ماها کمتر می‌گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
2
17
من فکر میکنم این اختلاف ها سیاستی برای عدم اجرای قانون تسری هست. با شرایط موجود بعید می‌دونم پرداختی صورت بگیره، این یک دو ماه هم بگذره و دولت تحویل مجریان جدید بشه کل قضیه کان لم یکن خواهد ماند!
محمد وکیلی... کارشناس ارشد میکروبیولوژی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
8
8
رئیس محترم سازمان دامپزشکی ،فنی های شاغل در قسمت اداری براساس نیاز دستگاه فعالیت می نمایند و همچنین براساس قانون تسری ، ضریب کارکنان بخش فنی در قسمت اداری ،همان ضریب بخش فنی است،لطفا به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان بخش فنی در اداری ، تجدید نظر فرمایید
علی رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
12
7
رئیس محترم سازمان دامپزشکی ،فنی های شاغل در قسمت اداری براساس نیاز دستگاه فعالیت می نمایند و همچنین براساس قانون تسری ، ضریب کارکنان بخش فنی در قسمت اداری ،همان ضریب بخش فنی است،لطفا به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان بخش فنی در اداری ، تجدید نظر فرمایید
منتظر
|
Germany
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
7
20
آقا تسری رو خواهشا این ماه پرداخت کنین.. خسته شدیم از این حرفها و وعده وعیدها .. الان هم که تلفات در میگو گمیشان گلستان بخاطر بیماری لکه، بیداد می کنه که باید شب روز دور از خانواده باید بریم معدوم سازی .. به فکر کارکنان فنی باشید... اداری ها فقط نشستن زیر باد خنک... عجب انتظاری دارن... ما پیش خانوادمون شرمنده هستیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
1
17
دوستان و همکاران عزیز بنظر بنده این دعوا و بگو مگو در شان ماها نیست بلاخره همه همکارو دوست هم هستیم و راه کار حل این مسئله این شیوه نیست...اولا شیوه نامه قبلی براساس مصلحت اندیشی سازمان نگارش شده بود که تا حدی پرداختی را برابر انجام بگیره که با یه استعلام از دیوان متوجه شدن این کار برخلاف قانونه نگارش شده در مجلس هستش و خوب طبعا بار حقوقی ایجاد میشد برای سازمان ولی در شبوه نامه جدید منطبق بر قانون پرداختی ها باید انجام بگیره..دوستان اداری عزیز تنها راه حل این مسئله اینه باید به کمک مسئولین محترم سازمان تلاش بشه از طریق دولت و مجلس متن این قانون اصلاح بشه و حالا بر اساس مدرک یا هر فاکتور دیگری...با عتراض و سرکوب و متهم کردن همدیگر این مشکل حل نمیشه و راه رو برای اجرای بهتر اون در آینده رو تحت تاثیر قرار میده ان شاءالله با کمک مسولین سازمان هرچه سریعتر این مشکل حل بشه ...دوما بنده به عنوان یه کاردان ناراحت میشم که بعضی دوستان فنی ها رو به کم کاری متهم میکنن و بنظر دور از انصاف هست ..باور بفرمایید توی این چند سال سه بار انگشت دست و پام شکسته شده حین انجام واکسیناسیون...تو گرمای تابستون هرساله دچار گرما زدگی و بستر توی بیمارستان و عواقب دیگه میشیم ...خدا شاهده که توی فصل زمستان واکسن داخل سرنگ حین کار در روستاها یخ بسته...ابتلا به بیماری تب مالت و شاربن و هاری و آنقلوانزا و غیره بیخ گوشمونه و اکثر همکاران حداقل به تب مالت مبتلا شده اند ...حالا درگیری با دامدار و بی حرمتی و قدر نشناسی عده ای دامدار و روستاییان هم بمونه که به چشم خیلی معذرت میخوام نوکر به یه واکسیناتور نگاه میکنن...خلاصه این گوشه ای مخاطرات و مشکلات بخش فنی علی الخصوص واکسیناتور ها هستش...پس خواهشا همدیگر رو به کم کاری متهم نکنیم ...به امید حل هرچی زودتر این مسله تسری ...
واقع بین باشیم- بخوانید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
19
10
در حال حاضر بخش عمده فعالیت های دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده
در اداره ما دکترهای دامپزشک داری پست کشتارگاه کارش اینه فقط امار کشتارگاه رو وارد سامانه می کنه
این قانون مال زمانیه که بخش دولتی در کشتارگاه و واکسیناسیون و مرغداری حضور داشت
نه الان که همه چی رو بخش خصوصی انجام میده

دولت اقای رییسی تشکیل بشه این پرداختی لغو خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
شما چيزي در مورد ناظرين دولتي مستقر در كشتارگاه شنيدن؟!! مطمئناً خير.
نظارت و بررسي بر عملكردهمين بخش خصوصي كه ميفرمايين بر عهده چه كساني هست؟
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مشکل همینه که همه جلو چشم خودشون رو میبینند. نمیدونم تو اداره شما چطوره. ولی اکثر همکارا خبر دارند بطور مثال چند سال پیش که انفلوانزا همه گیر شد چقدر بدبختی کشیدیم . چقدر چند صدملیون سرمایه مرغدار را با نفرین ک فحش خاک کردیم چندتا مرغ پیرزن رو تو روستا با نفرینی که از عمق وجودش میکردجلو چشمش بخاطر مسائل بیوسکریتی خفه و معدوم کردیم .بخش خصوصی که اینجور وقتا نمیشه. بخش اداری هم که لطف میکرد فقط امار مرغای که با زحمت ما معدوم شده بود پرونده سازی میکرد.چقدر احتمال میدید تو سالهای آینده دوباره درگیر این مسائل نشیم بخش اداری و خصوصی میتونند بیان کمکمون. کشیک پست های قرنطینه ۲۴ ساعته یادم رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آقا هادی
برادر بزرگوار این کارهایی که میگین در آنفلوآنزا کارگرا انجام میدادن نه دامپزشکان که اونم یک نفر دامپزشک و یک نفر حسابدار بود در مرغداری ها اگر جز اینه بفرمایید. البته ناگفته نماند که هردو زحمت کشیدن. هر کسی یادش نباشه مت یادمه بقیه دامپزشکا چقدر اون بدبخت و اذیت کردن آخر سرم همگی باهم یکسان ماموریت گرفتن. تقصیر شما نیست از ریشه این قانون ایراد داره نه الان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
16
10
نیروهای دامپزشک زیادی هستند که از اول خدمتشون تا حالا از پشت می‌شوند تکون نخوردند.
و نیروهای اداری زیادی هستند که تا دلتون بخواد کار فنی کردن.
حالا این انصافه که ضریبشون نیروهای اداری یک باشه؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
16
13
ما نیروهای اداری نمیگیم از ضریب بچه های فنی کم کنید و به ما ضریب ما اضافه کنید ، ما میگیم ضریب ما رو هم افزایش بدید.
.......................
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اينجوري كه پيش ميرين اينم ميگين! اين داستان تسري خيلي چيزهارو مشخص كرد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
17
10
حکیم‌مهر لطفا موضوع ذیل پیگیری شود
بودجه تسری بر اساس ضریب ۳ پرسنل اداری از برنامه بودجه گرفته شده ، حالا که به پرداخت رسیده ضریب اداری ها رو یک کردین ، میشه بگید این مابه التفاوت کجا قراره بره؟؟
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
16
3
سلام همکاران گرامی و شریف. به عنوان کوچکترین عضو مجموعه بزرگ سازمان به استحضار می رساند بنده هم تجربه واکسیناسیون و کشتارگاه و.....در سخت ترین شرایط آب و هوایی در روستاهای دور افتاده و محروم داشته و مفتخرم و چند واحد حقوق هم گذراندم به حق و شرافت قسم یاد می‌کنم کار حقوقی به مراتب سخت تر و بیشتر وقت غیر اداری و حتی بخاطر نوشتن لایحه شب ها تا پاسی از شب در راستای حمایت از حقوق و حیثیت اهداف سازمان بیدار بودم حتی دوستانم در طرح و برنامه و امور مالی همه شاهدیم که چه قدر درگیر وظایف خویش هستند همکاز دامپزشک عزیز این اظهارات نتیجه جز کینه و. کاهش انگیزه پیامدی ندارد ما منکر زحمات شما بزرگواران نیستم و قبول داریم تبعیض مثبت در توزیع منابع و درآمد یکی از اصول اجرای عدالت توزیعی در یک جامعه بسامان هست پس اختلاف ما در میزان مقدار است .بنظزت صحیح است یکی دارای دکتر ای تخصصی غیر فنی با بیست سال سابقه هشت تومن درآمد ماهیانه باشد به اندازه نگهبان شیفتی. دوستان تقاضا دارم وارد مسائل حاشیه نشوید اینجا جایی درد دل تفرقه و تنفر و تسویه حساب اخلاقی نیست. واقعا متاسفم در سازمان بیست سال دارم خدمت می‌کنم که قشر تحصیلکرده در جوابیه معترضان، آنها را سر به راه. کله.....و......می نامند ما چقدر این مجموعه با هم اختلاف داشتیم و کینه داشتیم این نشان. از. بی عدالتی دیرینه هم. در توزیع منابع و درآمد هم احراز پست و شایستگی ها. بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
این لوایحی که تا کنون نوشته اید گویا اثری در معیشت ما و شما نداشته است گواه ان هم وصعیت فلاکت بار من و شماست و الا اگر اینهمه عملکردتان خوب و قابل به دفاع بود چرا وضعیت امروز اینچنین است پس معلوم است کارتان خروجی خاصی نداشته است و یا تلاشتان ناکافی بوده است. بازی با کلمات دردی را دوا نمیکند گرچه نمیتوان منکر بود که اوضاع مالی همگی امون خراب است،زمانی که نیروهای ستادی نسبت به فنی دریافتی های مطلوب تر هر چند ناچیز داشتند آیا شما اعتراضی داشتید.پاسخ خیر است .اکنون هم اعتراض نفرمایید اجازه بدهید پرداخت صورت بگیرد تا براورد بشه سطح اختلاف پرداخت چقدر است اونوقت مطالبات منطقی خود رو مطرح بفرمایید،هممان صبری را که ما سالهاست پیشه کردیم مد نظر قرار بدید صبر فضیلت است تازه شروع راه است و هنوز چیزی وارد حکم نشده است مشکل نه فقط بی تفاوتی مسئولین سازمان به معیشت همکاران ،که بلکه تنگ نظری و خود برتر پنداری برخی از نیروهای اداری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
5
10
آقای حقوقدان از بیانات معلومه که درس حقوقت را خوب خواندی بارک الله.
چون بخوبی در نوشته ات عیان است که متوجه هستی این مطالعه شما غیرقانونی است و متوسل شدی به قصه کار گفتن. پس بهتره به دوستانت در حقوقی و برنامه و بودجه که تا شب می نشینید و کار می کنید بگویی که همکاران اگر تا دیروقت در اداره هستیم اضافه کار می گیریم. این کارها باید با فوق العاده اضافه کاری جبران شود نه با زیرپا گذاشتن قانون تسری. و اگر می خواهید اضافه درآمد داشته باشید آقای حقوقدان قدم به جلو بگذار و توجیهی برای نمایندگان قانونگذار مجلس بنویس تا این فوق العاده خاص کارکنان فنی را به شما هم تعمیم دهند. نه اینکه پافشاری کنید برای کسب درآمد بیشتر به قیمت ظلم به حق همکاران فنی حتی اگر بقول برخی همکاران اداری حق شان نباشد.
لطفا خودتان و مسولین سازمان را مجاب و ملزم به پیگیری قانونی نمایید. آقای حقوقدان در عجبم که چگونه این مبلغ حاصله از کسر حق کارمند فنی را به سرسفره می خواهی ببرید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
4
8
يه پيشنهاد برا اين كارشناسان ارشد اداري دارم، حالا كه شما كار را به استفساريه مجلس ميكشونين و بناشم گذاشتين يه كارزار هم بزارين و با اسامي واقعي و معرفي محل كارتون اين كار را به نتيجه برسونين، البته بنا به دلايلي كه خودتون بهتر ميدونين عمرا همچين كاري بكنين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
همین که بیان ببینن چقدر بوی پهن میدین چقدر زحمت کشیدین خودشون میفهمن. پشت میز زیر کولر با صحرایی تشخیص میدن و می‌فهمن برای چه کسانی این ضریب و اختصاص دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
10
3
حکیم مهر !
من برای خودم و همکارانم (اعم از فنی و اداری) متاسفم.
والسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
8
8
شکایت ها از روز چهارشنبه هفته گذشته به مراجع ذی صلاح ازجمله دیوان عدالت اداری ،قضایی، سازمان بازرسی و... شروع شده ،این ضعف مدیریتی سازمان دامپزشکی است که با تبعیض باعث نارضایتی و درگیری بین کارکنان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
شروع بشه انشالا که بتونین ضریبتون رو ارتقا بدین.حقتونه.ولی خودزنی از سر استیصال خیلی دردناکه.که کار فنی رو به چالش بکشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
استیصال شما بود که با تنگ نظری کار خودتون رو به چالش کشوندید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
5
17
با سلام، اگر قانون بر عکس این بود باز هم اداری ها اعتراض می کردند،به والله نه، آقایان اداری از فنی ها طلبکارند، چون فیلد نمیرند، دامداری نمیرند و زیر کولر هستند همیشه ادعا هم دارند، آقای عزیز که فنی بودی و فرار کردی رفتی بخش اداری، و پست گرفتی، فکر این روزها رو نکردی، تو چیکاره هستی که میخای قانون مجلس رو عوض کنی اخوی، برادر و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
5
12
با سلام.انصاف داشته باشید.ماکه هم واکسن میزنیم.هم کاراداری انجام میدهیم وجور نیروی کار محدود اداره رو می کشیم چه گناهی کردیم.نه استخدامی نه کمکی خدایا به فریادمان برس.مردیم آر این همه خاری و خفت اگه اداریها مشکلی دارن انصراف بدن خودمون کار اونارو هم انجام میدیم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
شما که نمی تونستین یک آنفلوآنزا رو کنترل کنین چطور میخواین کار اداری انجام بدین.
اگه ادعای اینهمه کار بلدی میکنی یکم کار دامپزشکی و درست انجام بدین و کار ما که بیشتر رفع اشتباهات شماست بلکم کم بشه. ممنون از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
5
12
بر اساس ماده واحده این قانون، از تاریخ تصویب این قانون فوق العاده خاص موضوع «قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور و انتقال خون مصوب۴/۲/۱۳۹۰» به کارمندان سازمان دامپزشکی شامل؛ مشاغل دکتری تخصصی، امتیاز شغل و شاغل ×۴، دکترای حرفه ای؛ امتیاز شغل و شاغل×۵/۳، کارشناس ارشد و کارشناسان مشاغل تخصصی؛ امتیاز شغل و شاغل ×۳، کاردان و مراقب زندان؛ امتیاز شغل و شاغل×۵/۲، پرسنل اداری شاغل در زندان؛ امتیاز شغل و شاغل×۲، سایر کارکنان مرتبط با زندان و زندانی؛ امتیاز شغل و شاغل×۵/۱ و کارمندان سازمانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تسری می یابد.

همچنین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق العاده خاص موضوع این قانون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور از محل ردیف درآمدی ماده(۱۴) قانون سازمان دامپزشکی کشور مصوب ۲۴/۳/۱۳۵۰ و به کارمندان سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برای سالجاری از محل درآمدهای موضوع بند(ه) ماده(۲) قانون تبدیل شورای سرپرستی زندانها به سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی مصوب ۶/۱۱/۱۳۶۴ و ماده(۹۸) آیین نامه اجرایی آن و نیز صرفه جویی ها با استفاده از اختیارات و مجوزهای قانونی خود با بهره گیری از منابع حاصله از فروش اموال و املاک مازاد بر نیاز سازمان پس از واریز به حساب خزانه تامین و پس از آن در بودجه های سنواتی پیش بینی می شود.......میشه کارکنان نیروی اداری بگید این چند سال کجا بودید.اگه بخواهند به نیروی های اداری تعلق بگیره نهایتش ضریب دو میباشه ...پس خواهشا طبق قانون عمل بشه....الکی هم نگید تسری میره رو هوا یا ما جلوشو میگیریم .بعد شما بذارین پرداخت بشه اصلا از همه مهمتر بیاد روی حکم شما روی چی بحث میکنید به نظرم من تا حکم نزنند همه چیز روی هواست پس شما کارمند اداری نگو میبرمش روی هوا اینجور حرف زدن در شان نیروی های باسواد سازمان دامپزشکی نیست......فعلا بذارید ببینیم واریز میشه هنوز که واریز نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
2
2
واکسن هم بدین دیگه
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
1
17
دوستان و همکاران خوبم بخدا این راهش نیست همه خانواده داریم همه علاقمندیم بالاترین سطح درآمد و داشته باشیم ذهن همه ی ما به دلیل مشکلات مختلف بخصوص مشکلات اقتصادی خیلی خیلی خسته است دوستان اداری مسائل و مشکلات خودشونو دارن همچنان که سرداران حوزه امور میدانی سرفرازتر از همیشه هستند، این قضیه تسری هم‌ بالاخره قطعی میشه ، پرداخت میشه و انشا... همه ی دوستان رضایتمند خواهند شد قطعا مشکلات و مسائلی خواهد داشت که آنهم در سایه ی تحمل و انعکاس منطقی قابل حل و فصل خواهد بود چیزی که الان اهمیت داره آبروی سازمان و کارمندان شریف اون هست پس به کسی اجازه نخواهیم داد با گفتار و کردار نسنجیده موجبات خدشه بر قامت سرفراز سازمان را فراهم نماید ، دوستان ، ما متعلق به یک سازمانی هستیم که سطح کلاس بالایی داره پس مواظب باشیم سقوط نکنیم سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
5
7
فعلا که نه خانی اومده نه خانی رفته وپرداختی هم معلوم نیست که این همه جنجال درست شده .از مدیران کل محترم خواهشمندم ........... فعلا در خصوص تسری مصاحبه نفرمایند تا مشکل بیشتر نشود و رسانه ای نگردد
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
6
4
سلام جناب دکتر انشالله که با درایت جنابعالی و مدیریت قانونی این تسری سر ماه پرداخت بشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
3
1
سپاس از دکتر عزیز . موفق باشید .............
کاربلد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
6
16
نیروی اداری کیست؟!

-فارغ التحصیل رشته های علو.م انسانی که از اول فقط دنبال یک شغل اداری بوده و براش نوع اداره و سازمان هم فرقی نمیکرده. اداره آب باشه یا ثبت احوال یا اداره برق یا پست یا دامپزشکی یا ...
اون موقع حد خودش را میدونه و به یک حقوق ساده راضیه متناظر با مدرک و تخصص و کاری که انجام میده .
یه عده هم تشریف میارن سازمان دامپزشکی برای امور مشخص اداری،

-حالا بعد از سالها به دلیل نوع خاص کار سخت و طاقت فرسالی یک عده دیگه نیرو که تحصیل و وظیفه دامپزشکی دارند قرار شده فوق العاده ای برای ایجاد عداللت داده بشه به اونها،

اینجاست که دوستان اداری زودتر از همه سر صف زنبیل میگذارن و توقع برابری همه با هم را دارند...

برابری با عدالت فرق داره دوست عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خدایی خیلی کاربلدی،آقای کاربلد. تعاریف نیروی اداری رو درنوردیدی.وای مردم از خنده.ولی جدای از اینکه درست میگی بوی غنائم به مشامشان خورده ولی واقعا به توجه به سطح معیشت دامپزشکی ،ضرایبشون بایست بهتر بشه .همگی در یک کشتی سواریم،ما از ابتدا هم راضی بودیم دریافتی شما بیشتر شود ولی جالب بود که برخی اداری ها در عوض تلاش برای تغییر ضرایبشون،در کمال خودخواهی گفتند یا برای همه یا برای هیچکس .امیدوارم بزودی برای همکاران اداری نیز خبرای خوب بشنویم ولی برای آندسته از بدخواهان داخلی که همردیف بدخواهان خارج از سازمان هستند آرزوی دل گشاده دارم چگونه است که در خارج از سازمان زحمات نیروهای فنی در گرما و سرما و با شرایط سخت بالخره دیده میشود ولی عده ای در داخل ان را دروغ میپندارند و انکار می کنند بنظرتان شما که اهل انصاف وجوانمردی و عدالت نیستید آن وقت قانونگذار را دعوت به عدالت جهت پرداختها می کنید به خودتان بیایید و این خود زنی ها را کنار بگذارید تمام نیروهای اداری و فنی زحمتکش و لایق زندگی بهتر از این هستند آب را به آسیابان بدخواهان و دشمنان نریزید هر گاه انسجامی از دست رفت شکست و نامیدی چیره میشود تجارب گذشته را تکرار نکنیم اگر برخی مسئولین دامپزشکی نسبت به ما پرسنل دامپزشکی بی تفاوت هستند شاید به خاطر ضعف و سستی و بی ارادگی ما بوده است اکنون که متوجه شده اند و شاخکهایشان تیز شده و به صدای ما گوش فرا داده اند نباید عده ای با غوغا و سر و صدا ،این فریاد مطالبه گری رو به حاشیه ببرند این یه خطای راهبردی است .به امید روزهای بهتر
pari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
13
7
با سلام و احترام
ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم سازمان و معاونت های محترم
همانگونه که استحضار دارید امتیازاتیکه به موجب قوانین خاص و عام به مستخدمین اختصاص می یابد دارای مبانی و قواعدی مشخص می باشد که ازان جمله مدارک تحصیلی ومشاغل تحت تصدی است و ملاک عمل مشاغل فنی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۰/۳۲۴۱۰ مورخ ۹۰/۱۲/۱۴ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری است
از زمان تصویب قانون تسری تاکنون 4دستورالعمل انشاء و ابلاغ گردید که این امر به روشنی حکایت از سردرگمی و تفسیر به رای درتصمیم گیری است ، تفسیرقانون باید دارای منطق حقوقی بوده که متضمن موارد ذیل باشد : اولا کمترین تعارض بانص قانون داشته باشد ثانیا به عدالت قرابتی بیشتر داشته باشد ثالثا انگیزه سازمانی برای عموم مستخدمین ایجادنماید در این خصوص نظر جنابعالی را به دستورالعمل اخیر قوه قضاییه برای تسری قانون به کارکنان آن قوه جلب می نماید که تماما بر اساس مدرک تحصیلی و منصفانه و بر پایه عدل و انصاف تایید گردیده است
مصوبه شورای حقوقی و متعاقب آن ابلاغیه و شیوه نامه پرداخت تسری کارکنان که با امضای آقای مهندس مومنی معاون محترم توسعه سازمان اوایل تیرماه ابلاغ شد متضمن بیشترین اثرگذاری مقاطع تحصیلی و شغل تحت تصدی و دربردارنده کمترین اعتراض بوده است ولی ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰٫۴٫۲۲مورد اعتراض قاطبه پرسنل وبیشترین تناقض باقانون را داشته وبسیار ناعادلانه است و حتی با نحوه تامین و تخصیص بودجه بر اساس مدارک افراد نیز تناقض فاحش دارد و قطعا پرداخت ها غیر قانونی و دور از عدل و انصاف مسبب ازبین رفتن انگیزه کاری شده و بیم آن میرود دستگاههای نظارتی ، کمیسیون اصل نود مجلس و حتی دولت جدید به موضوع حساس شده و با ورود به موضوع موجودیت اصل قانون و تامین از منابع مالی دولت و خزانه به مخاطره بیفتد
لذا بر این اساس استدعا دارد با دستور توقف در اجرای دستورالعمل اخیر ، کمیته ای را جهت تفسیر قانون و وضع دستورالعمل مناسب و قانونمند و عادلانه تعیین فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
گرچه صرایب اداری بایست بهبود یابد ولی اینا تماما تفسر شخصی شماست قانون واضح تبین شده و جای شک و شبهه ای نداره انشالا باید جهت تغییر ان اقدام کرد بهتر است زیاد از اصطلاحات بیم هم که بوی هشدار داره استفاده نفرمایید تمرکزتون رو هم بر روی تغییر ضرایب از ناحیه همان قانونگذار که آن را شفاف مصوب کرده بگذارید مشکل از گذشته بود که الان یقه مدیران و نیروهای اداری رو گرفته ،چرا که منابع پرداخت تغییر کرده است و یا در حال تغییر است .ایجاد خوف و رجا کار پسندیده ای نیست .وانگهی هنوزی چیزی پرداخت نشده ولی گویا دچار خسران فراوان گشته اید شما با بزرگواری ۹ سال را تحمل فرموده اید این چند ماه را هم به آن اضافه کنید امیدوارم که بزودی برای نیروهای اداری نیز تغییرات خوبی حاصل شود اگرچه نه به دار است نه به بار است هنوز این تسری
سعيد مستوفي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
همكار گرامي نيازي به كميته و تفسير قانون نيست . قانون تسري شفاف مي باشد. در طي 9 سالي كه بخش اداري 50درصد و بخش فني 25 درصد دريافت ميكردند چرا احساس نياز به كميته و تفسير قانون نبود حالا كه بايستي قانون اجرا بشه شما احساس نياز پيدا كرديد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
شما نگران کمیسیون اصل نود نباشین من از نماینده مون که عضو همین کمسیون هست پرسیدم,تا قانون عوض نشده,همین ضرایب پا برجاست.این قاطبه پرسنل مگه چند نفرن؟!!!یه آمار بگیرین وافعا شاید واقعیتها را دیدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
11
6
با سلام خدمت همکاران
همکاران محترم فنی الان تمامی کارهای دامپزشکی از جمله واکسن به بخش خصوصی واگذار شده. و به هیچ عنوان در سطح شهرستان ها امور آزمایشگاهی انجام نمی پذیرد چگونه ادعای دریافت کار اضافی دارید. تمامی شما قسمتی از کارهای اداری را انجام می دهید و تسری چند برابری دریافت می کردید ولی ما هیچ اعتراضی نکردیم. کار شما هم اداری محسوب می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
4
9
همکاران و دوستان فنی و اداری، شما را بخدا بس کنید اینهمه توهین و تحقیر و ناسزا به همدیگر، بخاطر تفسیر به رای نهادی که هیچ ارتباطی به بچه های دامپزشکی نداره، کمی دقت کنید و صبور باشید،،، دیوان محاسبات، چنین تفسیری کرده وچنین تصمیمی گرفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
2
14
اگر قرار بود تسری طبق قانون پرداخت شود که شیوه نامه را به صورت محرمانه ابلاغ نمی کردن که هر چی از معاون توسعه استان .... پیگیر هستیم جواب سربالا می دهد چون میخواهند هر جور که دوست دارند اعمال کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
4
9
با سلام حضور همکاران گرامی.با توجه به تنشی که بین همکاران فنی و اداری به وجود آمده است.این جریان اصلا به نفع سامان نیست .عاجزانه تقاضا دارم بگذاریم این قانون اجرا شود و اگر اعتراضی هم هست از طریق قانونی و با پیگیری مدیران سازمان صورت پذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
جان! پیگیری مدیران سازمان ؟مطمئنید پیگیری میکنند ؟
تبریزی
|
Japan
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
5
17
آقا یا خانم Pari
عدالت یعنی قرارگرفتن هرچیزی سر جای خود. عدالت یعنی برابری بر اساس استعداد و تکالیف.
با توجه به پست سازمانی به بخشنامه ها دسترسی دارید و آن را در فضای مجازی بکرات کپی می کنید چرا؟ این نوعی چونه زنی است یا واقعا متن بخشنامه ها را متوجه نیستید و یا می خواهید مغلطه کنید.
آقا یا خانم عزیز این قانون فوق العاده خاص بدلیل سختی کار کارشناسان فنی سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون تصویب شده و بدلیل قرابت تحصیلی و سختی کار دامپزشکی با سازمانهای مذکور به فارغ التحصیلان رده های مختلف دامپزشکی تسری یافته است. در تمام ادارات تخصصی منجمله سازمانهای انتقال خون و پزشکی قانونی و دامپزشکی بخشهای عمومی مثل اداری و مالی و حقوقی و برنامه و بودجه و فاوا و تاسیسات و خدمات وجود دارد. قانونگزار برای مساعدت به این کارکنان ضرایبی هر چند کم فارغ از درجه تحصیلی را در نظر گرفته است.
لذا لطفا متوجه باشید تسری بدلیل سختی نامتعارف کار دامپزشکی در سازمان دامپزشکی تصویب شده است و شامل دامپزشکان شاغل در ادارات دیگر نمیشود. و اگر این قانون برای سختی کار کارشناس حقوقی ویا اداری یا مالی تصویب شده بود مسلما باید شامل حال کارشناسان حقوقی اداری و مالی تمام سازمانها میشد. آنوقت اسم قانون " تسری فوق العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارشناسان حقوقی و اداری و مالی و ... ".
لذا از کپی و پیست کردن بخشنامه ها خودداری فرمائید و شما که اهل قانون و حساب کتاب هستید بجای این حرفا به قانون تمکین نمایید که بسیار صریح است و به شیوه نامه و هبه نامه و ... اشاره نکرده است و ۹ سال هست بصورت قانونی البته با تبعیض سازمان به ضرر فنی ها اجرا شده است.
سخنی با رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور ؛ شما رئیس سازمان هستید و باید حرف اول و آخر را بزنید و قانون فصل الخطاب است. لطفا هر چه سریعتر بی قید و شرط قانون را اجرا فرمائید. تا نام شما هم در کنار نام آقای دکتر دستور و آقای دکتر منادی در افکار خانواده بزرگ دامپزشکی نیک و جاودان باقی بماند. بحول الله قوته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بله اگه سختی کار باشه حق با شماست نه این دانپزشکانی که پا روی پا انداخته از فرط بیکاری دائم نمی دانند چکار کنند. دامپزشکان حتی صلاحیت دریافت کمتر از اداری را دارند زیرا تمامی امورات دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار گردیده است.
امید است حق به حقدار برسد
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
احسنت
pari
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سختی کار کارشناسان فنی
.
واقعا به این جمله اعتقاد دارین
کدام سختی تا الان نمیدونستم انتقال کار به بخش خصوصی اینقدر سخت باشه...
ناشناس
|
Japan
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
4
8
اگر پای کامپیوتر می نشینیم و کار می کنیم بواسطه درسی است که خوانده ایم و تجربه ایست که در سالها داشته ایم و نتایج آن را در برنامه های کامپیوتر آنالیز و برنامه ریزی برا آینده می کنیم. اگر آمار می نویسیم بدان آمار یا داده پایه و اساس برنامه ریزی آیت و در دامپزشکی ما متوجه آنها میشویم.
اگر تو یا هم‌قطاران تو پای کامپیوتر بنشینند متوجه آن نخواهندشد. زیاد تندروی نکنید بترسید از آینده.
این اداره دامپزشکی از آن رده های مختلف دامپزشکی هست و ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
توکه اینقدر زحمت میکشی حداقل اسمتو بنویس بدونیم.
از زحماتتون تقدیر بشه

چقدر هم آمارتون صحیح هست
وقتی چک میکردم دیدم
دفعه بعدی چنان با این آمار برین زیر سوال ... دیگه یادتون بمونه برای آینده درست برنامه ریزی کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
تو آمار یک دامپزشک رو چک میکردی؟!جل الخالق
اندکی صبر نزدیکه روزی که مستحق تو و امثال توست. تا یادت بمونه که نمک رو خوردی نمکدون رو سر تا پا ببوسی نه که بشکونیش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
الان شما دقیق داری آمار چیو مینویسی؟یا آماری که بخش فنی بهتون داده رو نهایتا جمع میزنی؟این با کار روستا و صحرا و واکسن و تست یکیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
9
5
برابر قانون منظور از بخش فنی، شامل معاینه بالینی، کمیسیون تخصصی، معاینه جسد،سالن تشریح و آزمایشگاه است باستناد به قانون مذکور کلیه دامپزشکان ستادی ،مدیران کل، روسای ادارات همگی پشت میز نشین هستند و ضریب تسری آنها عین تسری اداری ها می باشد در غیر این صورت تخلف می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
برابر قانون اگه تونستين گفته هاتون ثابت كنين، واقعا توهم تا چه حد؟ !مثل اين ميمونه حسابدار يه بيمارستان با اينكه كارشم زياد باشه خودش با پزشكان يا رئيس بيمارستان مقايسه كنه!
آدم هايي كه حد و حدود خود را نشناسن هميشه در عذابن!
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
4
در کنار خطوط سیم پیام 
خارج از ده دوکاج روییدند
 
سالیان دراز رهگذران 
آندو را چون دو دوست می دیدند
 
یکی از روزهای پاییزی 
زیر رگبار و تازیانه باد 
 
یکی از کاجها به خود لرزید
خم شد و روی دیگری افتاد
 
گفت ای آشنا ببخش مرا
خوب در حال من تامل کن
 
ریشه هایم زخاک بیرون است
چند روزی مرا تحمل کن

کاج همسایه گفت با تندی
مردم آزار از تو بیزارم
 
دور شو دست از سرم بردار
من کجا طاقت تو را دارم
 
بینوا را سپس تکانی داد
یار بیرحم و بی مروت او
 
سیمها پاره گشت و کاج افتاد 
برزمین نقش بست قامت او
 
مرکز ارتباط دید آنروز 
انتقال پیام ممکن نیست
 
گشت عازم گروه پیجویی 
تا که بینند عیب کار از چیست
 
سیمبانان پس از مرمت سیم
راه تکرار بر خطر بستند
 
یعنی آن کاج سنگدل را نیز 
با تبر تکه تکه بشکستند!!
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
11
3
نیروهای به ظاهر فنی اگر قرار بر تقسیم بندی باشه درستش اینه که بگن اداری و عملیاتی
چون ۹۰درصد به قول خودتون فنی ها اداره نشین هستن و فقط واحد واکسیناسیون و مسئول کشتارگاه عمیلاتی هستن و اونایی که ادعای تست سل و تست مشمشه میکنن مگه سالی چندبار میرید بیرون که ادعای ارث میکنید درضمن رئیس اداره در راس کارمندهای اداری می‌باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ادعای ارث هم اگر باشه ارث پدری شما نیست صمنا در برخی شهرها هر روز تست سل صورت میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
كاش اينايي كه اينجا به صورت ناشناس پشت رئيسشون حرف ميزنن برن تو روشونم بگن! .............. خوب برين قانون عوض كنين اگه ميتونين!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
من تست میرم و بزور ماهی چند روز تو اداره ام که اونم بیکار نیستمک،شما مال کدوم استان هستید؟
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
2
10
همکار گرامی شما که میگید با پیگیری مدیران سازمان این مشکل حل میشه در جریان باش عامل مشکل خود مدیران سازمان هستن
خودشون اداری هستن و به صرف داشتن مدرک دامپزشکی میخوان ضریب نیروهای عملیاتی را دریافت کنن
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
12
4
من خودم کارشناس اداری هستم با مدرک مالی حدود ۱۲ سال از استخدامم میگذره و هر روز سرنگ به دست در حال واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین هستم در صورتی که دکتر دامپزشک و کارشناس دامپزشکی در اداره کارهای اداری انجام میده حتی نمیدونن دز تزریقی هر واکسن چقدره در نتیجه من با مدرک اداری مستحق‌تر از اون همکار هستم که تا حالا سرنگ دست نگرفته و دستاش لطیف هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
چرا در اين مدت طولاني اعتراض نكردي خدا مي داند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
شما اگر لیسانس مالی هستی و کار بالینی دامپزشکی کردی هم به خودت ظلم کردی، هم به اون دامداری و هم به سازمان دامپزشکی
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
همکار گرامی شما به عنوان تکنسین دامپزشکی استخدام شدین و در حین خدمت مدرک اداری گرفتین. احتمالا تبدیل وضعیتین و از دستگاه دیگه به دامپزشکی اومدین
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
13
4
دوستان اهل فن(دامپزشک)شمایی که ادعای فنی میکنید اصلا نمیدونید معنی فنی چیه
فن یعنی تخصص هر شخص در کار یا رشته‌ای پس همه ما دارای فن هستیم در نتیجه اگر قرار بر تقسیم‌بندی باشه باید تقسیم بندی بر اساس اداری و عملیاتی باشه عملیاتی هم فقط شامل اکیپ واکسیناسیون و مسئول کشتارگاه میشه
لطفا دیگه به خودتون نگید اگر اهل عمل هستید بگید عملیاتی در غیر اینصورت اداری هستید
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
8
همسایمون کمک آشپز صنایع فولاده حقوقش پونزده تومنه. مدرک تحصیلیش هم پنجم ابتدائیه. یکی دیگشون دیپلمه بیست و هفت تومن میگیره. حالا هی قیافه بگیرید ما کارمند سازمان دامپزشکی هستیم. بهش گفتم حقوقم شش تومنه یه ساعت میخندید. هر وقت از کنارم رد میشه یه جوری میگه دکترررررر که..... خدایا خودت به فریادمون برس. حالا هی دعوا کنید با هم. کار از ریشه خرابه. هممون بدبختیم بخدا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ما که از اولشم خجالت میکشیدیم بگیم تو دامپزشکی هستیم ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
15
5
خوش حالم که اداری ام .
مدرک من مورد پذیرش حداقل ۳۰ اداره دولتی دیگه هست.
اگه تسری با ضریب یک برای اداری ها پرداخت بشه خدا رو شکر راه برام بازه درخواست انتقالی به دستگاه دیگه رو میدم خارج از وزارت جهاد.
ولی شما برید برای خودتون تاسف بخورید که جدای از بحث تسری همگی برای سر" هم تخصص های" خودتون نشانه رفتید.
هر روز تو محیط کارم اینا رو شاهدم .
و خوش حالم از اینکه میتونم از اینجا برم !
ولی شما به دلیل مدرک کاملا تخصصیتون مجبورید اینجا رو تحمل کنید.
مثل شما مثل همون زندان بانه که امید به آزادی نداره.
دلیل اینهمه تخصص ، تخصص شما رو فهمیدم.
مطمئن باشید با این اوضاع انگیزه ای برای اداری ها نخواهد ماند.
من که بنا رو به رفتن گذاشتم!
خوش حالم که ده سال رو در بهترین دانشگاه های دولتی ایران و با بالاترین رتبه و مدل درس خوندم و الان محدود به این اداره کاملا تخصصی نیستم .
همگی شما بمونید با اداره تخصصیتون.
فقط خواهشا جدای از بحث تسری جاهای دیگه اینقدر" هم تخصص هاتون" رو خراب نکنید.
اندازه سر سوزنی خودتون رو بزرگ کنید.
من نه دیگه پیامی میزارم و نه به این صفحه میام پس خودتون رو بیشتر از این ......... و پیامی نزارید که بیشتر از این کوچیک نشید.
پاسخ ها
مستوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ناشناس اداری سلام؛
مشخصه که با تحصیلات بسیار عالی در دانشگاه معتبر جایی بهتر از دامپزشکی پیدا نکردی والا در این خرابات ........... رو پهن نمیکردی. درضمن درسایر ادارات خبری از ضریب یک هم نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
آقا یا خانم مستوفی خدارو شکر خودتونم میدونین که دامپزشکی جای خوبی الحمدالله
شما هم اون ادمایی هستین که آرزوی قبولی در رشته پزشکی داشتین متاسفانه قسمتتون دامپزشکی بود فقط نمی دونین چجوری .......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
استاد به خاطر همین ضریب 1 خیلی از ارگانها درخواست دارن بیان دامپزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مشخصه خیلی خوشحالی ادارات دیگه هم براتون از الان فرش قرمز پهن کردن جالبه این داستان ها فقط برای اینجاست ، در وزارت بهداشت هیچ وقت یک حسابدار خودش رو با پزشک مجموعه یکی نمیدونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
9
10
ریاست محترم سازمان دامپزشکی
با سلام
قطعا جنابعالی روزهای خوبی را سپری نمی کنید و این شکاف عظیم ایجاد شده را شما و معاونین تان قادر به مدیریت نخواهید بود و حتی اگر تسری به صورت قانونی بر اساس مدرک تحصیلی پرداخت شود این عقده و این فاصله و زخمها سالهای سال بر پیکرده یک تیکه سازمان باقی می ماند ....................
تا زمان باقی است و این چالش تبدیل به سیل ویرانگر نشده است فکری اساسی کنید.
pari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
13
4
با سلام و احترام
ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم سازمان و معاونت های محترم
همانگونه که استحضار دارید امتیازاتیکه به موجب قوانین خاص و عام به مستخدمین اختصاص می یابد دارای مبانی و قواعدی مشخص می باشد که ازان جمله مدارک تحصیلی ومشاغل تحت تصدی است و ملاک عمل مشاغل فنی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۰/۳۲۴۱۰ مورخ ۹۰/۱۲/۱۴ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری است
از زمان تصویب قانون تسری تاکنون 4دستورالعمل انشاء و ابلاغ گردید که این امر به روشنی حکایت از سردرگمی و تفسیر به رای درتصمیم گیری است ، تفسیرقانون باید دارای منطق حقوقی بوده که متضمن موارد ذیل باشد : اولا کمترین تعارض بانص قانون داشته باشد ثانیا به عدالت قرابتی بیشتر داشته باشد ثالثا انگیزه سازمانی برای عموم مستخدمین ایجادنماید در این خصوص نظر جنابعالی را به دستورالعمل اخیر قوه قضاییه برای تسری قانون به کارکنان آن قوه جلب می نماید که تماما بر اساس مدرک تحصیلی و منصفانه و بر پایه عدل و انصاف تایید گردیده است
مصوبه شورای حقوقی و متعاقب آن ابلاغیه و شیوه نامه پرداخت تسری کارکنان که با امضای آقای مهندس مومنی معاون محترم توسعه سازمان اوایل تیرماه ابلاغ شد متضمن بیشترین اثرگذاری مقاطع تحصیلی و شغل تحت تصدی و دربردارنده کمترین اعتراض بوده است ولی ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰٫۴٫۲۲مورد اعتراض قاطبه پرسنل وبیشترین تناقض باقانون را داشته وبسیار ناعادلانه است و حتی با نحوه تامین و تخصیص بودجه بر اساس مدارک افراد نیز تناقض فاحش دارد و قطعا پرداخت ها غیر قانونی و دور از عدل و انصاف مسبب ازبین رفتن انگیزه کاری شده و بیم آن میرود دستگاههای نظارتی ، کمیسیون اصل نود مجلس و حتی دولت جدید به موضوع حساس شده و با ورود به موضوع موجودیت اصل قانون و تامین از منابع مالی دولت و خزانه به مخاطره بیفتد
لذا بر این اساس استدعا دارد با دستور توقف در اجرای دستورالعمل اخیر ، کمیته ای را جهت تفسیر قانون و وضع دستورالعمل مناسب و قانونمند و عادلانه تعیین فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
حرف تازه بگو. خسته نشدي از كپي كردن؟!!
Pari
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
آقا خانم ناشناس
شما چی ؟!
از اینهمه حسادت تنگ نظری که باعث شدین کارکنان اداری محروم بشن خسته نشدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
چون به نفع تو بوده لذا متضمن بیشترین اثرگذاری است. عدالت و اثرگذاری و شغل و مدرک فنی ذر یک سا زمان تخصصی را حالی میشوی احیانا؟
دیگه کافیه برات ۱۰۰% حقت رو میدند برعکس این رده های دامپزشکی و مشاغل فنی ............. ۵۰% خواهند گرفت.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
6
14
با سلام و احترام خدمت کلیه همکاران محترم سازمان دامپزشکی کشور
دوستان لطفاً به متن قانون فوق العاده خاص سازمان "پزشکی قانونی" توجه بفرمایید:

((((قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور

ماده واحده ـ
الف ـ "نظر به سختی کار در سازمان پزشکی قانونی"، ضرایب مندرج در جدول ذیل به عنوان فوق‌العاده خاص از ابتداء سال 1390 در حقوق و مزایای کارمندان اعمال می‌شود.
اعتبار این طرح از محل درآمدهای اختصاصی سازمان، براساس ماده (3) قانون تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور مصوب 27/4/1372 تأمین می‌شود.

مشاغل فوق‌العاده خاص
دکترای تخصصی (PHD)و 4* امتیاز شغل و شاغل
دکترای حرفه‌ای 5/3 * امتیاز شغل و شاغل
کارشناس ارشد و کارشناس بخش فنی 3 * امتیاز شغل و شاغل
کاردان و تکنیسین بخش فنی 5/2 * امتیاز شغل و شاغل
کارمندان اداری شاغل در بخش فنی 2 * امتیاز شغل و شاغل
سایر کارکنان 1 * امتیاز شغل و شاغل

*بخش فنی جدول شامل معاینه بالینی، کمیسیون تخصصی، معاینه جسد، سالن تشریح و آزمایشگاه است.)))

خب الان قانون تسری فوق العاده خاص این سازمان به سازمان دامپزشکی در حال اجراست، یعنی از اول سنگ بنای قانون فوق العاده خاص را برای سختی کار پرسنل فنی قرار دادند وگرنه چه تفاوتی بین نیروهای اداری دامپزشکی با جهاد کشاورزی هست؟؟؟ و اونها هم مدعی میشن که ما هم فوقالعاده خاص می خواهیم، پس خواهش میکنم عزیزان اداری این بدبینی را کنار بگذارید، کارشکنی وجود نداره و در صورتی که قانون اصلاح بشود ما خوشحال خواهیم بود که دوستانمان دریافتی بیشتری داشته باشند.

اما در کامنت ها خوندم عزیزان نوشته بودند که کار فنی در شهرستانها توسط راننده و بخش اداری انجام می شود و نیروهای فنی زیر کولر نشسته اند، لذا به رئیس محترم سازمان پیشنهاد می کنم بخشنامه ای را ابلاغ بفرمایند تا نیروهای اداری ناراضی در ادارات کل، به شهرستانهای دارای کمبود نیرو انتقال یابند تا عزیزان اداری طعم کار در حوزه فنی مانند واکسیناسیون، نمونه برداری هاری و شاربن و ... را هم چشیده و از مزایای تسری با ضرایب تحصیلی برخوردار گردند.

تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
با سلام
همکار محترم اگه این قانون شامل افرادی بود که واقعا سختی کار دارن خیلی هم خوب بود و هیچ وقت هم مورد اعتراض کارکنان قرار نمی گرفت ولی متاسفانه شامل مدرک شده که بیش از ۶۰ درصد دارای مدرک دامپزشکی در اداره حضور دارند و این جای تاسف داره.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
من سالیان متمادی است در کار عملیاتی هستم و فعلا هم همینطوره،ولی خیلی از نیروهای فنی در گذشته ،سابقه طولانی در قسمت عملیاتی داشته اند و شاید اکنون ،به نیروی اداری تبدیل شده اند پس ،صرفا محض، اداری تلقی نمیشوند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
7
10
باسلام
با ضرایبی که سازمان اعلام کرده حقوق و دریافتی راننده ای با مدرک سیکل که گاهی در اکیپهای فنی کار میکنه از دریافتی دامپزشکی که 30 سال در سخت ترین شرایط کار کرده و از بد حادثه معاون توسعه شده ، بیشتره .برین بررسی کنید کدام عقل سالمی اینو قبول میکنه .
پاسخ ها
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
سلام. بنده قبول می کنم. شما حداقل 10 برابر آن سیکل اضافه کار و ماموریت می گیری، زیر باد خنک کولر نشسته اید. متاسفانه در بخش فنی افراد خائن زیادی پیدا می شود که برای چند روز بیشتر ماموریت و چند ساعت اضافه کار برده بخش اداری شده اند. بازرسی سازمان هم خودش دستش با بخش اداری در یک کاسه است و هیچ گاه شکایت ما را از بخش اداری در خصوص نحوه اضافه کار و ماموریت بررسی نکردند. واقعا مدیران پشت میز نشین آه ما دامان شماها را گرفته و خواهد گرفت. بنده که وظایفم را درست انجام می دهم از تست سل، بروسلوز، مشمشه، نمونه برداری هاری و بازرسی کشتارگاه و امور دارویی و حتی بررسی بیماری در سرما و گرما صادقانه فعالیت می کنم، انتظار دارم حداقل در این سازمان خراب شده دامپزشکی حداقل عدالتی هم رعایت بشود.
کاش می شد از دوران .............. در لرستان نوشت .
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
3
10
سلام من کارشناس علوم ازمایشگاهی دامپزشکی هستم مدت ده سال در مناطق محروم واکسن زدم ورانندگی کردم وده سال هم در کشتارگاه دام در شرایط سخت در تابستان گرم در زمستان بدون بخاری ده سال هرروز باد گیر وچکمه وکلا بر سر تمام دستمان رابریدم حتی مزایا هم از خیلی ها کم گرفتم الان پاهای ما از بین رفته مشکل تنفسی دارم وصد ناراحتی دیگر کسی درک نمیکند ایا گرفتن تسریع زیادی خواهی است همه برادریم اما باید فرقی بین این سختیها واسانیها باشد یانه
پاسخ ها
دکتر دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دمت گرم ولی جان خسته نباشی و به امید احقاق حق شما
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
9
3
واقعا از این ادبیات سخیفی که دوستان استفاده می کنند ادم متاسف میشه
شاید اثر کار کردن در شرایط سخته بلاخره سرکله زدنه با حیوانات خیلی سخته
لذا تسری حقشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
قربونت آدم چیز فهم شما هم بالاخره فهمیدی سر و کله زدن با برخی آدمهای زیاده خواه که تو قسمت اداری نشستن حکم چی رو داره ؟ دمت گرم دیگه خودت گفتی که ما نگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
نوع ادبيات را مخاطب تعيين ميكنه
برا آدماي ........ اين نوع ادبيات هم زياده.
از طرفي اصلا كادر فني نبايد با شما ها بحث كنن، سطح و حد و حدود همه مشخصه، قانون هم اينو تاييد كرده،
خواهشم از دوستان فني اينه بحث نكنين، اينايي دستشون به جايي ميرسيد تا حالا رسيده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
باش تا صبح دولتت بدمد
ما ادب را از اشخاصی مثل عادل آموختیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
ناشناس ۴۵:،لابد اداری ها با این تفاسیر میشن میثاقی و جواد خیابانی دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
7
7
مانع اصلی پرداخت قانونی حق تسری همکاران اداری هستند که در عمل هیچ فرقی با کارکنان اداری سازمان های دیگر ندارند،کار دبیرخانه و حسابداری و نقلیه و غیره همینه،اگر واقعا قصد گرفتن مبلغ قانونی تسری را دارید از پشت نت و زیر کولر بلند شید یه سری به روستاها و طویله ها و دامداری ها بزنید و خون بگیرید و واکسن بزنید و درگیر بشید ببینید در توان شما هست یا نه.
کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
6
8
اگر قرار برگرفتن تسری بخش اداری هست اجازه بدید فعلا تسری در حکم بیاد و بعد برای بخش اداری ضرایب درست شود. البته بخش اداری همیشه مبالغ بالایی دریافتی داشته و این باعث شده که زیاده خواه باشن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
6
6
یه عده ای گروهی زدند بنام پیگیری تسری. اونها تجربه چندان اداری نداشتند حتی 4 سال سابقه داشتند. نمی دونم فریب وعده وعید خوردند یا ... بالاخره مطالبه همکاران را نگذاشتند بموقع هدایت شود و پیگیری درست و موثر را به بیراهه کشاندند. آقایان به هر حال نتیجه کار شما این شد شمایی که مانع خیلی چیزها شدید. شمایی که نقش بادیگارد و سانسور داشتید. شمایی که حوصله چندانی ندارید و موجب نارضایتی بین همکاران شدید چندین بار برآشفتید و آخر سر موجب شدید توی گروه حدود 10 نفر خودتون بودید و خودتون.
باز اومدی گروه درست کردی ادعا می کنی برای پیگیری و وحدت هستش بعد میآی تهدید می کنی بوقتش میگم .
لطفا دیگه کافیه ............................... لطفا برو بشین سر جات بیش از این نفاق و تنفر در مجموعه ایجاد نکن. بگذار اونهایی که کار بلدند و مشغول پیگیری و رایزنی هستن کارشون رو با کمترین حاشیه و آسیب انجام دهند. فی الحال سکوت شما بهترین خدمت به دامپزشکی است.
من دکتر دامپزشک با 24 سال سابقه هستم نیای بگی ال و بل.
دامپزشک
|
Japan
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
1
10
همکار عزیزم که می فرمائید مانع اصلی پرداخت تسری اداری ها هستند. نه. عامل اصلی تاخیر و تعویق تسری و این همه بگو و مگو بین نیروهای اداری و فنی سردمداران و تصمیم سازان و تصمیم گیران سازمان و تصمیمات خلق الساعه و خام آنهاست. براحتی می توانستند با هماهنگی سازمانهای برنامه و بودجه و دیوان محاسبات یک تصمیم بی حاشیه بگیرند. اکنون هم همکاران اداری و فنی بجای تشکیل گروه مجازی و فعالیت تخریبی همه باهم از مسولین سازمان بویژه رییس سازمان بخواهیم قانون را که فصل الخطاب هست دقیق اجرا نمایند و هیچ کار دیگری انجام ندهید همه باهم از رئیس سازمان اجرای قانون را بدون هرگونه ملاحظات و بعدها اصلاح ایرادات را مطالبه نمائیم.
من دامپزشک هستم.
پاسخ ها
مصطفی مسعودفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
احسنت و رحمت الله
فردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
2
متاسفانه این تقسیم ارث یه پدری از زمانهای دور اختلاف ساز بوده بین اعضا......بهرحال طبق قانون عمل خواهد شد .......اگر نشد پس از اینکه پول به دستتان اومد ....دوای خانوادگی راه بیاندازید اگر کم زیاد شده باشد ........این تسری هم مصداق این قضیه است ....دوستان..
روح اله کرمی پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
3
5
فردا عیداست همکاران بیایید تسری رو اجراکنید.اداری وفنی رو یه ضریب بزنید که همه راضی باشند قوه قضایه دنبال تسری است وهرزمان درست شود از سال جاری اجرامی شود .عزیزان سازمان یه معیار بگذارید تمام .عید همه مبارک
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
1
4
چرا در بعضی استانهای دیگر پس قرار نیست با حقوق همزمان پرداخت شود......چراهماهنگی نیستتتتتتت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
در هرمزگان که کمتر از ضریب قانونی پرداخت شده
هرمزگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
2
4
تسری در هرمزگان واریز شده و برای دکترای حرفه ای با ضریب ۲.۵ و ۵۰ درصد محاسبه شده، دوستان اعلام بفرمایند با چه ضریبی و آیا متفاوت با قانون دریافت کرده اند یا فقط اینجا اینجوریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
5
3
بفرمايين اينم از تسري! راحت شدين هر دو گروه اداري و فني؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
4
6
بعضی استانها شایعه شده تسری امروز پزداخت شده اگه کسی واقعا خودش گرفته اطلاع رسانی کنه مبلغشو. نقل قول نکنه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
3
5
از همکاران عزیز اگه تسری رو دریافت کردن اطلاع بدن ما که بی خبریم
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
در اردبیل هم واریز نشده است .........
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
2
در 11 استان همراه حقوق شان واریز شد خوشبختانه و.......بدبختانه بقیه استانها هنوز دهان باز در انتظار موندند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
1
0
کردستان برای ما حدودا 60 درصد واریز شد.ممنون از دکتر ماکنعلی و دکتر ورمقانی
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
۶۰ درصد جی . میشه مبلغ بگین با چه مدرکی دکترا لیسانس کاردان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
حق شغل بعلاوه شاغل ضرب در ضریب( مطابق شیوه نامه ) هر عددی شد 60 درصد این مبلغ در یک ماه سپس ضرب در 4 ماه
کاردان فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
به من ۱۶ ملیون دادن تسری ۴ ماه
پاسخ ها
علی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
سلام
با حقوقتون شده 16 تومان؟
کاردان فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
از بس هیچکی نمیاد اعلام کنه چقدر گرفته الکی نوشتم ۱۶ ملیون گرفتم بلکه یکی از اینا که گرفته بیاد بگه چقدر گرفته.نمیدونم اینا که گرفتن چقدر خوشحال شدن که دیگه اصلا نیومدن تو کانال.فک کنم همه رفتن بازار
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
در لرستان هم پولی واریز نشده
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
در لرستان هم پولی واریز نشده
مرکزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
مرکزی:برای دکتر با 3 سال سابقه 17 ملیون واریز شده ........
نظر شما
ادامه