کد خبر: ۶۵۱۸۸

حکیم مهر: تولد کوتاه ترین گوساله جهان در روستایی واقع در بنگلادش موجب هجوم هزاران نفر از مردم محلی به این روستا شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله با قد تنها ۲۰ اینچ (۵۰ سانتی متر) که گفته می‌شود کوتاه‌ترین گوساله در جهان به شمار می‌رود، در بنگلادش خبرساز شد. تولد این گوساله موجب شد تا با وجود شیوع ویروس دلتاکرونا و محدودیت‌های ناشی از آن هزاران نفر برای دیدن این حیوان خود را مزرعه شیکور آگرو در چاریگرام در ۱۹ مایلی داکا برسانند.

«ام.‌ای حسن»، مالک این حیوان که نا «رانی» را برایش انتخاب کرده بر این باور است که گوساله اش کوتاه‌ترین گوساله جهان به شمار می‌رود. بنا به ادعای او، رانی رکورد کوتاه‌ترین موجود زنده جهان در کتاب گینس را شکسته است. رکورد فعلی متعلق به یک گوساله با نام «مانیکیام» بود که با قد ۶۱.۱ سانتی متر در ایالت کرالا هند متولد شده بود.

حسن درباره هجوم مردم برای دیدن گوساله اش به رسانه‌ها گفت: «ما انتظار چنین استقبالی از سوی مردم را نداشتیم. فکر نمی‌کردم مردم در این شرایط که کرونا شیوع پیدا کرده برای دیدن گوساله ام به خانه ام هجوم بیاورند. اما آن‌ها به اینجا مراجعه‌ی کنند تا گوساله را تماشا کنند

«ساجدول اسلام»، یک دامپزشک محلی می‌گوید رانی محصول همخونی ژنتیکی است و بعید می‌داند قد این حیوان بیشتر از این رشد کند. او از مسئولان روستا خواسته تا هجوم گردشگران به این منطقه را محدود کنند. او در این باره نیز گفت: «از آن‌ها خواسته ام مانع حضور گردشگران در این روستا شوند، آن‌ها ممکن است بیماری های خود را به اینجا منتقل و سلامتی رانی را به خطر بیندازند.»

نظر شما
ادامه