کد خبر: ۶۵۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: مجموعه امور دام وزارت جهاد کشاورزی با کارشکنی و دشمنی علنی علیه مرغداران و مدیریت نادرست، در عمل سبب توقف تولید شده و به صورت هدف‌دار مرغداری‌ها را به تعطیلی کشانده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «جلال محمودزاده» با تاکید بر ضرورت برخورد قانونی با عاملان وضعیت تاسف‌بار تولید گوشت مرغ در کشور و در بدنه وزارت جهاد کشاورزی و معاونت امور دام اظهار داشت: این موضوع به صورت کتبی به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده شده است.

وی افزود: متاسفانه عامل اصلی وضعیت تاسف بار کشور در زمینه تولید گوشت مرغ، مدیریت نادرست و غیرکارشناسی معاونت امور دام است.

نائب‌رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید اگر مسئولان بدنه وزارت جهاد کشاورزی و معاونت امور دام دست از دخالت و مدیریت غلط در تولید و توزیع گوشت مرغ بردارند، خود تولیدکنندگان بدون کمک جهاد کشاورزی به تنهایی توان ادامه تولید را دارند.

وی بیان کرد: این در حالی است که متاسفانه مجموعه امور دام با کارشکنی و دشمنی علنی با تولیدکنندگان و مرغداران و مدیریت نادرست، در عمل سبب توقف تولید شده و به صورت هدف‌دار مرغداری‌ها را به تعطیلی می‌کشاند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
1
1
نه خیر عزیز
همین زنجیره های تولید هستند که صد تا تخلف می کنند و با حمایت همه جانبه .... ادامه کار می دهند اما مرغدار خرده پا را تعلیق می کنند

مشکل ما زنجیره های تولید هست
دکتر ناامید بی تدبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
2
کار از کارشکنی فراتر است . بحث انهدام سرمایه های ملی و فراری دادن سرمایه گزاران صنعت و به خطر انداختن امنیت غذایی جامعه است . درست ده روز قبل انتخابات با یک بازدید وزیر از بنادر، بازار نهاده درست میشه ، بعد از انتخابات همان آش و همان کاسه به اضافه قطع برق و آب و ..... . این ها سوء مدیریت نیست .
نظر شما
ادامه