کد خبر: ۶۵۴۶۱

حکیم مهر: مدیرکل اداره دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مستندات کافی را به برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه کرده‌ایم و پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است اما اعلام نهایی دلیل تلف شدن ماهی‌ها با مرجع قضایی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، در فروردین ماه سال جاری بود که صاحبان سه مزرعه پرورش ماهی در لردگان مدعی شدند نشت پساب کارخانه پتروشیمی باعث تلف شدن تمام ماهی‌های آن‌ها شده است؛ مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز این موضوع را تایید کرد.

پس از آن کارشناسان و متخصصان محیط‌زیست و دامپزشکی آزمایشات خود را آغاز کردند تا علت حادثه را شناسایی کنند و مدیرکل دامپزشکی اعلام نظر قطعی را منوط به نتایج نمونه‌برداری، سم‌شناسی و ... کرد.

«دکتر محمد اسدی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در این خصوص گفت: پس از ضبط و معدوم کردن ماهی‌های مسموم بخشی از آن‌ها مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه به مراجع قضایی اعلام شد.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: مستندات کافی را به برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه کرده‌ایم و پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است اما اعلام نهایی دلیل تلف شدن ماهی‌ها با مرجع قضایی است.


نظر شما
ادامه