کد خبر: ۶۵۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: مامور پلیسی که با بستن یک سگ به عقب خودروی خود اقدام به آزار این حیوان کرده بود دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا، یک مامور پلیس سابق این کشور را که اقدام به آزار سگ کرده بود بازداشت کرد. این مامور سابق اداره پلیس در آریزونا آمریکا با بستن این سگ به عقب کامیون خود و کشیدن آن روی آسفالت خیابان اقدام به آزار این حیوان کرده بود.

در اسناد و گزارشات ارائه شده به دادگاه آمده که پلیس پس از در جریان قرارگرفتن یک مورد حیوان آزاری در نزدیکی کولت رُد در محل حادثه حاضر شده بود. ماموران پلیس سپس با یک مدیر ساختمان مواجه شده بودند که مدعی بود شاهد صحنه بستن یک سگ به عقب کامیون و کشیدن این حیوان روی آسفالت بوده است.

او سپس ویدئوی دوربین مدار بسته را به ماموران پلیس نشان داده بود که در آن صحنه آزار این سگ به تصویر کشیده شده بود. این ویدئو نشان می‌داد که وی تلاش کرده بود تا کامیون را در خیابان متوقف کند. بخشی از اسناد مربوط به پناهگاه حیوانات بود که در آن آمده بود شخصی با نام «اسپنسر آلن» به این مرکز مراجعه و مدعی شده بود یک سگ مجروح را در خیابان پیدا کرده است. او مدعی شده بود که این حیوان توسط خودرو زیر گرفته شده است.

اسناد دیگر نشان می‌داد که یک فرد محلی با یک سگ مجروح به بیمارستان دامپزشکی مراجعه و تقاضای رسیدگی و درمان این حیوان مجروح را کرده بود. سرانجام با تکمیل شدن تحقیقات شخص خاطی (مامور پلیس سابق) بازداشت شد. او در حین بازجویی به اتهام خود اعتراف کرد. وی به ماموران پلیس گفت که این سگ، حیوان خانگی وی بوده است.

گفتنی است؛ این فرد به اتهام خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری در زندان پینال کانتی به سر می‌برد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جانبخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1
1
پلیس خودمان که متهم را پشت وانت میبنده!!!
پاسخ ها
اسدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
حرف حساب که زده میشه دوستان منفی میدن.
با کتمان خدارو چه میکنید من موندم!!؟
نظر شما
ادامه