کد خبر: ۶۵۶۶

حکیم مهر - هرچند انتظار می‎رفت با انتصاب یک دامپزشک اهل رسانه به مدیریت روابط عمومی و امور بین‎الملل سازمان نظام دامپزشکی شیوه اطلاع‎رسانی این سازمان شکلی حرفه‎ای به خود بگیرد، این انتظار کماکان برآورده نشده است.

صرفنظر از برگزاری یک دوره آموزش خبرنگاری در آن سازمان به لطف حضور دکتر مهدی حسن پور که البته با استقبال چندانی مواجه نشد اما در نوع خود اقدامی قابل تقدیر بود که بگذریم ، در این مدت تحرکی در زمینه امور بین الملل به چشم نیامده و حتی به تازگی سایت سازمان نظام دامپزشکی در بخش خبر برتر و اخبار سازمانی، اخباری غیرمرتبط به نقل از یک خبرنگار افتخاری منتشر نموده که هدف از انتشار آن مشخص نیست.

 

 

این در حالی است که با گذشت بیش از 6 ماه از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی حتی یک خبر از روند تعیین نمایندگان دولت در آن شورا و انتصاب رئیس جدید این سازمان منتشر نشده است.

در 6 ماهه گذشته دکتر سید محمد آقامیری که مدیریت این سازمان را بعهده دارد احکام انتصاب برخی منصوبین خود را همچنان بعنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی امضاء نموده است.

عدم انتشار اخبار سازمانی در سازمان نظام دامپزشکی به این یک مورد مهم ختم نمی‎شود و بطور مثال در حالی که مدتی است مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه این سازمان از مسئولیت خود کنار رفته است هیچگونه اطلاع رسانی در این خصوص به اعضاء سازمان نظام دامپزشکی در سایت رسمی آن سازمان صورت نگرفته است!

گفتنی است حکیم مهر طی 20 روز گذشته 2 بار از مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در خصوص 2 خبر فوق و علت عدم انتشار آنها سوال نموده ولی پاسخی دریافت ننموده و لیکن همچنان آماده انتشار پاسخ سازمان نظام دامپزشکی در این خصوص خواهد بود.

 

خبر مرتبط :

تهیه کننده برنامه صرفاً جهت اطلاع در سازمان نظام دامپزشکی : عموم رؤسای سازمان‎ها خود را در همه حوزه‎ها صاحب‎نظر می‎دانند / نظام دامپزشکی در پوسته‎ای از ترس و نگرانی پنهان شده است

نظر شما
ادامه