کد خبر: ۶۵۸۱۶
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
پایگاه خبری زاگرس‌نشینان منتشر کرد:
وی افزود: در بیانیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهت توهین و تحقیرم آمده است «دامپزشک مسئول نگهداری و مراقبت حیوانات آزمایشگاهی» در حالی‌که چهل روز است که با دستور ریاست دانشگاه به این واحد منتقل شدم ...
 
 

حکیم مهر: در پی بازدید سرزده «آیت‌الله رئیسی» رئیس‌جمهور به اهواز در روز جمعه پنجم شهریورماه، یکی از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیمارستان گلستان اهواز در حضور وزیر بهداشت به صورت ریاست دانشگاه سیلی زد؛ حاشیه‌ای که یک‌باره سفر ریاست محترم جمهور را تحت‌الشعاع خود قرار داده و فضای مجازی و رسانه‌ای استان خوزستان هر کدام بنا به مقتضیاتی له یا علیه دیگری اقدام به موضع‌گیری نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری زاگرس‌نشینان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن اشاره به دستگیری ضارب، وی را یک دامپزشک هتاک معرفی کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که هیچ‌کدام از رسانه‌ها سراغ حرف‌های نشنیده‌ی ضارب نرفتند.

به منظور تنویر افکار عمومی، خبرگزاری زاگرس‌نشینان به سراغ فردی که تحت عنوان دامپزشک ضارب از ایشان یاد شده است رفته است، تا به آن سوی قضیه هم پرداخته شود؛ متهم «دکتر امین کمالی» کارشناس بیماری‌های مشترک انسان و حیوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز است که با هم پای حرف‌های ایشان می‌نشینیم و قضاوت را هم به مردم شریف ایران واگذار می‌کنیم.

در فضای مجازی و رسانهای خوزستان اینطور القاء شده است که مدرک تحصیلی شما دکترای دامپزشکی است، در این رابطه توضیح بفرمایید.

ابتدا لازم است بیان کنم، بنده یک ایثارگر بسیجی داوطب در جبهه‌های جنگ تحمیلی می‌باشم و سال‌ها مسئول بسیج بودم. سرباز آتش به اختیار ولایتم که این بهترین مدرکم است‌ . دارای دو مدرک تحصیلی دکترا، یکی دکترای حرفه‌ای دامپزشکی و دیگری دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی (نفر اول بورد تخصصی) هستم.

چند سال سابقه کار در دانشگاه علوم پزشکی دارید؟

حدود بیست سال سابقه کار در دانشگاه علوم پزشکی اهواز را در پرونده دارم و گوشه‌ای از سوابقم به شرح زیر است :

1- مدیر بیماری‌های مشترک انسان و حیوان

2- مشاور معاون بهداشت در طرح تحول سلامت

3- مشاور معاون درمان در زمینه بهداشت مواد غذایی بیمارستان‌ها

4- معاون اجرایی بهداشت شرق اهواز

مردم عزیز خوزستان باید بدانند من ‌تنها کارشناس خبره و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت (WHO ) در دانشگاه علوم پزشکی می‌باشم و گواهی سازمان جهانی بهداشت موجود است. بسیاری از اپیدمی‌های بیماری‌های خطرناکی که این سال‌ها مردم استان را تهدید کرد، با تلاش‌های شبانه‌روزی بنده و همکارانم کنترل گردید، از جمله موارد زیر:

1- اپیدمی بیماری هاری (در شوش سال ۸۵؛ اهواز ۸۷، لالی۹۰)

2- اپیدمی بیماری آنفلوانزای پرندگان در سال ۸۵ خوزستان

3- اپیدمی آنفلوانزای خوکی و انسانی  H1N1 سال ۸۸ در استان خوزستان

4- اپیدمی سالک سال ۸۸ خرمشهر

5- بیماری تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو سال ۸۸ و ۹۰ در سطح استان

اما در بیانیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهت توهین و تحقیرم آمده است «دامپزشک مسئول نگهداری و مراقبت حیوانات آزمایشگاهی (در عامیانه به عنوان چوپان)» در حالی‌که چهل روز است که با دستور ریاست دانشگاه به این واحد منتقل شدم.

آیا صحت دارد در روز سفر ریاست جمهوری به خوزستان بیماران بیمارستان رازی به سایر بیمارستانها منتقل گردیدند؟

بعید نمی‌دانم. از مدیریت فعلی دانشگاه چنین اقداماتی خارج از ذهن نمی‌باشد. این موضوع از طریق مجازی مطرح گردید که بایستی تحقیق و بررسی بیشتری صورت گیرد.

شما به عنوان رییس ستاد سلامت انتخابات رییسجمهور‌ محترم در خوزستان چه صحبتی با وزیر بهداشت و درمان داشتید که موجب رنجش ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت‌؟

بنده در روز سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی و وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، حضوراً خدمت وزیر بهداشت رسیدم و به عنوان ریاست ستاد سلامت خوزستان قرار بود یک‌سری مطالب شفاهی و مستندات محرمانه را خدمت ایشان تحویل بدهم و از وضعیت اسفبار و فاجعه‌بار بهداشت و درمان برایشان توضیح دادم که روزانه افراد بی‌شماری به خاطر سوء مدیریت و بی‌کفایتی در استان به کام مرگ می‌روند و شرایط استان این‌طور که گل و بلبل نشان‌تان مي‌دهند نیست.

در این بین، مشاجره لفظی سختی بین بنده و رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز رخ داد و هیچ‌گونه درگیری فیزیکی حادی هم صورت نگرفت؛ این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است که تمام وقایع را ثبت و ضبط می‌نماید. اگر صداقت‌ دارند و راست می‌گویند و سیلی زدن از سوی بنده صورت گرفته، فیلم آن را نشان دهند. بنده در مقابل قانون گردنم از مو باریک‌تر است.

چند نفر کارگر حراست و‌ قراردادی را با تهدید اخراج کردن و تطمیع اینکه بعدا رسمی‌تان می‌کنیم راضی به شهادت دادن و امضاء کردن صورتجلسه کاری ناجوانمردانه و بزدلانه است. این رسانه‌های زرد که معمولا بایستی واقعیت‌ها را در جامعه انعکاس نمایند، با بزرگنمایی این موضوع سعی در گل‌آلود کردن اوضاع و گرفتن شاه‌ماهی‌شان یعنی ابقاء مدیریت دانشگاه دارند که جای بسی تاسف دارد، چرا واقعیت‌ها آن‌گونه که در جامعه رخ می‌دهد اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد.

قضیه را طوری عوض کردند و پیچاندند که بنده شدم «شمر ذولجوشن قاتل» و ایشان که نه تنها عزل، بلکه باید به مراجع قضایی معرفی گردد، شده «زینب ستم‌کش و مظلوم»!

در پایان چه صحبتی با مردم دارید؟

مردم عزیز خوزستان؛ آخرین مسئولیت بنده معاون اجرایی بهداشت شرق اهواز با حدود ۹۰۰ نفر پرسنل بوده است .  جناب دکتر ابول‌نژادیان به دو دلیل بنده را از مسئولیت در سمت مذکور عزل نمودند :

۱ - فعالیت‌های سیاسی من که مخالف با ایشان بوده است. همان‌گونه که همه خوزستان مطلع‌اند، بنده از سال ۹۶ تاکنون به عنوان خدمتگزار و هماهنگ‌کننده اصلی و لیدر جریان نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در بهداشت و درمان خوزستان هستم.

 ۲ - احساس مسئولیت و مطالبه‌گری بنده نسبت به حق و حقوق مردم شریف خوزستان و گزارش کمبودها و تخلفات و کم‌کاری‌های صورت گرفته به مسئولین ارشد استان و کشور.

ایشان قریب به ۱۶ ماه اینجانب را بلاتکلیف در دانشگاه به حال خود رها نمودند و بعد از آن بنده را به مکان خانه حیوانات تبعید نمودند. با توسل به زور در ساعات غیراداری درب اتاق اداری‌ام را شکستند و وسایلم را خارج کردند تا جایی برای نشستن و ‌ماندن نداشته باشم.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز آمده است که بخاطر تخلفات عدیده مالی و اداری که به هیئت تخلفات اداری معرفی گردیده و چندین حکم محکومیت برای من صادر شده است، در صورتی‌که در طی دوران کاری‌ام‌ در دانشگاه، هیچ‌گاه مسئولیت و تفویض مالی و اداری نداشتم که حتی اگر بخواهم، بتوانم تخلفی داشته باشم. تنها تخلف من مطالبه حق و حقوق قانونی خودم و مردم بوده است.

حراست دانشگاه به دلیل یک‌سری وضعیت واتس‌اپ، بنده را به هیئت تخلفات دانشگاه معرفی کرد و به خاطر حضور فعال در فضای مجازی و وضعیت واتس‌آپ، آن‌هم خارج از تایم اداری که مشکلات استان و نکات آموزشی مقابله با کرونا را به شما عزیزان انتقال می‌دادم، محکوم گردیدم و به موجب این حکم، ریاست دانشگاه حقوق ۹ ماه بنده و خانواده‌ام را قطع نمودند.

لازم به ذکر است آیا از لحاظ شرعی و قانونی و یا عرفی، شرافتمندانه است حقوق یک کارمند که تنها راه امرار معاشش در این شرایط بد اقتصادی است، ۹ ماه قطع گردد؟ خانواده ایشان در این مدت باید چکار کنند؟!

در پایان اعلام می‌نمایم بنده نهایت ولایت‌مداری و سرباز آتش به اختیار رهبر و مدافع سلامت مردم خوزستانم و همه کسانی که مرا می‌شناسند به صداقت، درستی و پاکدستی و پاکدامنی‌ام اعتماد کامل دارند. به جای تهمت زدن، هر شخص و نهادی اگر مستندی درخصوص موارد فوق دارد، لطفا رسانه‌ای کند تا قانون با اشد مجازات با بنده برخورد نماید .

 

انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
3
18
خیلی سریع همه با هم یک نفر را محکوم میکنند آیا ما مسلمانیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
فقط نگاه کنید
1- اپیدمی بیماری هاری (در شوش سال ۸۵؛ اهواز ۸۷، لالی۹۰)

2- اپیدمی بیماری آنفلوانزای پرندگان در سال ۸۵ خوزستان

3- اپیدمی آنفلوانزای خوکی و انسانی H1N1 سال ۸۸ در استان خوزستان

4- اپیدمی سالک سال ۸۸ خرمشهر

5- بیماری تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو سال ۸۸ و ۹۰ در سطح استان

یعنی همه خدمات اداره کل دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی را مصادره به نفع خود کرد
رضا
|
Germany
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
2
18
جناب آقای دکتر یاد خودم افتادم در زمان حضور در خوزستان .چه اقدامات آشنایی. حتما گفتن ۵۰نفری و دست به قلم حمله وحشیانه کردن بهت .یاد بعضی موجودات میفتم که دسته ای حمله می کنن به شیرها
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
دقیقا .شما فقط میخواستی بری یه شهر دیگه اون کار باتون کردن ولی ....... با وجود داشتن بالا ترین پست ها انواع بدی ها رو کرد و .......... چشمش رو به روی آن بدی ها بست و گذاشت ....... هر کاری دلش بخواهد بر علیه همه حتی خودش بکند و همه رو از استان مثل شما فراری بدهد.
ناشناس
|
Tajikistan
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
17
14
هرچی بود حتی اگر حق با انسان باشه بهترین راه خویشتن داری هست. بروز چنین رفتاری خودبخود باعث میشه اگر کلام حق هم از دهان انسان خارج بشه جور دیگه برداشت بشه .
این همکار محترم بهتر بود خویشتن داری میکردند و انتقاد خودشون را به شکل بهتری ابراز میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
طرف میگه نزدم . اگر میگن زدی فیلمش رو منتشر کنند . شما میگی باید خویشتنداری میکرد ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
در مقابل ظلم بیدادگر باید صدا را بلند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
26
درمتن روابط عمومی دانشگاه طرح دامپزشک بودن نامبرده نشان از نادرستی وبی تقوایی آنان دارد لذا اولین تغییر باید از اهواز شروع شود واین جماعت نادرست از مدیریت کنار گذاشته شوند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
2
16
امان از این آتش به اختیارها،انگار مملکت بی قانونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
مقوله آتش به اختیار شما ینی تایید حرف اونها.اگر مدعی هستید که سیلی نزدید اعاده حیثیت کن .بایست بابت تهمت و افترا پاسخگو باشند ولی متاسفانه بی پروا ،سخن از آتش به اختیار بیان میکنی که این امر بایست شفاف سازی بشه .آیا منطورتون اینه که مختار بودی هر حرفی یا هر عملی را بالقوه انجام بدی و یا اینکه بخاطر ناملایماتی که متحمل گشته اید قصدش را داشتی و یا که هم به گفته طرف مقابل این کار انجام شده .بنظر میرسه با این طرز بیان شما نه اکنون ولی در گذشته ،از این دست اعمال شما مسبوق به سابقه بوده است به لحاظ اینکه بطور کلی از رده صنفی یاد شده و نه کارمند بهداشت،هم شما بیشتر روشنگری کنید و هم واحد حقوقی سازمان دامپزشکی صریحا اظهار نظر کند چون ارتباطی با سازمان دامپزشکی ندارد چرا که راهی است که خودتان انتخاب کرده اید و کارمند دامپزشکی محسوب نمیشید و سازمان دامپزشکی کشور متولی شما تلقی نمیگردد
دامپزشک
| Hong Kong |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
اخوی سهمیه ای آتش به اختیار
رضا
|
Czechia
|
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
12
مرسی از حکیم مهر که دو طرف قضیه رو نگاه کرد
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
1
حکیم جان اصلاح کن لطفا:
شما به عنوان رییس ستاد سلامت انتخابات رییس‌جمهور‌ محترم ..........


انتخاباتش اضافیه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
2
1
شما جناب دکتر به جای کارگاه بازی سکوت کنی
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
3
4
اومید وارم از این دامی که برات پهن کرده اند به سلامت رهایی یابی.اغلب ارگان ها اینطوریند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
20
ایشون علاوه بر دامپزشک عمومی ،مدرک تخصص هم دارن و سال ها در علوم پزشکی فعالیت داشتن.بعد در خبر سیلی زدن که قبلا منتشر شده حتی لقب دکتر را نیاوردن.مثلا در یک خبر اومده بود سیلی دامپزشک بر ساحت مقدس پزشک ،دکتر ....(رییس علوم پزشکی اهواز ) واقعا چه انسان های حقیر و کوته فکری هستن که اینگونه مغرضانه خبررسانی میکنن!نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان ایران و ... هم همون همیشگی-سکوت میکنند و نظاره گر هستن.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
2
3
امان از خودنمایی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
6
اي كاش واقعا اعتراض كنن و جلوي اين تندروي ها رو بگيرن،شغل يارو هر چي ميخواد باشه،نبايد به هيچ حرفه و شغلي توهين بشه
كادر پزشكي هم محترم ولي قرار نيست يك نفر موجب هتك حرمت جامعه دامپزشكي بشه
من واقعا به عنوان يك دامپزشك از اين موضوع ناراحت هستم و ان شاء الله روزي حقيقت مشخص بشه و دروغگويان رو سياه بشن
با آرزوي موفقيت دامپزشكان عزيز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
0
حالا اینجا که همه از هم هستیم و یه خانواده چجوری زدی بیشتر توضیح بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
عجبب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
حجم اختلاس ها در مملکت بهمراه فقر بیش از حد هر انسانی را آتش به اختیار مینماید. در دانشگاه علو پزشکی اهواز پزشکانب سیار متعهدی وجود دارد و بر عده ای از آنها هم گران است که میبینند یکنفر را از شهر کوچکی با درجه احتمالا استادیاری به ریاست دانشگاه منصوب نموده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
3
واقعا جای تاسف است گه هم سازمان و هم نظام دامپزشکی سکوت اختیار کرده اند ان هم درست در زمان بازدیدوزیر بهداشت دولت جدید که کاملا غرض ورزی بر علیه دامپزشکان مشهود است.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
آفرین بازهم از این هنرنمایی ها بکنید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
سلام
یاد دورانی که در استان ............. بودم و جو مغرضانه ای بر علیه من در دامپزشکی بود و چه سختی هایی که بر من روا نکردند ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
2
با سلام. بنده از عمل ایشان دفاع نمی کنم بلکه معتقدم اقدامات غیرحرفه ای ایشان در گذشته و بقول خودشان آتش به اختیار نهایتا سبب بروز این واقعه شده است . ولی نکته ای که در بطن این حادثه نهفته است نوع نگاه علوم پزشکی به دامپزشکان است که واقعا جای تاسف دارد سازمان دامپزشکی باید نهادی مستقل باشد. بودن زیر نظر جهاد کشاورزی یا علوم پزشکی که غیرپزشک را برنمی تابد دردی را دوا نخواهد کرد
ناشناس
|
Sweden
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
7
تنها علوم پزشکی دارای افرادی که همه چیز را برای خود میخواهند نیست.متاسفانه در اداره کل دامپزشکی استان .......... هستند افرادی با وجود داشتن رزومه بسیار بد اداری و اخلاقی دارای بالاترین پستها بوده و همه چیز را در قبضه قدرت خود قرار دارند و مدیر کل چشم بر همه تخلفات انها بسته است.امید است که دولت جدید ریشه این افراد را از دامپزشکی استان محو نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
1
درود بر دکتر کمالی عزیز، انشاءالله همواره سربلند و موفق باشید
دانیال کاویانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
1
دمت گرم مرد
اینقدر جیگر داشتی بزنی تو دهن .............
اگر امثال تو تو این مملکت زیاد بودن وضع ما این نبود
درود به شرفت و غیرتت که جلوی ظلم و ضالم وایسادی و پرچم دامپزشکارو بردی بالا
سرت سلامت استاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
یعنی علی ابن ابی طالب و پیامبر هم نباید جنگ می کرد
باید سخن حق را می زد و امر به معروف علمی را تعطیل می کرد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
از نطر تبلیغی و و روانی بدجور رو این بنده خدا هجمه وارد کردن
،حتی اگر نفس کار درست بوده روش اشتباهی رو انتخاب کرده . مظلوم نمایی محض رئیس دانشگاه نتیجه معکوس انعکاس این کار توسط رسانه بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
2
سلام و وقت بخیر
دقیقا مشابه همین موضوع را در اداره کل دامپزشکی استان ...داشتیم . یکی از همکاران من دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی از دانشگاه دولتی و فردی اکتیو در اداره می باشند ضمن فعالیت در کار خویش ، پست معاون اداره دامپزشکی شهرستان ، تدریس در دانشگاه ، فعالیت در ستاد انتخابات و .......... با توجه به اکتیو و فعال بودن ایشان در کار خویش ، تهمت های به ایشان زدند و پست و سمت ایشان را گرفتند و سعی در پرونده سازی و غیره ، که چرا در ساعات و تایم غیر اداری در کانال مجازی فعالیت می کنید و همچنین همکاران دیگر را تهدید کردند که از گروه مجازی که ایشان به اسم همکاران زده بودند ، خارج بشوند . دکتر کمالی عزیز نگران نباشید ما هم ، با مشکلات شما در استان خودمان ...... آشنا هستیم که مدیر میتواند سعی در تخریب همکاری قدم بردارد و سازمان دامپزشکی کشور نیز نظاره گر باشد . التماس تفکر علی الخصوص مسیولین سازمانی و استانی
یا حق
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
1
0
اگر چیزی به جز ریاست بسیج و آتش به اختیار بودن گفته بودی تعجب می کردیم زیرا پر واضح است که تنها کسانی در این شرایط ۴ دهه به نان و نوا رسیدند که همانهایی بودند که خودت گفتی. دعوای شما هم سر سهم بیشتر و کمتر بوده هموطن بسیجی!!!
دریغ است که ایران ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
1
ضمن احترام به همکار عزیز باید خاطر نشان کرد که کار ایشان کار اشتباه و خارج از عرف اداری است و به هیچ وجه قابل دفاع نیست .

خواسته و مطالبه اصلی جامعه دامپزشکی این هست که چرا روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به خودش این اجازه داده که قبح رفتار کارمند خودش را به جامعه دامپزشکی کشور تسری داده و آبروی دامپزشکان را مورد تعدی قرار دهد؟؟؟؟؟؟
واعتراض های مطرح شده دفاع از شخص خاطی نیست بلکه مطالبه اعاده حیثیت از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
همه را خوشحال کردید خستگی از بدنم رفتم
داوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
آفرین مرد شجاع چه جسارتی
حسن موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
1
ساحت مقدس پزشک در سطح بالا ی مملکتی با دروغ پردازی هاش با جان مقدس ملت بازی کرد اگر من بود م گردن وزیرو میشکستم اگر حکومت قرنطینه و واکسیناسیون را در مبارزه با کرونا به دامپزشکان میسپرد الان وضع کشور این نبود چون دامپزشک با نحوه مبارزه با پاندمیک بیماریها آشناست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
هر نوع بیماریی دامی که در کشور شایع بشه دامپزشکی با وجود کمبود امکانات سریعا اون رو کنترل میکنه اما وزارت بهداشت با اون همه ادعا و بودجه در مقابل کرونا تسلیم شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
سر پرستی بخش حیوانات ازمابسگاهی با تخصص ایشان هم خوانی ندارد.از سوی دیگر بر خلاف کشورهای پیشرفته که تاسیسات حیوانات آزمایشگاهی باندازه یک دانشگاه امکانات و اشخاص با تخصص هایی بویژه دامپزشکان متخصص در این رشته ادارد واین سیستم بسیار پیچیده را هدایت می کنند، در دانشگاههای ما تنها شامل یکی دو تا اطاق است که معمولا مدیر باتجربه ای مانند ایشان را بسرپرستی آن نمی گذارند و سایر احکامی که مربوط به تخصص ایشان است لغو کنند. بهر حال لازم است که این موضوع دقیقا بررسی و انشالله ختم به خیر شود والسلام
نظر شما
ادامه