کد خبر: ۶۵۸۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر:‌ رئیس شبکه دامپرشکی شهرستان مبارکه اظهار نمود: نیروهای دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه، همواره در خط مقدم پیشگیری و مقابله با بیمارهای مشترک خطرناک بین انسان و دام قرار دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، «دکتر محمد سلیمانی پور» «رئیس شبکه» ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش مسئول فنی  بهداشتی کشتارگاه دام این شهرستان در خصوص حذف کامل یک لاشه گاو مبتلا به سل ارزنی، کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و اکیپ مبارزه با بیماری های دامی شبکه به بررسی موضوع و رصد محل خرید دام پرداختند.

وی بیان نمود: پس از مشخص شدن محل خرید دام، از دامداری روستایی مورد نظر بازدید و تعداد 39 راس گاو مورد تست توبرکولیناسیون قرار گرفت.

دکتر سلیمانی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی کشور سالیانه به صورت مستمر برنامه پایش توبرکولیناسیون را در دامداری های صنعتی و نیمه صنعتی اجرا می نماید تصریح نمود: تعداد 26 راس دام راکتور مثبت در این دامداری روستایی شناسایی و طی هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان به کشتارگاه ارسال گردید.

رئیس شبکه دامپرشکی شهرستان مبارکه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در صیانت از سلامت شهروندان، خاطرنشان کرد: نیروهای دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه، همواره در خط مقدم پیشگیری و مقابله با بیمارهای مشترک خطرناک بین انسان و دام قرار دارند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
4
دم مسئول فنی بهداشتی گرم
دکتر با مرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
1
2
نمیدونم ایشون خودشون تست کردن یا نه؟ ولی بهتره اسم دکتری که تست را انجام داده برده بشه.
متاسفانه در سیستم ادارات ما ، همه اخبار و فعالیت ها به اسم رییس شبکه و یا مدیر کل نوشته میشه. این خیلی انگیزه نیروهای فنی را کم میکنه!
ما در شبکه خودمون یه مدت آزمایشی اسم نیروهای کاری را خبری کردیم، نتیجش مثل بمب انرژی بود!
پاسخ ها
محمد سلیمانی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دامها توسط اینجانب دکتر محمد سلیمانی پور مسول شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه تست سل شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
2
2
اگه یه عکس از عملیات تست سل گذاشته بشه قشنگ تره.
آخه دامپزشکی که اداره کت و شلوار نیس
نظر شما
ادامه