کد خبر: ۶۵۹۶

حکیم مهر -  همزمان با پنجم شهریور ماه – روز داروسازی – مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی این روز را به داروسازان و عموم دامپزشکان بویژه دامپزشکان فارماکولوژیست و شاغلین در موسسه رازی، انستیتوپاستور و مسئولین فنی کارخانجات تولید و توزیع و پخش داروهای دامپزشکی تبریک گفت.

متن پیام مدیرمسئول حکیم مهر بدین شرح است :

" بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن پنجم شهریور ماه، سالروز میلاد جناب رازی که در کشورمان روز داروساز نام گرفته را به همه داروسازان محترم و عزیز که منشاء برکات قابل توجهی برای ایرانیان بوده‎اند تبریک عرض می‎کنم.

این مناسبت فرصتی است تا بدینوسیله در کنار داروسازان خدوم کشورمان به نقش دامپزشکان متخصص فارماکولوژی با گرایش‎های متفاوت در پیشبرد پروژه‎های تحقیقاتی اشاره کنم و ضمن تقدیر از آنان به کلیه همکارانی که در چرخه تولید تا توزیع و تجویز منطقی داروها در حیوانات فعالیت دارند نیز تبریک عرض نمایم.

هموطنان ما باید بدانند که اگر دامپزشکان کشور داروهایی نظیر آنتی‎بیوتیک‎ها را به درستی تجویز و بر مصرف آن در حیوانات بخصوص آن‎دسته که مصرف غذایی دارند نظارت ننمایند، مواد غذایی و شیر و لبنیات مصرفی آنان آکنده از باقیمانده داروهایی خواهد بود که سلامت جامعه را از راه مقاوم شدن عوامل بیماریزا به این داروها تهدید می‎کند.

امید است سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکان و عموم همکاران محترم با بذل توجه مضاعف به این نکته در ارتقاء سطح آگاهی هموطنان از نقش دامپزشکان در پیشگیری از بروز مقاومت به داروهای ضدمیکروبی واقف باشند و بیش از پیش در این راه بکوشند.

دکتر محمد لطفی‌زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

5 شهریور 1390

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه