کد خبر: ۶۵۹۸۲

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از پلمپ یک قصابی در یاسوج به علت تخلفات مکرر بهداشتی و فحاشی و افترا به ضابط قضایی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر علی روئینتن» با اعلام این خبر گفت: طی چندین نوبت بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از یک واحد قصابی در سطح شهرستان، تذکرهای لازم بهداشتی از سوی کارشناسان در خصوص الزام رعایت مسائل بهداشتی دامپزشکی، عرضه گوشت قرمز با مهر و لیبل دامپزشکی و... ارائه گردید که متاسفانه با عدم تمکین به قانون از سوی متصدی این واحد متخلف و همچنین اقداماتی از قبیل فحاشی و افترا به ضابط قضایی این اداره مواجه که اقدامات قانونی از قبیل انجام صورتجلسه و ارجاع به مقام محترم قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای صیانت سلامت عمومی شهروندان و با دستور مقام محترم قضایی و همکاری ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بویراحمد، با نصب بنر از ادامه فعالیت این واحد صنفی متخلف جلوگیری و تا اطلاع ثانوی پلمب گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از مردم خواست: هنگام خرید گوشت قرمز تازه به مهر و برچسب الصاقی بر روی لاشهها دقت نمایند و در صورت عدم وجود مهر و برچسب و یا مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دیگر در مراکز عرضه فرآوردههای خام دامی در سطح شهرستان، گزارش آن را از طریق تماس با شماره چهار رقمی ۱۵۱۲ دامپزشکی اعلام نمایند.
 
نظر شما
ادامه