کد خبر: ۶۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی کرمان، کردستان، ایلام، همدان، خراسان رضوی و کردستان

 

رئیس جدید اداره دارو، درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی شد


طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا زید آبادی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان "دکتر مهلا ارومیه‌ای" به سمت رئیس اداره دارو و درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی شد.
طی مراسمی که در سالن کنفرانس اداره کل دامپزشکی برگزار شد دکتر مهلا ارومیه ای به سمت رئیس جدید اداره دارو و درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی و از زحمات خانم دکتر ندا نژاد معصوم تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در حکم دکتر زید آبادی آمده است: نظر به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند جنابعالی شما را به سمت رئیس جدید اداره دارو و درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان کرمان منصوب می‌شوید.
توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار متعال خواستارم .

 

---------------------------------

 

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های دامپزشکی در شهرستان های تابعه استان کردستان


با موافقت رییس دادگستری استان کردستان، در کلیه شهرستان های استان کردستان شعبات ویژه به منظور رسیدگی به پرونده های دامپزشکی اختصاص یافت.
با پیگیری های بعمل آمده از طریق اداره کل دامپزشکی استان کردستان و موافقت و همکاری رییس کل دادگستری کردستان، به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های دامپزشکی، شعبات ویژه رسیدگی به این نوع پرونده های در کلیه شهرستان های تابعه استان کردستان اختصاص یافت.

اختصاص این شعبات می تواند در دستیابی به وحدت رویه در صدور احکام اینگونه پرونده ها و رسیدگی دقیق به جرائم بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی موثر باشد.

 

----------------------------------

 

بازدید استاندار ایلام از نمایشگاه فعالیت ها و توانمندی های اداره کل دامپزشکی این استان


استاندار ایلام به همراه معاونین و جمعی از مدیران استانی از نمایشگاه فعالیت ها، دستاورد ها و توانمندی های اداره کل دامپزشکی استان ایلام در دولت های نهم و دهم بازدید نمودند.

مهندس اعلایی استاندار ایلام در این بازدید از فعالیت های مجموعه دامپزشکی قدردانی کرد.


یادآور می شود نمایشگاه مهر و امید از دوم تا هشتم شهریور سالجاری و بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل نمایشگاه های دائمی شهر ایلام پذیرای بازدید کنندگان و ساعت کار آن 21 تا 24 شب است. 

----------------------------------

 

به مناسبت هفته دولت، نمایشگاه جلوه های تلاش و خدمت در همدان دایر شد


در تاریخ 5/6/90 نمایشگاه جلوه های تلاش و خدمت در دولتهای نهم و دهم در نمایشگاه بین المللی همدان با افتتاح استانداری همدان کار خود را آغاز کرد. 


در این نمایشگاه که به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و با حضور دستگا ه های اجرائی استان برگزار شد، این دستگاه ها دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

اداره کل دامپزشکی استان همدان نیز در راستای رسالت اطلاع رسانی خود با برپائی غرفه خود، نمونه‌ای از خدمات و فعالیتهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.


 این نمایشگاه از تاریخ 5/6/90 لغایت 8/6/90 از ساعت 17 لغایت 22 دایر می باشد.

-----------------------------------

 

تقدیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از اجرای طرح ملی پایش باقیمانده های دارو، سموم و فلزات سنگین در شیر در خراسان رضوی


رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اهدای لوح از زحمات همکاران آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در طرح ملی پایش باقیمانده های دارو، سموم و فلزات سنگین در شیر قدردانی کرد.

در این پیام که برای دکتر حسین ناظم شیرازی، دکتر مهین رجایی، دکتر معصومه اکبرآبادی و مهناز نجفی ارسال شده آمده است:

بسمه تعالی

من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق

همکار محترم.........

با عنایت به تلاش و زحمات بی شائبه جناب عالی در اجرای طرح ملی پایش باقیمانده های دارو، سموم و فلزات سنگین در شیر در سال 1389(National Residues Milk Monitoring Program-2010)  و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم دامپزشکی استان خراسان رضوی، بدین وسیله از خدمات جناب عالی تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و با بهره گیری از مساعدت و همکاری کلیه همکاران در امر ارتقای نظارت بهداشتی دامپزشکی و حفظ سلامت جامعه موفق و موید باشید.

دکتر سید محسن دستور / رئیس سازمان دامپزشکی کشور

 

----------------------------------

 

حضور اکیپ های دامپزشکی خراسان رضوی در مناطق سیل زده این استان


 با توجه به بروز سیل در برخی از توابع شهرستان چناران در 50 کیلومتری مشهد و تلف شدن قسمتی از جمعیت دامی در این سیل، اکیپ های دامپزشکی استان و شهرستان های مشهد و چناران جهت امداد رسانی به منطقه بقمچ و روستاهای اطراف آن اعزام شدند.

دهستان بقمچ که به عنوان کانون سیل تلقی می گردد دارای 120 هزار راس دام می باشد و بنا بر اعلام مقامات مسئول پیش بینی می گردد تا کنون بیش از 1200 راس دام دراین حادثه تلف شده باشند.

این گزارش می افزاید: در ساعات اولیه وقوع سیل اکیپ شبکه دامپزشکی شهرستان چناران متشکل از 11 نفر در محل حاضر و نسبت به معدوم سازی، ضدعفونی و جمع آوری لاشه ها اقدامات لازم را انجام داده اند.

همچنین در بازدیدی که مدیر کل دامپزشکی استان به همراه معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، فرماندار چناران، نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و تنی چند از مقامات مسئول انجام شد با توجه به اهمیت اقدامات دامپزشکی، مقرر شد تا 6 اکیپ دیگر از دامپزشکی از شهرستان های مشهد و قوچان نیز جهت امدادرسانی در محل حاضر شوند و اقداماتی نظیر جمع آوری لاشه ها، ضدعفونی، برآورد خسارات و واکسیناسیون توده ای جمعیت دام در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسد.

 

---------------------------------

 

کسب رتبه نخست توسط اداره کل دامپزشکی کردستان در جلب رضایتمندی ارباب رجوع


اداره کل دامپزشکی استان کردستان در بین دستگاه های خدمات مستقیم سطح استان رتبه نخست کسب رضایتمندی کل ارباب رجوع در سال 1389 را کسب نمود.
اداره کل دامپزشکی استان کردستان در بین دستگاه های خدمات مستقیم سطح استان رتبه نخست کسب رضایتمندی کل ارباب رجوع در سال 1389 را کسب نمود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اعلام نتایج طرح نظر سنجی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه اجرائی (موضوع مصوبه 34588/ت31434 مورخ 27/7/83) اداره کل دامپزشکی را بعنوان دستگاه اجرائی دارای رتبه اول در کسب رضایتمندی کل ارباب رجوع در سال 1389 معرفی نمود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
0
سلامممممم
نظر شما
ادامه