کد خبر: ۶۶۰۹

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی کرمان، رزن، ملکان، سمنان، خراسان رضوی و جیرفت

 

رئیس کلینیک مرجع دامپزشکی استان کرمان معرفی شد


طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا زید آبادی مدیر کل دامپزشکی استان دکتر نجمه حاجعلی زاده به سمت رئیس کلینیک مرجع دامپزشکی استان معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است نظر به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند جنابعالی شما را به سمت رئیس کلینیک مرجع دامپزشکی استان منصوب و توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
دکتر زید آبادی مدیریت صحیح موارد ارجاعی و ممانعت از هرگونه دخالت بخش دولتی در امور درمانی و هماهنگی کامل با ادارت فنی، شبکه های دامپزشکی شهرستانها، مراکز مایه کوبی و درمانی را از اولویتهای مهم این کلینیک دانست.

------------------------------

 

پست قرنطینه لجستیکی دامپزشکی رزن در هفته دولت افتتاح شد


 در پنجمین روز هفته دولت پست قرنطینه لجستیکی دامی شهرستان رزن با حضور نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی استانداری همدان و جمعی از مقامات استانی و محلی، افتتاح شد.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان در مراسم افتتاح پست قرنطینه رزن گفت: با توجه به اینکه شهر رزن گلوگاه ورودی و خروجی استان همدان می باشد و از طرفی جمعیت دامی قابل توجه در استانهای غربی نظیر کردستان، ایلام و کرمانشاه وجود دارد و افزایش حجم تردد دام و فرآورده های خام دامی از راه های ارتباطی به استان و مناطق غرب کشور و بالعکس نظیر تهران، قزوین، گیلان و زنجان از طریق این محور مواصلاتی انجام می گیرد، وجود پست قرنطینه استاندارد و مجهز در این مکان ضروری تشخیص داده شد.


دکتر کریمی افزود: بعد از آماده شدن این طرح و ارائه آن به استانداری، در سفر دوم هیئت محترم وزیران این طرح به تصویب رسید و خوشبختانه با همکاری های بسیار خوب مقامات استانی در سال 88 احداث پروژه شروع شد و در ابتدای سال 90 آماده بهره برداری گردید.


مدیر کل دامپزشکی استان همدان ضمن اعلام اعتبار هزینه شده جهت این پروژه گفت: بعد از تصویب این پروژه مبلغ 1521 میلیون ریال از اعتبارات استانی و 5/2 میلیارد ریال از اعتبارات ملی جهت احداث و تجهیز این پروژه هزینه شده است که البته قابل ذکر است که جهت تجهیز آزمایشگاه و سایر لوازم مورد نیاز از سوی سازمان دامپزشکی کشور کمک های بسیاری شده است که از مسئولین استانی و مسئولان سازمان دامپزشکی کشور کمال تقدیر و تشکر را دارم .


دکتر کریمی مخصوص در قسمت دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشخصات فیزیکی این پروژه شامل 10 هزار مترمربع زمین، 541 مترمربع اعیانی شامل ساختمان اداری، آزمایشگاه، اصطبل نگهداری دام و ... می باشد که دیوارکشی و محوطه سازی این پروژه را نیز باید به آنها افزود.

------------------------------

 

25 هزار رأس گاو گوساله در ملکان برعلیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند


 سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ملکان گفت: در جریان مرحله بیست و چهارم طرح واکسیناسیون سراسری و رایگان تب برفکی 25 هزار رأس گاو گوساله بالای سه ماه بر علیه این بیماری واکسینه شدند.
دکتر ودود فدای حسینی با اعلام این خبر افزود؛ این تعداد دام در بیش از 160 واحد اپیدمیولوژیک شهرستان اعم از گاوداریهای صنعتی، نیمه صنعتی و روستاها تحت واکسیناسیون قرار گرفته‌اند که موجب پوشش 100 درصدی پیش بینی واکسیناسیون تب برفکی در سطح شهرستان گردید.
سپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ملکان خاطر نشان کرد این مرحله از طرح واکسیناسیون تب برفکی در مدت 40 روز با همکاری بخش خصوصی صورت گرفت که در جریان آن فرصت اشغالزایی 12 نفر از فارغ التحصیلان دامپزشکی فراهم گردید.

-------------------------------

 

کمک نقدی کارکنان دامپزشکی استان سمنان به مردم قحطی زده سومالی

 

کارکنان دامپزشکی استان سمنان به مردم قطحی زده سومالی کمک کردند.

دکتر رضا عامری مدیر کل دامپزشکی استان سمنان با اعلام این خبر افزود: دریک حرکت انسان دوستانه کارکنان دامپزشکی استان سمنان مبلغ پنج میلیون ریال کمک نقدی به مردم قحطی زده سومالی اهداء نمودند.

 

-------------------------------

 

مسئول میز خدمت در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی منصوب شد


طی حکمی از سوی دکتر مرگان ازغدی، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر رضا افشاریان به سمت مسئول میز خدمت منصوب شد.


متن حکم صادره به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر رضا افشاریان

با سلام و صلوات ‏ بر محمد و آل محمد و احترام،

نظر به حسن سابقه وتجارب ارزنده جنابعالی، و در راستای اجرای بخشنامه شماره 7193/200 مورخه 30/03/1390  معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، منضم به نامه شماره  11111/6/38  مورخه 13/04/1390 و به موجب این ابلاغ  به عنوان مسئول میز خدمت در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تعیین ومنصوب می‎شوید.

امید است به منظور دستیابی آسان و سریع مراجعین به خدمات این اداره کل و ضرورت تکریم ارباب رجوع،  در قالب وظایف پنج گانه میز خدمت، ضمن بهره مندی و استفاده مطلوب از مشارکت، توان و پتانسیل همکاران مجموعه، کلیه  امور محوله را برابر مقررات و دستورالعملهای مربوطه و به نحو احسن انجام داده و گزارش عملکرد را بصورت منظم اعلام نمایید. توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.

 

-------------------------------

 

اهداء یازده میلیون و نهصد هزار ریال به مجتمع توانبخشی سبزواران جیرفت


کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در یک اقدام خداپسندانه 11 میلیون و 900 هزار ریال کمک های نقدی خود را به مجتمع توانبخشی سبزواران اهداء کردند.
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: این مبلغ طی بازدید مدیر و کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان از این مجتمع توانبخشی که در هفته اکرام ایتام صورت پذیرفت جمع آوری و به حساب این مجتمع توانبخشی واریز گردید. وی اظهار داشت: همچنین تعدادی از کارکنان این اداره کل جمعا 13 روز از حقوق خود را به مردم قحطی زده سومالی اهداء کردند.

 

 

نظر شما
ادامه