کد خبر: ۶۶۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر:‌ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، مرغ و قطعات آن را بصورت بسته بندی تهیه کنید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه  دامپزشکی شهرستان سربیشه، کلیه واحدهای عرضه موظفند بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی کشور مرغ ، قطعات مرغ و آلایش های خوراکی مرغ مثل جگر، سنگدان و دل مرغ را بصورت بسته بندی در فروشگاه های خود به فروش برسانند و از قطعه بندی و یا افزودن ادویه جات و مواد رنگی در مغازه ها خودداری کنند.

 «دکتر هادی کاووسی» رئیس دامپزشکی شهرستان به شهروندان توصیه کرد تا در هنگام تهیه مواد پروتئینی بسته بندی شده به لیبل محصول توجه ویژه داشته باشند و در منازل خود ضمن رعایت بهداشت فردی برای تمیز کردن و قطعه کردن گوشت از دستکش استفاده کنند.

وی افزود، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مصرف کنندگان بهتر است شهروندان قطعه بندی مرغ را در منزل انجام دهند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
1
2
من سوالم اینه گوشت خورد میشه، ماهی تمیز میشه و به قطعات کوچیکتر خورد میشه، پنیر فله هست و.. بیماری رو انتقال نمیده فقط خرد کردن مرغ انتقال میده؟؟؟ این امر فقط باعث شده هر روز کارمندای دامپزشکی با نرغ فروش درگیر بشن، مثل قبل با دستکش در حضورمشتری خردکنن ماسک هم بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
دوست عزیز
وقتی چیزی رو به صورت بسته بندی و بهداشتی میشه تهیه کرد چرا باید مقاومت کنیم در مقابل بهداشت.چرا نباید به سمت بهتر شدن و پیشرفت بریم
نظر شما
ادامه