کد خبر: ۶۶۶۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک قلاده گربه وحشی در واحد پرورش شترمرغ بخش حصارگرمخان شهرستان بجنورد زنده گیری شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «بهروز جعفری» اظهار داشت: این گربه وحشی در چند روز گذشته با وارد شدن به محدوده واحد پرورش شترمرغ در بخش حصار گرمخان باعث تلف شدن چند قطعه جوجه شترمرغ شده بود که از طریق تله گذاری توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بجنورد و کارشناسان حیات وحش، زنده گیری شد.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز خسارات بعدی این گربه وحشی، حیوان به زیستگاه دیگری دورتر از زیستگاه فعلی منتقل و در یکی از مناطق تحت مدیریت استان رهاسازی خواهد شد.

جعفری اظهار داشت: شش گونه گربه سان کوچک جثه در ایران زندگی می کنند که استان خراسان شمالی زیستگاه تمامی این گونه های زیباست.

رییس اداره  نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با تقدیر از همکاری مالک این واحد پرورش شترمرغ افزود: خوشبختانه مردم به اهمیت حفاظت محیط زیست واقف بوده و از خسارت و آسیب به حیوانات خودداری می کنند.

گربه وحشی، گربه پالاس، گربه شنی، گربه جنگلی، لینکس و کاراکال انواع گربه های وحشی کوچک جثه طبیعت ایران و خراسان شمالی هستند .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
2
جوری تیتر زدید انگار هدفتان عادی سازی قتل‌ و جرم و جنایت و عادی سازی آنها در جامعه است. شاید هم باشه ما که نمی دانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
این چه عنوانی برای مطلب است
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
خیلی جالب بود تشکر از حکیم مهر عزیزم زنده باشین
نظر شما
ادامه