کد خبر: ۶۶۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیر راه‌اندازی کلینیک تخصصی آبزیان جهاد دانشگاهی تهران از دامپزشکان بخش خصوصی سراسر کشور برای همکاری با کلینیک تخصصی آبزیان این سازمان دعوت کرد تا بدین ترتیب علاوه‌بر استفاده از تجارب دیگر دامپزشکان در توسعه ارائه خدمات در این حوزه، این مرکز به هابی برای ارائه این قبیل خدمات در کشور تبدیل شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا،« دکتر احمد عرفان‌منش» در حاشیه این مراسم با بیان این‌که این کلینیک خاص آبزیان کشور است، در ادامه اظهار کرد: دلیل اصلی راه‌اندازی این کلینیک تخصصی نه ماهیان آکواریومی بلکه ماهیانی با مصارف خوراکی بوده است.

وی با اشاره به وجود کلینیک‌های دیگری در این حوزه(آبزیان) در کشور افزود: اما این کلینیک با این ساختار و اهداف منحصر بفرد در کشور بی‌نظیر و راه‌اندازی آن برای نخستین بار است.

مدیر راه‌اندازی کلینیک تخصصی آبزیان جهاد دانشگاهی تهران خاطرنشان کرد: این کلینیک مجهز به آزمایشگاه مأموریت اصلی خود را تلاش در جهت بهبود بهره‌وری و تولید غذای سالم در مزارع کشور از طریق توسعه فعالیت‌های بهداشتی قرار داده است.

عرفان‌منش ادامه داد: در این کلینیک تخصصی علاوه‌بر خدمات تشخیصی و درمانی و اجرای دوره‌های آموزشی، با دامپزشکان بخش خصوصی فعال در زمینه آبزیان همکاری و خدمات  مشاوره‌ای تخصصی ارائه می‌شود.

وی ایجاد شبکه اطلاعاتی جهت هماهنگی بخش‌های مختلف صنعت و بهبود شرایط تولید از دیگر اهداف این کلینیک برشمرد و افزود: گروه پژوهشی فرآورده‌های بیولوژیک دامی که از گروه‌های پژوهشی مصوب جهاد دانشگاهی است پشتیبان علمی و تحقیقاتی این کلینیک خواهد بود هم‌چنین ارتباط با دانشگاه و همکاری نزدیک با اساتید دانشگاهی و افراد مجرب در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از نقاط قوت این مجموعه خدمات تخصصی است.

مدیر راه‌اندازی کلینیک تخصصی آبزیان جهاد دانشگاهی تهران گفت: با توسعه فعالیت‌های کلینیک تخصصی آبزیان در جهاد دانشگاهی انتظار می‌رود دامپزشکی آبزیان در کشور با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه داده و نقیصه موجود در این بخش را هر چه زودتر برطرف کند.

عرفان‌منش با بیان این‌که دامپزشکی آبزیان به‌علت جدیدتر بودن و دوگانگی متولی آن در ساختار اجرایی کشور از زمان آغاز فعالیت، نسبت به بقیه زمینه‌های تخصصی دامپزشکی رشد کمتری داشته است، افزود: در پی فعالیت سه دهه اخیر در حوزه‌های تحقیقات بر روی انواع ماهی در مرکز تحقیقات آبزیان و تولید واکسن آبزیان سازمان جهاد دانشگاهی تهران تلاش برای تأسیس یک کلینیک تخصصی برای خدمت‌رسانی به صنعت آبزی‌پروری کشور را از سال 1395 آغاز کرد.

وی یادآور شد: دامپزشکان علاقه‌مند همکاری با این کلینیک تخصصی می‌توانند با شماره‌های تماس این مرکز 86054192-021 و 86054613 -021 تماس بگیرند و یا از طریق صفحه اینستاگرام کلینیک به نشانی ‌@fishclinic با این مرکز در ارتباط باشند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترزمانی
|
United States of America
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
1
باآرزوی موفقیت برای این مجموعه تازه تاسیس.پیشنهادمیکنم براساس گونه های تجاری مختلف در کشور شاخه های تخصصی ایجادشود(میگوی پرورشی.قزل آلا.ماهیان دریایی پرورشی.کپورماهیان.ماهیان زینتی و....) و باحضور در فیلدهای مرتبط از ارائه خدمات غیرحضوری بپرهیزند و در عمل به صنعت بزرگ پرورش آبزیان کمک کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
میشه لطفا تکلیف واکسن هایی که ........ فروختین ......... رو معلوم کنید؟؟؟ واکسن رو کجا ساختین؟؟
نظر شما
ادامه