کد خبر: ۶۶۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال اصلاحیه اداره کل دامپزشکی خوزستان به حکیم مهر:
در پی انتشار خبر «دامپزشکی آبادان علت مرگ دام‌های سنگین در اروندکنار را بیماری شاربن اعلام کرد»، اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با ارسال اصلاحیه‌ای به حکیم مهر توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد ...
 

حکیم مهر: در پی انتشار خبر «دامپزشکی آبادان علت مرگ دامهای سنگین در اروندکنار را بیماری شاربن اعلام کرد» در حکیم مهر که بازنشر خبری از ایرنا بود، اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با ارسال اصلاحیهای به حکیم مهر، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

متن این اصلاحیه به شرح زیر است:

مدیر محترم پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر

موضوع: اصلاحيه درج خبر

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و احترام

پیرو درج خبر با کد خبر 66616 مورخ 25/07/1400 تحت عنوان «دامپزشکی آبادان علت مرگ دامهای سنگین در اروندکنار را بیماری شاربن اعلام کرد»، اطلاعیه ذیل به حضورتان ارسال میگردد، لذا خواهشمند است بر اساس قوانین و مقررات موضوعه نسبت به درج مطلب در آن پایگاه خبری اقدام فرمایند.

بیماری مورد نظر در بخش اروندکنار آبادان «شاربن علامتی» بود که با توجه به رصد و پایش کارشناسان اداره دامپزشکی نسبت به واکسیناسیون دامهای حساس در شعاع مورد نظر اقدام گردید و در حال حاضر تلفات جدیدی گزارش نگردیده است و بیماری تحت کنترل قرار گرفته است.

شایان ذکر است بر اساس ضوابط و مقرارت موضوعه، علیرغم اینکه واکسیناسیون شاربن علامتی میبایست از طریق مراکز مایهکوبی بخش خصوصی صورت پذیرد، با توجه به حساسیت موضوع و کنترل سریع بیماری دامهای مبتلا شده به شاربن علامتی در شهرستان آبادان، اکیپهای بخش دولتی نسبت به انجام واکسیناسیون شاربن علامتی بصورت کاملا رایگان اقدام نمودهاند و تمامی دامهای سنگین منطقه تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتهاند.

دکتر مصطفی کنارکوهی

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
1
"سرپرست دامپزشکی آبادان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت مرگ دام‌های سنگین در دهستان نصار را بیماری شاربن اعلام کرد و افزود: اقدام لازم برای واکسینه کردن دام‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

«اسداله عباسی» افزود: هم اکنون گروه‌های دامپزشکی به صورت ویژه با تهیه واکسن در حال واکسینه کردن دام‌های اهالی تا شعاع خاصی در منطقه هستند.

وی افزود: ۲۰۰ دٌز واکسن برای تزریق تهیه و تا روز جمعه به دام‌های منطقه تزریق خواهند شد
"
از شاربن تا شاربن علامتی فرسنگها فاصله هست!
عجب داستانیه بخدا!
نظر شما
ادامه