کد خبر: ۶۷۰۹۴
 

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: دامپزشکی این شهرستان در ارتقای توانمندی های دانشجویان دامپزشکی سراسر کشور همکاری گسترده و چشمگیری دارد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمود جوادی نژاد» با اعلام این خبر اظهار داشت: کسب دانش تئوری و انجام فعالیت های میدانی و آزمایشگاهی دو مقوله مهمی است که در رشد و ارتقای دانش و آگاهی های عمومی دانشجویان تاثیر به سزایی داشته و آینده کاری جامعه دانشجویان و خود کفایی کشور عزیزمان ایران را در حوزه های مرتبط به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری، 151 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی جهت گذراندن دوره های مختلف کارآموزی به شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد مراجعه نموده اند، افزود: واحد آموزش و ترویج این مجموعه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا ، با برنامه ریزی و تنظیم تقویم آموزشی هدفمند برای یکایک کارآموزان معرفی شده، زمینه های کسب علم و تجربیات عملی و میدانی را فراهم نموده است.   

دکتر جوادی نژاد ابراز داشت: دانشجویان و کارآموزان معرفی شده بر اساس مقطع تحصیلی خود در بخش های مختلف آزمایشگاه، کلینیک و داروخانه دامپزشکی، نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و دیگر واحدهای ضروری و مورد نیاز بصورت عملی و کاربردی مشغول بکار شده اند.

این مقام مسئول یادآور شد: از این تعداد دانشجو، 131 نفر در مقطع دکترا و 19 نفر در مقاطع کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل بوده اند.

 

نظر شما
ادامه