کد خبر: ۶۷۲۵۵

حکیم مهر: مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و برخی همکاران بسیجی سازمان دامپزشکی کشور برگزار و از مقام بسیجیان در تمام ارکان سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل استان‌ها تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان دامپزشکی کشور که  در یکم آذر 1400 با حضور «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان و «سرهنگ پاسدار محسن فرجی» فرمانده مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، از مقام بسیجیان در تمام ارکان سازمان دامپزشکی کشور تقدیر شد.

دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این نشست صمیمی با تبریک این هفته به بسیجیان و مردم ایران، از نقش بسیجیان در همکاری با سازمان دامپزشکی کشور در جهت اجرای برنامه های دامپزشکی بویژه در ارائه خدمات به عشایر و روستاهای کشور و کمک به کاهش هزینه های تولید و به تبع آن افزایش کمی و کیفی تولیدات مردم عشایر و روستاهای کشور قدردانی کرد و افزود: با ارائه آموزش های لازم  به عشایر و روستاییان و رعایت آموزش ها و توصیه های ارائه شده توسط ایشان، ضمن افزایش ضریب سلامت خودشان در مقابل مخاطرات بیماری‌های مشترک، هزینه اقتصادی فرایند تولید گوشت و شیرخام بین دامهای روستایی و عشایری از کاهش مناسبی برخوردار بوده است.

ماکنعلی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه ملی بهداشتی دام عشایر، افزود: با اجرای این برنامه که با همکاری خود عشایر اجرایی که برای اولین بار در کشور اجرایی می گردد، شاهد کاهش بیماری ها و افزایش تولید در دام عشایر کشور خواهیم بود.

«سرهنگ پاسدار محسن فرجی» فرمانده مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی نیز در این دیدار ضمن تجلیل از جایگاه خطیر دامپزشکی در امنیت غذایی جامعه و خدمات فراوان این سازمان در اقصی نقاط کشور، خواستار اطلاع‌رسانی پررنگ خدمات سازمان دامپزشکی کشور در کشور شد و آمادگی بسیج را جهت همکاری بیشتر با سازمان دامپزشکی در حوزه های مختلف اعلام نمود.

در بخش دیگری از این نشست دکتر «علیرضا اکبرشاهی» مدیرکل مدیریت بهداشت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور نیز به آغاز مایه‌کوبی دام‌های روستایی و عشایری به واکسیناسیون تب برفکی به‌صورت رایگان در کشور اشاره کرد که موجب کاهش کانون‌های بیماری دامهای عشایری و روستایی خواهد شد.
اکبرشاهی در ادامه به همکاری مشترک بسیج و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها اشاره کرد که نقش مهمی در افزایش میزان خدمات به بهره برداران داشته است.

«دکتر جعفری» فرمانده پایگاه بسیج امام موسی‌بن جعفر (علیه‌السلام) سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن خیرمقدم وگرامیداشت یاد حماسه آفرینی بسیجیان با اشاره به اینکه در حال حاضر 180 نفر از برادران سازمان عضو این پایگاه هستند و حدود ۶۰ نفر از خواهران نیز در پایگاه حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) با مسولیت «سرکار خانم جوادی» عضو هستند، افزود: بر اساس باور نهادینه شده در فرهنگ بسیجی، عضویت در پایگاه‌های بسیج، معیار «بسیجی» دانستن برادران و خواهران در سازمان دامپزشکی و ادارات کل استانی نیست و هر کدام از همکاران ما در سطح استان‌ها که با دلسوزی و فداکاری همچون رزمندگان اسلام در حال خدمت به تامین امنیت غذایی مردم به ‌صورت شبانه‌روزی هستند، دارای روحیه ایثارگری بسیجی هستند.

در پایان این جلسه، پیرو گزارش اقداماتی که قبلاً از استان‌ها خواسته‌شده بود، از فعالیت همکاران بسیجی تجلیل و از 4 عضو بسیجی سازمان دامپزشکی کشور به‌عنوان نیروهای نمونه بسیجی تقدیر بعمل آمد.

در این جلسه «دکتر وحید کشاورز زمانیان» مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی، «دکتر علیرضا اکبرشاهی» مدیرکل مدیریت بهداشت دامی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر جعفری» فرمانده پایگاه بسیج امام موسی‌بن جعفر (علیه‌السلام) سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر فاطمه زارعان بنی اسدی» رئیس مرکز روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نیز حضور داشتند.

 
نظر شما
ادامه