کد خبر: ۶۷۲۹۱

حکیم مهر: «دکتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور ضمن حضور در استان یزد طی جلسه ای به بررسی عملکرد ادارات ستادی استان یزد پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، در ابتدای این جلسه روسای ستادی حوزه فنی به بیان گزارش عملکرد خود از ابتدای سال جاری تا کنون پرداختند و ضمن بیان مشکلات و چالش های پیش رو، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای عملکرد بهتر و حداکثری ارائه نمودند.

در ادامه نقیبی با اشاره به اهداف سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تأمین بهداشت، سلامت دام و تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام و حفظ بهداشت عمومی جامعه و فراهم شدن شرایط سرمایه گذاری در بخش دام و رسیدن به توسعه پایدار، بر اجرای مقررات و دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور برنامه ریزی و نظارت بر برنامه ها را گامی موثر در کنترل و پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دام خواند و افزود: برنامه ریزی، نظارت و پیگیری کلیدهای موفقیت در اجرای طرح های کنترل و پیشگیری می باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از نیروهای ستادی در اجرای طرح ها و برنامه های موجود، خواستار اقدام جدی و نظارت حداکثری بر روند کار کارشناسان اجرایی، در راستای موفقیت هرچه بیشتر اهداف سازمان دامپزشکی کشور شد.

 

نظر شما
ادامه