کد خبر: ۶۷۲۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
«مهندس صدیف بدری» افزود: خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به مقوله امنیت غذایی بسیار مثبت است ...

حکیم مهر: نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین، سرعین و نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه مورخه 1400/09/03 با حضور در اداره کل دامپزشکی استان اردبیل و دیدار با مدیر کل دامپزشکی، در یک نشست مشترک و صمیمی با معاونین و مدیران ستادی و فنی این اداره کل بر ضرورت بررسی راهکارهای اساسی برای حل مشکل دامپزشکی تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، «مهندس صدیف بدری» با تبریک هفته بسیج و یادآوری فرمایشاتی از امام (قدس ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد بسیج و بسیجی بودن گفت هرکس در هر پست و مقام و جایگاهی که باشد و در راستای پیشرفت  کشور و حل مشکل مردم جانانه و صادقانه گام برداشته و پایبند به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی باشد خود بسیجی است و فعالیت های حوزه دامپزشکی چون با سلامت مردم گره خورده است مصداق بارز حرکت بسیجی و ایثارگری است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه کار دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی بسیار مهم است، به حجم بالای سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه دامپروری منطقه اشاره کرد و افزود: تقویت دامپزشکی موجب تقویت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به قشر محروم جامعه خواهد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در اجرای سیاست های سازمان دامپزشکی کشور هرگونه حمایت قانونی لازم باشد در حد توان به کار خواهیم بست و در این زمینه کوتاهی نمی کنیم و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به مقوله امنیت غذایی بسیار مثبت است.

بدری ابراز امیدواری کرد در برنامه هفتم توسعه همگام با سایر نمایندگان به موضوع سلامت عمومی جامعه با جدیت ورود کرده و دغدغه های ارگان های سلامت و بهداشت عمومی جامعه را مرتفع نماییم.

در ابتدای این دیدار که در ادامه دعوت مدیر کل دامپزشکی استان از مدیران ارشد و تصمیم گیر استانی برای حضور و  بازدید از اداره کل دامپزشکی استان انجام شد، «دکتر بهلول تکلوی» ضمن ارائه گزارشی از فعالیت و عملکرد دامپزشکی در حوزه بهداشت و سلامت عمومی جامعه و تامین امنیت غذایی و بر شمردن خدمات دامپزشکی در حوزه های مختلف فعالیت به نقش پر رنگ این ارگان سلامت جامعه  در مبارزه با بیماریهای مشترک گفت بیش از 50 درصد بیماریهای انسان ارتباط مستقیم با بهداشت دام دارد.

این مقام مسئول دامپزشکی با تاکید بر اینکه کمک به روند پویایی دامپزشکی، کمک به امنیت غذایی و توسعه پایدار جامعه است، خواستار حمایت ویژه نمایندگان مجلس از طرح ها و برنامه های دامپزشکی در راستای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی جامعه شد.

مدیر کل دامپزشکی استان در عین حال خاطر نشان کرد: مجلس با جایگاه ویژه ای که دارد می تواند اقدامات ارزشمندی برای بهبود جایگاه دامپزشکی و رفع دغدغه های مالی و معیشتی کارکنان این مچموعه داشته باشد.

دکتر تکلوی ضمن قدردانی از حمایت های مهندس بدری از مجموعه دامپزشکی در سطح کشور و استان، نگاه وی به دامپزشکی را دلگرم کننده و امیدبخش خواند و ابراز امیدواری کرد با همدلی و پیگیری مجدانه سایر نمایندگان موانع و مشکلات دامپزشکی برطرف شود.

در این دیدار مسائل و مواردی همچون کمبود اعتبارات، تجهیزات، نیروی انسانی، خودرو و همچنین مشکل فضای فیزیکی ادارات دامپزشکی شهرستانها از جمله اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل مطرح شد که نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در راستای پیگیری و رفع مشکل آن از طریق دستگاههای مرتبط قول مساعد داد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
1
2
امیدوارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
1
جناب مهندس بدری تنها مشکل معیشتی سازمان دامپزشکی که هنوز تعیین تکلیف نشده بحث تسری فوق العاده خاص هستش که امیدواریم در احکام درج بشه واقعا جنگ اعصاب گرفتیم انقد یه روزاخبار خوب و یه روز اخبار بد شنیدیم.اینم بخاطر حقوق پایین پرسنل دامپزشکیه وگرنه اگه مشکل حقوقی نداشتیم و جوابگوی مخارج زندگی بوداصن تسری واسمون بی معنی بود
نظر شما
ادامه