کد خبر: ۶۷۳۱

حکیم مهر - پژوهشکده‌های بیوتکنولوژی تولیدمثل و آنتی‌بادی منوکلونال پژوهشگاه ابن‌سینا در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی دانشجو می‌پذیرد و داوطلبان تا 30 آبان‌ماه 1390 فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند.
بر اساس مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پژوهشکده‌های نامبرده می‌توانند اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی(Ph.D. by Research) کنند.

پژوهشگاه ابن سینا نیز در نظر دارد در حوزه‌های بیولوژی تولیدمثل، حیوانات تراریخته، ایمونوبیولوژی و ایمونوتراپی سرطان، بیوتکنولوژی کاربردی و اخلاق زیستی دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی جذب کند.
بر اساس این گزارش، داوطلبان علاوه بر داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی، باید دارای دانشنامه دکتری عمومی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های مرتبط با حوزه‌های فعالیت فوق باشند. همچنین داشتن حداقل 2 مقاله علمی پژوهشی منتشر شده در مجلات نمایه شده در نمایه‌های بین‌المللی نوع یک (ISI, PubMed/Medline) به عنوان نویسنده اول یا مسئول و ارائه مدارک زبان از جمله شرایط اختصاصی ورود به این دوره اعلام شده است.
همچنین واجدین شرایط لازم است برای ثبت‌نام، حداکثر تا تاریخ 30 آبان‌ماه 1390 مدارک و مستندات خود را به آدرس اداره تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه ارسال کنند.
بنابر این گزارش داوطلبان استعدادهای درخشان و برتر، اعضاء هیأت علمی آموزشی و اعضاء هیأت علمی پژوهشی نیز می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در سایت پژوهشگاه ابن‌سینا، از سهمیه‌های مربوطه برای ورود به این مقطع بهره‌مند گردند.
گفتنی است داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ورود به دوره، می‌توانند به تارنمای دوره دکتری تخصصی پژوهشی پژوهشگاه ابن‌سینا (به آدرس www.avicenna.ac.ir) مراجعه و یا با شماره تلفن 22432027 (اداره تحصیلات تکمیلی) تماس بگیرند. نشانی پژوهشگاه ابن‌سینا:تهران، بزرگراه شهید چمران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، انتهای بلوار داخل دانشگاه، پژوهشگاه ابن‌سینا، معاونت آموزشی، اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی است.

 

 

نظر شما
ادامه