کد خبر: ۶۷۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رؤسای انجمن‌های صنفی دامپزشکی استان اصفهان با نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حکیم مهر، در تاریخ ۱۱ آذرماه روسای سه انجمن صنفی درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های دامپزشکی استان اصفهان «دکتر کبیری»، «دکتر اخوان» و «دکتر میران‌زاده» به همراه دکتر کیهانی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد، با حضور در دفتر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، با «دکتر عباس مقتدایی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اصفهان در مجلس دیدار و به گفت‌وگو و رایزنی و تبادل نظر پیرامون طرح "صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک" پرداختند.

 در این جلسه که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، روسای انجمن‌ها و دکتر کیهانی به ارائه نقطه نظرات و بیان ایرادات این طرح پرداختند و در نهایت مشکلات اجرای طرح به شکل مکتوب در اختیار نماینده اصفهان قرار گرفت.

همچنین مقرر گردید در صورت نیاز، در جلسات کارشناسی حضوری در مجلس شورای اسلامی  نیز از حضار  این جلسه و سایر کارشناسان و صاحب‌نظران دعوت به عمل آورده شود.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
احسنت به مسئولین دامپزشکی که اقدام عملی انجام میدهند. ای کاش بقیه ی مسئولین دامپزشکی دولتی و صنفی هم سریعا اقدامات عملی ترتیب دهند
مسول فنی فروشگاهی اصفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
با سلام لطفا تکلیف مسولین فنی فروشگاهی کل کشور که هنوز قرارداد ندارند و ماده قانونی حمایتی ازمجلس ندارند مشخص شود به کجا مراجعه کنیم نان نداریم باتشکر از حکیم مهر تقاضای رسیدگی جدی می‌کنم
نظر شما
ادامه