کد خبر: ۶۷۵۰۱

حکیم مهر: جلسه هماهنگی تسهیلات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 در بخش کشاورزی در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، جلسه هماهنگی بند الف تبصره 18 قانون  بودجه سال 1400 در بخش کشاورزی با محوریت اداره برنامه و بودجه دامپزشکی استان و با حضور نماینده شورای نظام دامپزشکی استان برگزار گردید.

«دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان پیرامون شیوه نامه اجرایی این تبصره و مصوبات جلسه هماهنگی تشکیل شده در محل سازمان جهاد کشاورزی استان مطالبی بیان نمود.

وی با بیان اینکه این موضوع از سوی اداره کل دامپزشکی استان از طریق مکاتبه با بخش های مختلف نظیر انجمن های صنفی مرتبط با دامپزشکی انجام پذیرفته است، بر ضرورت اطلاع رسانی به فعالان بخش خصوصی دامپزشکی استان توسط  شورای نظام دامپزشکی و ثبت نام متقاضیان دریافت این تسهیلات در سامانه سیتا تاکید نمود.

دکتر کشتکار پیرامون اولویت بندی درخصوص درخواست های ثبت شده در سامانه مذکور صحبت و اعلام نظر از سوی حاضرین در این نشست را خواستار شد.

سپس «مهندس رنجبر» رئیس اداره برنامه و بودجه دامپزشکی استان در خصوص پیگیریهای دکتر آذرنوش مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان دامپزشکی کشور در تحقق این موضوع و همچنین  شیونامه اجرایی آن توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

در ادامه رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و معاون اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان ضمن ارائه پیشنهاداتی در حوزه کاری خود، چالش های موجود را نیز بیان نمودند.

در پایان دکترکشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن بیان ضرورت تحقق اهداف این طرح ملی مطابق شیونامه ابلاغی تاکید و با جمع بندی موضوعات مطرح شده، بار دیگر اطلاع رسانی کامل و جامع به همکاران بخش خصوصی دامپزشکی استان و ثبت نام متقاضیان در سامانه سیتا را خواستار شد.

شایان ذکر است پرداخت تسهیلات فوق منوط به اولویت های بخش کشاورزی و دامپزشکی و تصویب در کارگروه های استانی و تامین اعتبار مورد نیاز می باشد.

 

نظر شما
ادامه