کد خبر: ۶۷۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی «دکتر علی اصغر شمسی پور» را به سرپرستی معاونت توسعه و منابع اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر محمد حسن گلپایگانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی «دکتر علی اصغر شمسی پور» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد.

آئین تکریم از عملکرد «دکتر حمید رسولی زاده» و معارفه «دکتر علی اصغر شمسی پور» صبح روز چهارشنبه 17 آذرماه 1400 با حضور مدیر کل و مدیران ستادی در سالن جلسات دامپزشکی و به صورت وبیناری با مدیران شهرستانی دامپزشکی مازندران برگزار شد.

گلپایگانی در این جلسه از اقدامات رسولی زاده که در این مدت به طور همزمان مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان آمل را عهده دارد بود قدردانی کرد .

دکتر رسولی زاده در حاشیه این مراسم از کلیه مدیران و پرسنل در سطح استان برای همکاری و حمایت برای انجام امور در این حوزه تشکر کرد.

دکتر شمسی پور نیز که با حفظ سمت مسئولیت اداره بهداشت و مراقبت از بیماریهای دامی ، سکان حوزه معاونت توسعه دامپزشکی مازندران را در دست گرفت، گفت: از اعتماد مدیر کل تشکر می کنم و امیدوارم با درک شرایط موجود با کمک و مساعدت به یکدیگر همراه با همدلی و تعامل با بخش فنی دامپزشکی برای پیشبرد اهداف سازمانی امورات محوله تلاش نمائیم.

مدیر کل دامپزشکی ماندزان در این حکم آورده:

جناب آقای دکتر علی اصغر شمسی پور

به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب می شوید .امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع بویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق،دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت مردمی و سازمان متبوع موفق و موید باشیدو با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام  و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و با بهره گیری از آموزه های  ارزشمند انقلاب اسلامی ، مدیریت جهادی و عمل انقلابی ، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمائید .

گفتنی است پیش از این دکتر شمسی پور ، مسئولیت شهرستانهای نوشهر ، تنکابن و معاونت سلامت دامپزشکی مازندران را در کارنامه خدمت خود دارد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
2
3
مازندران .......... همه دو پست هستن
فقط مدیرکل ......... تک پست هستن
اخه آمل کجا ؟ سااااری کجا ؟
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
درست میفرمایید
لاکن دوام نیاورد به یک سال هم نکشید دید نمیشه تخصص این کار را ندارد ورفت.
باحفظ سمت در مازندران .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
3
2
دکنر دامپزشک و معاونت توسعه ؟؟!!
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
وقتی خود سازمان دامپزشکی شرایط وضوابط اجرای پست سازمانی را رعایت نکند دامپزشک بعنوان معاون توسعه ،حتی دز یکی از استانها در بعنوان ذیحساب نیز معرفی میگردد.
وحتی بازرس ویژه نیز دامپزشک هستش
نظارت دامپزشک بر دامپزشک.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
اتفاقا معاون توسعه باید دامپزشک باشه تا اهمیت توجه به بخش فنی را درک کنه.
نظر شما
ادامه