کد خبر: ۶۷۵۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: نگهداری حیوانات خانگی مانند سگ و گربه با هدف خرید و فروش در بیمارستانها و مراکز درمانی دامپزشکی ممنوع می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، در پی انتشار خبر بررسی و کنکاش رعایت حقوق عامه شهروندان با اجرای بازدید های مشترک میدانی کارشناسان دادگستری و دامپزشکی مشهد از بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی شهرستان و انتخاب تیتر خبری «نگهداری حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه در بیمارستان ها و درمانگاههای دامپزشکی ممنوع است» توسط بعضی از رسانه های ارتباط جمعی و خبری به تشریح  موارد ذیل پرداخت:

«دکتر محمود جوادی نژاد»، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در این باره اظهار داشت: عمده مسائلی که توسط دستگاه قضائی بصورت مستمر رصد میگردد مواردی از قبیل: رسیدگی به شکایات مردمی بابت نگهداری و خرید وفروش حیوانات خانگی در مراکز دامپزشکی، شیوه جمع آوری ضایعات عفونی و غیر عفونی مراکز درمانی پزشکی و دامپزشکی، نظارت بر عملکرد دستگاه های رادیوگرافی در مراکز دامپزشکی و چگونگی رعایت مسائل زیست محیطی و حقوق شهروندی و... میباشد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: نگهداری هرگونه حیوان خانگی در بیمارستان ها و مراکز درمانگاهی دامپزشکی در صورتیکه برای گذراندن دوره درمان و مداوای حیوان بوده و دارای پرونده بستری که نوع بیماری، اقدامات انجام شده، داروهای مصرفی، تاریخ بستری شدن و.... در آن ثبت شده باشد و با هدف خرید و فروش انجام نگرفته از نظر ضوابط قانونی دامپزشکی بلامانع میباشد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
دزدی که نمیکنند، اختلاس که نکردن، خرید و فروش یک کار عادی است. خوب اگر خرید و فروش را در کلینیک ممنوع کردید پس مجوز چند مرکز تکثیر را صادر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
اینا کلا با وجود این حیوانات مشکل دارن حالا مرکز تکثیر صادر کنن، وجود این حیونا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
0
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است
نظر شما
ادامه