کد خبر: ۶۷۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
دکتر آقامیری دوره سوم و چهارم یک تفاوت بزرگ و یک شباهت مهم دارند / شباهت دکتر آقامیری دوره سوم و چهارم را باید در دولتی بودن وی دانست / تفاوت آن است که دکتر سید محمد آقامیری در دوره سوم بدون شرکت در انتخابات به نظام دامپزشکی راه یافت اما در دوره چهارم در انتخابات شرکت کرد و حائز اکثریت آراء شد...

حکیم مهر - از میان دکتر آقامیری، دکتر تابع بردبار و دکتر رزم یار یک نفر ریاست سازمان نظام دامپزشکی در دوره چهارم را بعهده خواهد گرفت.

دکتر آقامیری رئیس دوره سوم که دو رأی بیش از دو رقیبش در نخستین جلسه چهارمین دوره شورای مرکزی کسب کرده از بخت بیشتری برای ریاست مجدد برخوردار است.

دکتر تابع بردبار رئیس نظام دامپزشکی استان فارس که منصوب دکتر آقامیری هم هست ارتباطی هم با جهاد کشاورزی دارد و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان متبوع خود هم هست.

دکتر جمشید رزم یار هم که باثبات‎ترین معاون دکتر آقامیری در دوره سوم شورای مرکزی و پس از آن مشاور عالی وی بود اینک رقیب رئیس سابق خود شده است. وی هم اینک عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد است.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی در این خصوص نوشت : دکتر آقامیری در دوره سوم شورای مرکزی هم رأی بیشتری در اولین جلسه کسب کرد و همراه با دکتر حیدری و دکتر عباسی به وزیر جهاد کشاورزی برای ریاست بر این سازمان معرفی شد.

این در حالی است که دکتر آقامیری دوره سوم و چهارم یک تفاوت بزرگ و یک شباهت مهم دارند. تفاوت آن است که دکتر سید محمد آقامیری در دوره سوم بدون شرکت در انتخابات و در حالی که دکتر مطلبی حائز بیشترین رأی بود بعنوان نماینده انتصابی وزیر جهاد کشاورزی وقت (مهندس اسکندری) به شورای مرکزی نظام دامپزشکی وارد شد اما این بار در انتخابات شرکت کرد و حائز اکثریت آراء مجمع شد.

با انتصاب مهندس اسکندری به ریاست سازمان اقتصادی کوثر ، دکتر آقامیری هم که از چالش خود با وزیر مستعفی وقت اقتصاد (دکتر دانش‎جعفری) رها شده بود عطای معاونت اقتصادی بازرسی ویژه ریاست جمهوری را به لقایش بخشید و معاونت اقتصادی مهندس اسکندری را در سازمان کوثر پذیرفت.

اما شباهت دکتر آقامیری دوره سوم و چهارم را هم باید در دولتی بودن وی دانست بطوریکه وی در دوره سوم بعنوان نماینده دولت به سازمان نظام دامپزشکی راه یافت و در رزومه خود هنگام برگزاری انتخابات چهارمین دوره هم خود را کارمند رسمی دولت معرفی کرد.

باید دید سکان چهارمین دوره سازمان غیردولتی نظام دامپزشکی باز هم به یک مدیر دولتی خواهد رسید یا خیر؟

 

تصاویر اولین جلسه چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی

راست به چپ : دکتر خرازیان مقدم (نماینده سازمان حفاظت محیط زیست) - دکتر رزم یار - دکتر عربشاهی

راست به چپ : دکتر دستور (رئیس سازمان دامپزشکی) - دکتر آقامیری (رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم)

راست به چپ : دکتر دلیمی (نماینده وزیر علوم) - دکتر صفری (نماینده وزیر جهاد کشاورزی) - دکتر انصاری فرد(نماینده وزیر جهاد کشاورزی) - دکتر قمصری - دکتر زینلی (نماینده وزیر بهداشت)

راست به چپ : دکتر هادی زاده معلم - دکتر آقامیری - دکتر دلیمی - دکتر صفری

راست به چپ : دکتر هادی زاده معلم - دکتر دستور

چپ به راست : دکتر فامیل قدکچی (سرپرست موسسه رازی) - دکتر عربشاهی - دکتر رزم یار - دکتر خرازیان مقدم

راست به چپ : دکتر سلامتی - دکتر خرازیان مقدم

 

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک همکار
|
-
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
آقای دکتر ............ متخصص جراحی دامپزشکی که سال ها پیش در دانشگاه آزاد ......... تدریس داشتند، یکبار در سر کلاس به آقای دکتر(!؟) .......... پیشنهاد کردند که اگر ایشان ................ به مراتب موفق تر از این خواهند بود که با نمرات ناپلئونی از رشته دامپزشکی فارغ التحصیل شوند. ظاهرا پیش بینی ایشان درست از آب در نیامد و ............. دامپزشکی هم حرف هایی برای گفتن دارند
omid
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
مي توان نتيجه گرفت كه اين سخن هنوز هم درست است:
......................................
احمد
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
جهت اطلاع همكاران، براساس قانون و اختيارات وزير جهادكشاورزي:
شانس سه نفر برابر است.
شانس ساير افراد نيز با همين سه نفر يكسان است.
Shahin
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
1
0
fekr konam yeki az bozorgtarin elat haye inke dampezeshki dar Iran hanuz be 1/10az masiresh ham nareside ineke hata yek khanum ham dar hich kodum az korsihaye riasat hazer nistand motmaenam ke ta chand sale ayande ke nasle ma bar sare kar biad dampezeshki dar Iran pishrafte ziadi khahad dasht va roasaie layeghtar........
رضا
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
کدام انتخابات؟ انتخابات دوره چهارم از انتصابات دوره سوم هم ......تر بود . ...... باید رای میاوردند . به خاطر همین هم کسی که کمی اطلاع از قانون انتخابات جدید داشت کاندیدا نشد .خواهشن انقدر نگویید ...... هستند . در ....... برگزار شده اگر انیشتین دامپزشکی ایران هم کاندیدا میشد ولی تو لیست نبود رای نمیاورد . بهتره دلسوزان قوم به فکر اصلاح قانون انتخابات شوراهای استانی و شورای مرکزی باشند
نظر شما
ادامه