کد خبر: ۶۷۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران 5 امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان در همایش روز جهانی هاری اختصاص خواهد داد.

در حالی که سال‌های گذشته عمدتاً انستیتوپاستور میزبانی این همایش را بعهده داشته، در سالجاری همایش روز جهانی هاری به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

بر این اساس ، همایش روز جهانی هاری ، 6 مهرماه سالجاری با شعار "با تلاش همگانی به سوی ریشه‎کنی هاری برویم" در محل سالن آمفی تئاتر شهید دکتر رستم‎پور بیمارستان بعثت نهاجا و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‎شود.

بیمارستان بعثت نهاجا در تهران، بزرگراه بسیج واقع است.

علاوه بر توجه جهانیان در روز جهانی هاری (28 سپتامبر)، شعار روز جهانی دامپزشکی (آخرین شنبه آوریل) در سال 2011 هم به افزایش آگاهی همگانی درباره بیماری هاری اختصاص یافته بود.

گفتنی است دبیری کمیته علمی این همایش بعهده دکتر شیرزادی ، پزشک و متخصص بیماریهای عفونی که ریاست اداره بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان وزارت بهداشت را عهده دار است خواهد بود.

 

خبر مرتبط :

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک همکار
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما، جناب آقای دکتر لطفی زاده
لطف بفرمایید در خصوص چگونگی نحوه ثبت نام در این همایش هم توضیح بفرمایید. چون در پوستر تبلیغی وب سایت خاصی مشاهده نمیشه، ممنون میشم شما راهنمایی بفرمایید که ثبت نام در محل همایش انجام میشه یا پیش از آن هم امکان پذیر هست؟
محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
با سلام و احترام و تشکر از بازدیدتان / روال سالهای گذشته که در پاستور این همایش برگزار می شد دعوت از دامپزشکان دولتی و مرتبط در زمینه تخصصی بود و عمدتاً اعلام عمومی نداشت با این حال در این زمینه برای امسال می توانید در ساعات اداری برای کسب اطلاعات با معاونت بهداشت اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش (بیمارستان بعثت) به شماره 39950 تماس حاصل نمایید. (پس از تماس با شماره مذکور با داخلی 4102 یا معاونت بهداشت ارتباط برقرار نمایید) همچنین می توانید جهت ثبت نام و برخورداری از امتیاز بازآموزی با شماره 61061 (سازمان نظام دامپزشکی) تماس حاصل نمایید.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
ممنون از اطلاع رسانی خوب شما
نظر شما
ادامه