کد خبر: ۶۸۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری این آزمون ها را ارتقاء کیفیت علمی و آموزشی دوره دکتری دامپزشکی و حفظ معیارها و شاخص های کیفی آموزش دامپزشکی عنوان کرد و گفت: بر اساس مقررات آموزشی امسال در آزمون جامع علوم پایه 40 نفر از دانشجویان ورودی 88 و در آزمون پیش درمانگاهی 25 نفر از دانشجویان ورودی 86 شرکت کرده اند.

دکتر رضا اسدپور با بیان اینکه دانشجویان دوره دکتری دامپزشکی برای طی مراحل بعدی تحصیل باید موفق به قبولی در این آزمون ها شوند، اظهار داشت: برای شرکت در آزمون های جامع علوم پایه و پیش درمانگاهی دانشجویان دوره دکتری دامپزشکی می بایست به ترتیب 70 و 135 واحد درسی را طی نموده باشند.

به گفته وی هم اکنون 600 دانشجو در سه مقطع دکترای حرفه ای، کارشناسی علوم آزمایشگاهی و کاردانی دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 240نفر را دانشجویان دوره دکتری تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال 1367 در قالب آموزشکده پایه ریزی شد و در سال 1384 با تبدیل آموزشکده به دانشکده مجوز پذیرش دانشجوی دکترای حرفه ای را دریافت کرد .این دانشکده در حال حاضر با چهار گروه عمده آموزشی و دارا بودن 40 نفر عضو هیات علمی متخصص مشغول فعالیت های آموزشی و پژوهشی می باشد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
0
جا داره اینم بگیم که دانشکده دامپزشکی تبریز اصلا اوضاع درست حسابی نداره و همه دانشجوها از وضعیت اون ناراضی اند.
دکتر شاهو قهرمانی - رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
وقتی بطور مثال، وضعیت پذیرش هیات علمی شون، اونطوریه که من در سال گذشته و امسال دیدم، از این بهتر نمیشه. . .
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
اصولا وضعیت دانشکده های دام پزشکی مناسب نیست تبریز و غیر تبریز نداره!
نظر شما
ادامه