کد خبر: ۶۸۰۸۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
 

حکیم مهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا پایان سال جذب دستگاه های دولتی می شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت :  در حوزه اشتغال برنامه ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا داریم که سازمان اداری استخدامی کشور به ما 17 هزار پست سازمانی داده اند و 33 هزار نفر فرزند شهید و جانباز 70 درصد بیکار داریم، آزمون اول گرفته شده و 7 هزار نفر عبور کرده و استخدام شده اند و تا پایان سال برای 10 هزار نفر دیگر هم آزمون برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تعدادی از این مجموع ممکن است به هر دلیل شرایط جذب در دستگاه های دولتی را نداشته باشند که باید با کمک بنگاه های اقتصادی و توانمندسازی برای آنها ایجاد اشتغال کنیم.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
17
10
خوبه بخدا،اگر کسی تو سیستم دولتی بفکر مردم باشه همین فرزندان شهدا هستن،بقیه فقط ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
9
4
آفرین بر این همت بلند... از اوجب واجبات هست این عمل...حالا با هر مدرکی و هرجایی...مثلا رییس اداره ای چیزی
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
8
14
بنازم به شایسته سالاری!!!! ...............
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
7
16
مگر تا الان از مردم عادی و بی سهمیه هم جایی استخدام شدن!! کشور کلا دست خودتونه هرکاری دوس دارید بکنید اعلام کردن نمیخواد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
9
4
عمرااستخدام کنن فقط حرف هست مثل تبدیل وضعیت فرزندان جانباز که بین اسمان و هوا تعداد۴۰نفرطرحی ایثارگررو نگه داششتن
البته حکییم مهر هم همیشه پیامای تبدیل وضعیت نیروهای طرحی رو سانسورمیکنه ظاهرا طرفدارنیرو رسمی هست
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
3
7
اداره ما که از سهمیه ها استخدام شده بودند هیچکدام اهل کار نبودند وو انهایی هم که بودند هوش شان خیلی پایین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
1
3
بنده بعنوان فرزند شهید از این رویه خیلی ناراحت و گله مند هستم. اول اینکه در بین همه اقشار جامعه افراد شایسته و توانمند و همچنین افراد با سطح هوش پایین وجود دارد و اون عزیزانی که فکر می کنند قشر ایثارگر سطح هوش پایینی دارند در واقع از روی غرض و کینه قضاوت می کنند.
دوم اینکه معتقدم ایثارگری که حتی دیپلم هم نداره نباید استخدامش بکنن.
سوم اینکه یه طرحی راه انداختن و فرزندان رزمندگان شش ماه به بالا تا خواهر و برادر شهدا را تبدیل وضعیت میکنن این هم یک خطای راهبردی است و باعث دلسردی عموم مردم میشه و من مطمئن هستم بسیاری از فرزندان شهدا و ایثارگران مخالف این طرح هستند و بدور از عدالت می دانند.
چهارم اینکه پدر ما شهید شده و ماها از نعمت پدر محروم بودیم و در زندگی با تنگناهایی مواجه بودیم و کمبودهای فراوانی داشتیم و یه امتیازاتی برای ما قانون در نظر گرفته ولی متاسفانه مسئولین از این قضیه سوءاستفاده کرده و قوانینی رو مصوب کردند کسی که صدای بمب رو هم شنیده شامل سهمیه و امتیازات ایثارگری شده و این موضوع باعث رنجش مردم و همچنین ما شده است.
و آخر اینکه ۳۳ سال از جنگ میگذره و اونقدر فرزند شهیدی وجود ندارد که هر سال اعلام می کنند امسال فلان هزاران فرزند شهید استخدام میشن، اینها فرزند شهید نیستن بلکه بیشتر فرزند جانباز، فرزند رزمنده، فرزند آزاده، برادر و خواهر شهید هستند که بالای سرشون نعمت پدری وجود دارد و البته خدمتتون عرض کنم جانبازانی وجود دارند که شهید زنده هستند و سالهاست که بر روی تخت بیماری دراز کشیدند و رنج می کشند و خانواده هایشان در مشقت و سختی زندگی میکنن و با درد و رنج این جانبازان عزیز درد و رنج میکشن و تمام دنیا رو هم به این بزرگواران بدن برایشان هیچ ارزشی ندارد.
والسلام
نظر شما
ادامه