کد خبر: ۶۸۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - در آستانه 14 مهر (روز دامپزشکی) یکی از دانشجویان دکترای دامپزشکی در پیام ارسالی به حکیم مهر ضمن بی‎ثمر خواندن جشن‎های این روز خواستار اقدام عملی مسئولین برای رفع مشکلات شده و انتقاداتی متوجه مسئولین حرفه دامپزشکی نموده است.

این دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه تبریز ضمن انتقاد به عدم توجه به انتقادات چهره‎های ماندگار دامپزشکی کشورمان، در بخشی از پیام خود نوشته است :

"چرا به مشکلات اداره دامپزشکی کشور رسیدگی نمیشه مثلا همین بی معاون ماندن یکی از معاونتهای سازمان دامپزشکی کشوریا عدم تشکیل جلسه شورای {مرکزی} نظام دامپزشکی طی شش ماه."

وی همچنین با فراخواندن دامپزشکان به اتحاد بیشتر خواستار الگوبرداری دامپزشکان از وحدت و تلاش همگانی فیزیوتراپیست‎ها در ارتقاء رشته تحصیلی‎شان به دکتری حرفه‎ای شده است.

این دانشجوی دامپزشکی در بخش دیگری از پیام خود خواستار الحاق سازمان دامپزشکی و آموزش حرفه دامپزشکی به وزارت بهداشت شده و نوشته است :

"چرا در دفترچه آزمون تخصصی علوم پایه پزشکی امسال، دکتری دامپزشکی را از فهرست دکتری گروه پزشکی خارج کرده‎اند؟"

وی همچنین به عدم جذب و استخدام مکفی دامپزشکان طی 10 سال گذشته در سازمان دامپزشکی اشاره کرده و نوشته است :

" چرا افرادی که منتقد شرایط موجود دامپزشکی کشور هستند باید بدون مسئولیت باشند؟"

باید دید مسئولین حرفه دامپزشکی کشورمان در بخش های مختلف دولتی و غیردولتی چه پاسخی به انتقادات این دانشجوی دغدغه‎مند دارند و آیا خود را ملزم به پاسخگویی می‎دانند؟

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
اینها نه حرف دله این دانشجو بلکه حرفه دله همه دانشجوهای دامپزشکی اند.
همكار دامپزشك
|
-
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
اين حرف ها بسيار منطقي است. باز هم در مراسم 14 مهر حتما بايد شاهد حرف هاي تكراري از سوي رييس سازمان دامپزشكي و رييس نظام دامپزشكي باشيم.دامپزشكي كشور نياز هاي بسياري به افراد تحصيل كرده دارد و با مديريت صحيح حتي ما كمبود نيروي دامپزشك هم داريم ولي متوليان دامپزشكي ....... هستند و ادارات را رخوت و بي نظمي گرفته است. به عنوان مثال چندي پيش به اداره نظام استان تهران رفتم، يك تابلو براي راهنمايي وجود نداشت و فقط روي آيفون به اندازه 3 سانت اسم اداره را نوشته بودند.داخل هم آشفته و مثل ..... بود. رييس آنجا دكتر شجاعي است كه البته با اينكه فرد خوش قلبي است اما چندين شغل دارد كه اصلا نمي تواند به آن بپردازد
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
حالا دانشجو هستند و این همه دغدغه دارند!!!
وای به حالی که فارغ التحصیل شوند و وارد بازار کار شوند!!!
هیچ می دانید در یک ماه اخیر به دلیل افت قیمت جوجه و افزایش قیمت سویا وذرت چند مرغ مادر به تعطیلی کشیده شده !!!
این همه نیروی کار بیکار شده!!
از مرغدار تا دامپزشک و ............ !!!!
داممممممممممپپپپپپپز
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
این فقط مشکل دامپزشکی نیست خیلی از رشته ها بیکار هستند با کوچک سازی دولتی دیگر جای استخدامی جدیدی وجود ندارد الان در شبکه ها نیروی بازنشسته زیاد شده و فشار روی باقی کارمندان بیشتر همه عصبی شده اند باز خوبه امسال استخدام دکتر داشتیم ولی دریغ از کاردان در صورتی که برای واکسیناسیون کاردان بسیار مورد نیاز استبودجه هم که برای واکسیناسیون خصوصی مشخص نیست بدهند یا ندند تنها راه نجات زیر نظر وزارت بهداشت رفتن با بودجه کلانشون است اونا هم از خداشونه
نظر شما
ادامه