کد خبر: ۶۸۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

با گذر زمان و افزایش دغدغه های زندگی شهرنشینی، افراد زیادی به نگهداری از حیوانات خانگی به ویژه پرندگان روی آوردند. به ویژه با آغاز شیوع کرونا و سپری شدن وقت بیشتری در منزل، تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی افزایش یافته است. از اینروی با دشواری هایی روبرو می شوند که ناشی از عدم آگاهی در مورد شیوه های درست نگهداری از این موجودات ستودنی می باشد.

در این کتاب مجموعه توصیه ها و اطلاعات لازم گردآوری و تعریف شده است تا از ابتدای تهیه پرنده تا شیوه درست نگهداری، تغذیه و غیره همراه صاحبان پرنده باشد و به عنوان خودآموزی کاربردی محسوب می شود. زیرا پرندگان بسیار باهوش هستند و نیاز به درک متفاوتی نسبت به دیگر حیوانات همراه دارند. علاوه بر نیاز به توجه ویژه، اجتماعی شدن مناسب آنها در کنار صاحبان آنها امری ضروری است تا کیفیت زندگی آنها و پرنده خانگی ارتقا پیدا کند. در غیر این صورت نگهداری از پرنده طاقت فرسا می‌شود. از این روی مطالعه و فراگیری نحوه صحیح نگهداری از پرندگان همراه، خاطرات شیرین و ماندنی را برای صاحب آن خلق می کند.

این کتاب توسط خانم دکتر ویدا حیدریان دستیار تخصصی دپارتمان بهداشت و بیماری های پرندگان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نگارش و توسط انتشارات اشجع به چاپ رسیده است.

امید است افزایش آگاهی و آموزش صحیح نگهداری از پرندگان در منزل، از بروز بسیاری از مشکلات برای پرندگان خانگی و متعاقباً صاحبان آنها جلوگیری نماید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
خدا قوت.
کار ارزشمندی انجام شده است.
احسان مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
همکار ارجمند خانم دکتر ویدا حیدریان
با سلام
ضمن تبریک چاپ و انتشار کتاب ، برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
نظر شما
ادامه