کد خبر: ۶۸۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی فارس با اشاره به اینکه خوشبختانه بحث کشتارگاه لار در مرحله رفع موانع تولید استان است که کماکان نیاز به پیگیری مسئولین دارد تا به نتیجه نهایی برسد، تصریح کرد: لار می تواند یک بارانداز بسیار مناسبی برای گوشت منطقه جنوب باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میلاد لارستان، «دکتر حمیدرضا ناظمی» در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اظهار داشت: در خصوص کمبود نیرو در اداره دامپزشکی لارستان سعی خواهیم کرد دو نیروی جدید برای این اداره از طریق آزمون های استخدامی جذب کنیم.

مدیرکل دامپزشکی فارس با بیان اینکه در بحث جذب دکتر دامپزشک بیشتر بحث میدانی و واکسیناتور داریم، عنوان کرد: بخش خصوصی پای کار است که متاسفانه بخش خصوصی کمتر در شهر لار مستقر می شود.

ناظمی با اشاره به اینکه ما به دنبال جذب نیروی طرحی در لار بودیم که کسی اعلام آمادگی کرد، گفت: اگر نیروی طرحی از سمت منطقه معرفی شود ما پیگیر جذب وی خواهیم بود.

وی تأکید کرد: باید نیروی طرحی که حاضر باشد در منطقه مستقر شود اعلام آمادگی کند تا ما نیز پیگیر جذب او باشیم.

مدیرکل دامپزشکی فارس با بیان اینکه لارستان دارای توانمندی و پتانسیل های بسیار بالایی است که می توان در آن کارهای بسیار خوبی صورت داد، اظهار داشت: در سطح استان فارس کشتارگاه ها به واسطه شهرداری اداره می شود اما در شهر لار سرمایه گذاری برای این کار اعلام آمادگی کرده که باید از او حمایت شود تا مجوزهای لازم اخذ شود.

وی با بیان اینکه اگر در هر جای استان کشتارگاه ایجاد شود قاعدتا مشکلات دامپزشکی و بهداشتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد، افزود: البته بحث کشتارگاه یک بحث زیرساختی است که نیاز هر جای شهرستان های استان است.

مدیرکل دامپزشکی فارس با اشاره به اینکه خوشبختانه بحث کشتارگاه لار در مرحله رفع موانع تولید استان است که کماکان نیاز به پیگیری مسئولین دارد تا به نتیجه نهایی برسد، تصریح کرد: لار می تواند یک بارانداز بسیار مناسبی برای گوشت منطقه جنوب باشد.

این مسئول با اذعان به اینکه پیش بینی می کنیم اگر کشتارگاه دام لار به نتیجه برسد بالغ بر ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم دارای شغل خواهند شد، خاطر نشان کرد: پیشنهاد این بوده در کنار کشتار، بسته بندی و… دام نیز راه‌اندازی شود تا بتوان به شهرها و استان های دیگر نیز ارسال کرد.

ناظمی از برنامه‌ریزی برای احداث کشتارگاه بزرگ طیور برای شهر لار خبر داد و یادآور شد: این طرح اگر به نتیجه برسد می تواند یک نقش بسیار مهم در جنوب فارس داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه لارستان با توجه به پروازهای خارجی خود یک وضعیت ویژه دارد و مسئولین با همکاری یکدیگر می توانند باعث کمک به منطقه شوند، ادامه داد: در استان تعدادی قرنطینه وجود دارد که بسیار حساس هستند؛ این مراکز در کازرون، لارستان و نورآباد مستقر هستند که پیگیر تخصیص نیرو برای این مراکز بوده ایم.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های موجود در لارستان و همچنین بهره‌گیری از پتانسیل‌های آن در راستای تولید و اشتغال، گفت: لارستان می‌بایست در بحث مسکن و اشتغال رشد کند.

داریوش دهقان با بیان اینکه هر سرمایه‌گذاری که تمایل به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های تولید و اشتغال در لارستان است در تمامی مراحل درون شهرستان، استان و حتی تهران پابه‌پای او حرکت و همراهی می‌کنیم، افزود: آمادگی لازم برای هرنوع همکاری با سرمایه‌گذاران در عرصه‌های تولید و اشتغال در لارستان وجود دارد.

وی از مدیرکل دامپزشکی استان فارس خواستار رفع موانع مشکل حوزه گمرکی شد و تصریح کرد: لازم است زمینه‌های لازم برای صادرات محصولاتی همچون عسل یا دیگر محصولات دام و طیور از فرودگاه لارستان به کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شود.

فرماندار ویژه لارستان احداث کشتارگاه صنعتی دام در لارستان را یکی از الزامات و اولویت‌ها برشمرد و خاطر نشان کرد: اداره دامپزشکی لارستان و همچنین پُست‌های قرنطینه چهاربرکه و بیرم نیاز به تأمین نیرو دارند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
0
حکیم مهراین یکی رو سانسورنکن
اخرم گلیم دامپزشکی رو بایدنیروی طرحی ازاب بکشه بیرون،خوبه خودتون میدونین نیروی رسمی عین نیروی طرحی کار نمیکنه و بهش نمیتونین فشاربیارین
دم همه نیروهای طرحی گرم
نظر شما
ادامه