کد خبر: ۶۸۳۰

حکیم مهر - رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: بیش از 800 نفر از اعضای سازمان نظام دامپزشکی در استان خراسان رضوی در مشاغل مختلف دامپزشکی مشغول به کار هستند و همچنان فرصت های شغلی بدون تصدی زیادی در استان وجود دارد.

دکتر احمد شریعتی گفت: بیش از 800 نفر از اعضای سازمان نظام دامپزشکی در استان خراسان رضوی در مشاغل مختلف دامپزشکی مشغول به کار هستند و همچنان فرصت های شغلی بدون تصدی زیادی در استان وجود دارد.

بیش از 180 نفر از اعضای نظام دامپزشکی شامل 78 دکتر دامپزشک و103 کاردان وکارشناس در کشتارگاه‌های دام و طیور و مراکز بسته بندی گوشت و بیش از 630 نفر شامل 309 دکتر دامپزشک و 333 نفر کاردان و کارشناس در درمانگاه‌ها، دفاتر اشتغال به‌ امور درمانی، داروخانه، آزمایشگاه، مراکز مایه کوبی و کارخانه داروسازی مشغول به فعالیت می‌باشند.
این اظهارات در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی در حالی منتشر شده که بیش از یک هفته از مصاحبه دکتر شریعتی با خبرگزاری ایسنا که از مقرون به صرفه نبودن فعالیت دامپزشکان در مناطق محروم گفته بود نمی‎گذرد.

رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی در آن مصاحبه گفته بود : در مشهد و سایر شهرهای بزرگ با مشکل بیکاری دامپزشکان مواجه هستیم.
وی ضمن طرح خواسته تفکیک جنسیتی در رشته دامپزشکی افزوده بود : در شرایط کنونی فعالیت دامپزشکی در مناطق محروم و با وجود نیاز این مناطق به دامپزشکان، مقرون به صرفه نیست.

برای اطلاع از فهرست فرصت‎های شغلی استان خراسان رضوی برای دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی اینجا کلیک نمایید.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه