کد خبر: ۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی در حالی که هیچ خبری از برگزاری با شکوه مراسم روز ملی دامپزشکی در سایت خود منتشر نکرده، بجای آن خبری سراسر اشتباه را در معرض دید بینندگان قرار داده است.

در بخشی از خبر منتشره در سایت سازمان نظام دامپزشکی به نقل از خبرگزاری فارس آمده است :

" مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان نظام دامپزشکی کشور از موفقیت سازمان نظام مهندسی کشور در تعیین ارزش ریالی برای فعالیت‌های عرصه دامپزشکی کشور خبر داد و این طرح را، برنامه‌ای شاخص در سازمان نظام دامپزشکی کشور دانست."

این در حالی است که نام سازمان دامپزشکی به اشتباه نظام دامپزشکی و نظام مهندسی ذکر شده و سایت سازمان نظام دامپزشکی با بی دقتی آنرا منتشر کرده است.

در ادامه این خبر می‎خوانیم :

" در سال 88 که ناظرین سازمان نظام دامپزشکی جهان به ایران آمده بودند، با مشاهده‌ این ارزیابی، فعالیت‌های ایران در عرصه‌ی دامپزشکی را مورد تائید قرار دادند. "

عبارت سازمان نظام دامپزشکی جهان که در نوع خود از ابداعات به شمار می‎رود براحتی توسط سایت سازمان نظام دامپزشکی به نقل از خبرگزاری فارس منتشر شده است!

در فراز پایانی این خبر هم آمده است :

" مدیر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان نظام دامپزشکی کشور وجود 15 کشور بحران‌زده در اطراف کشور را از جمله خطرات تهدیدکننده‌ دامپزشکی دانست و گفت: هر یک از این کشورها ظرفیت انتقال بیماری دام به داخل کشور را دارند که مقابله با این بیماری‌ها وظیفه اصلی سازمان نظام دامپزشکی است. "

بی‏دقتی در سازمان نظام دامپزشکی تا آنجا پیش رفته که وظیفه اصلی این سازمان مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام برشمرده شده و اشتباه خبرگزاری فارس در سایت سازمان نظام دامپزشکی هم انعکاس یافته است.

گفتنی است علاوه بر پرهیز سایت سازمان نظام دامپزشکی از انعکاس مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در تهران، دکتر سید محمد آقامیری هم ترجیح داد پنج شنبه چهاردهم مهرماه سالجاری، خود را از حضور در جشن افتخار حرفه دامپزشکی محروم کند!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
0
خیلی جالبه این روز دامپزشکی به اندازه یک قوطی رب دلند یا یک بسته دستمال کاغذی ایزی لایف هم ارزش نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که اگر داشت لااقل روابط عمومی سازمان دامپزشکی به اندازه یک آگهی بازرگانی پول خرج می کرد و تلویزیون به مطلب می پرداخت!
حالا سایت پیشکش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گلچین
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
0
0
خطاب به شما ی دامپزشک که پیام گذاشتی. اگه روز دامپزشک به اندازه یه رب دلند یا تبرک ارزش نداره پس بهتره بدونی که پس حرفه ی شما که یه عمر روش وقت گذاشتی و تلاش کردی هم ارزش نداره.نیازی به گفتن با افتخار یا تحقیر این موضوع نیست اگه واقعا لیاقت وتوانایی داری بسم الله. با درایت و فهم خودت وارد عمل شو وخودتو بالا بکش و مشکلات و اشتباهاتو برطرف کن!! اما در مورد پیام:خدا میدونه که کی و چگونه این افراد مشغول در انتشار اخبار دامپزشکی تو سایت های نظام دامپزشکی وحتی سازمان دامپزشکی به کارشون واقعا وقت می زارن.
حسن-ب
|
-
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
0
0
سازمان دامپزشکی .......حالا حاضر باشه؟
نظام دامپزشکی فقط و فقط یه .......... برای اعضای مظلوم خود هست و هیچ ثمری نداشته و اگر داشت وضعیت بخش خصوصی دامپزشکی کشور این نبود.حالا شما آقای دکتر لطفی انتظار چی داری از نظام.ای کاش نظام حتی سایت هم نداشت ولی در اعتلای دامپزشکی کوشا بود
به قول دکتر لطفی زاده ش. ز.
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
انتشار خوب و غیر مغرضانه اخبار و اطلاعات باعث ارتقاء سطح بینش مردم جامعه خواهد بود محض اطلاع دوستی که دامپزشکی را با ایزی لایف و یا رب گوجه دلند مقایسه نموده بودند باید عرض کنم با یک تماس با شرکت سروش سیما می توانید کلیه آنونس ها و مصاحبه ها و برنامه هایی که طی هفته گذشته از منابع مختلف صدا و سیما پخش شد تهیه فرموده و چندین بار مشاهده نمائید. من هم اعتقاد دارم که ........... و اعتقاد دارم اگر سازمان نظام که ادعای برگزاری دوره های حرفه ای خبرنگاری را دارد و آقای آقامیری هم مدرس آن بوده پس این رفتار نابجا و غیر حرفه ای در مراسم 14 مهر نشانه چیست بی اختیار یاد جمله دکتر تاجبش می افتم که می گفت آقایان نظام دامپزشکی اینقدر .......... وقی می گوئید کنگره بین المللی یعنی اینکه شرکت کننده از کشورهای مختلف نه از استانهای مختلف و گردانندگان آن هم باید در همین سطح باشند نه اینکه ....
ایام عزت مستدام و چراغ دانش در مسیرتان افروخته باد
نظر شما
ادامه