کد خبر: ۶۹۵۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی در کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» افزود: سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یکی از سازمان‌های حاکمیتی در حال انجام اقدامات بسیار مهمی را در حوزه شناسایی و هویت دام است که به نفع کشور و دامداران می‌باشد ...

حکیم مهر: «دکتر سیدمحمد آقامیری» رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با استفاده از دریافت اطلاعات لحظه‌ای جمعیت دام کشور می‌توانیم قاچاق، بیماری‌ها و مصرف دارو را در این حوزه مدیریت کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «دکتر سیدمحمد آقامیری» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در تشریح نشست شنبه 24 اردیبهشت‌ماه کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: دستور کار امروز کمیته دامپروری کمیسیون در زمینه پلاک کوبی و شناسایی هویت دام بود.

آقامیری ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یکی از سازمان‌های حاکمیتی در حال انجام اقدامات بسیار مهمی را در حوزه شناسایی و هویت دام است که به نفع کشور و دامداران می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس اقدامات سازمان دامپزشکی در زمینه شناسایی و هویت دام‌ها می‌توانیم در لحظه، آمار دام‌های کشور را در اختیار داشته باشیم، عنوان کرد: با استفاده از دریافت اطلاعات لحظه‌ای، جمعیت دام کشور می‌توانیم قاچاق، بیماری‌ها و مصرف دارو را در این حوزه مدیریت کنیم.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
کارشناس عالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
6
درست گفتن که آشیل که دوتا شد آش یا شور میشود یا بی نمک!!!
در مورد تعیین هویت دام و پلاک کوبی هم معاونت امور دام جهاد کشاورزی و هم سازمان دامپزشکی و از اون طرف هم بیمه محصولات کشاورزی برای خودش مستقلا پلاک کوبی می کنند و آمار هیچ کدام با هم همخوانی ندارد!!!
و هر کدام از این ارگان ها توجیه خودشون دارند یکی واسه دادن نهادهای دامی و یکی برای تعیین بیماریها و واکسیناسیون و دیگری برای بیمه!!
تو خود حدیث مفصل بخوان زین مجمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
نظارت بر هویت گذاری بر عهده امور دام جهاد است. کارگزاری توسط چند مجموعه محاز است، از جمله مراکز مایه کوبی. ولی برخی استان‌ها بنا به چالش هایی که پیش بینی می کردند، حتی یک راس دام را اجازه هویت گذاری نداده اند‌. همه به یک سرور وصل هستند و فقط با یک کد دو رقمی که در هر شماره مشخص است معلوم می شود که کدام مجموعه انجام می دهد. اخیرأ معاونت بهداشتی، پیشگیری سازمان در حال برنامه ریزی برای ارتقا کیفیت نظارت از منظر دامپزشکی (مانند ثبت اطلاعات حذف پلاک در سامانه تریس) و مواردی از این دست می باشد
همکار
|
United States of America
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
8
هویت دار کردن ، جهاد با اون دستگاه عریض و طویل نتونست، شما که قانونش رو هم ندارین چطور میخواین انجام بدین؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
9
اگر هویت دار کردن دام بر عهده معاونت امور دام است چرا سازمان دامپزشکی کشور ورود می کند؟ چرا موازی کاری؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
1
8
آقای دکتر آقامیری فرد دلسوزی هستند. می خواهند کار مثبتی انجام دهند. اما ایشان هنوز به دست اندازهای قانونی گرفتار نشده اند‌. واقعا درحال حاضر سازمان در انجام وظایف قانونی خودش دچار چالش است. و بدنه سازمان و ادارات کل را کمبود های جدی روبرو هستند.خیلی از وظایف انجام ناشده و معلق مانده است. تو را به خدا از این کاری که وظیفه سازمانی مربوط به سازمان مربوط نیست در گذرید.با همکاران دلسوز و کارشناس در این رابطه بیشتر مشورت شود. این ورطه چاه ویلی است که اگر در آن گرفتار شویم خارج شدن از آن خیلی سخت است. التماس التماس التماس التماس مشورت و مطالعه بیشتر...خداوند یارتان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
2
در کارهایی که مربوط به دامپزشکی نیست دخالت نکنید ..............
نظر شما
ادامه