کد خبر: ۶۹۵۶۷

حکیم مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در شیراز خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «مجتبی دهقان پور» گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته شیراز از بیست و هشتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

او گفت: حوزه تاثیرگذاری این نمایشگاه جنوب کشور است و با مشارکت گسترده فعالان این صنعت برگزار می‌شود و بیش از ۱۲۰ شرکت بزرگ و مطرح ملی در این رویداد حضور دارند.

این مقام مسئول گفت: نمایشگاه مذکور در فضای ۲۰ هزار متر مربعی برگزار می‌شود که این رویداد بین المللی با هدف معرفی آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز در صنعت دام، طیور و آبزیان و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در راستای ارتقای تولیدات داخلی و توسعه صادرات برگزار می‌شود.

به گفته او غرفه‌های این نمایشگاه به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ماشین آلات و تجهیزات گاوداری ها، مرغداری‌ها و سایر ماکیان و شرکت‌های تولیدکننده و عرضه کننده انواع نژاد‌های گاو‌های شیری و گوشتی و سایر دام‌های سبک و طیور، شرکت‌های تولید کننده خوراک دام و دارو‌های دامی اختصاص دارد.

دهقان پور، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه‌ی دام، طیور و آبزیان، برگزاری میز تخصصی و جلسات B۲B بین مقامات بازدیدکننده و هیات‌های تجاری با مشارکت کنندگان این نمایشگاه، برگزاری تور‌های نمایشگاهی و بازدید از مجموعه‌های بزرگ صنعتی را از دیگر برنامه‌های پیش رو در این رویداد بین المللی اعلام کرد.

او گفت: استان فارس پیشرو در حوزه تولیدات دامی و محصولات لبنی بوده و این نمایشگاه محلی برای تبادل نظر و مبادلات تجاری در این حوزه محسوب می‌شود و رایزنی‌هایی با سفارت‌ها و کنسولگری‌های ایران در کشور‌های عربی و حوزه‌ی خلیج فارس از جمله عراق، کویت، قطر، امارات و عمان برای دعوت مقامات بلند پایه و هیات‌های تجاری همراه توسط برگزار کنندگان صورت گرفته است.


نظر شما
ادامه