کد خبر: ۶۹۵۷۹

حکیم مهر: «بهرام پور» بخشدار بخش شوسف پس از اطلاع از عملیات اکیپ واکنش سریع دامپزشکی در مواجهه با سگ مشکوک به هاری در یکی از روستاهای این بخش در شبکه دامپزشکی حاضر و با سرپرست این شبکه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، «محسن آهنی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان در این دیدار پس از تبیین وظیفه ذاتی دامپزشکی در برخورد با موارد مشکوک به بیماری هاری گفت: اکیپ واکنش سریع شبکه دامپزشکی نهبندان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام و نسبت به نمونه برداری و دفن بهداشتی لاشه مشکوک به هاری اقدام نمود.

 وی تصریح نمود: در کمتر از ۲۴ ساعت کلیه سگ های صاحب دار روستا و روستاهای محدوده شعاع کانون احتمالی علیه بیماری هاری واکسینه شدند و کلاس های آموزشی به صورت چهره به چهره با اهالی روستا برگزار شد.

بهرام پور بخشدار بخش شوسف شهرستان نهبندان نیز در این دیدار ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته شبکه دامپزشکی در عملیات پاسخ به بحران گفت: نقش دامپزشکی در جهت حفظ و حراست از سرمایه دامی با انجام خدمات بهداشتی بموقع مشهود می باشد و بخشداری شوسف به صورت کامل آمادگی همکاری با شبکه دامپزشکی را دارد و در صورت نیاز می تواند از توان سایر دستگاه‌های اجرایی بخش نیز در این خصوص کمک گرفت.

 

نظر شما
ادامه