کد خبر: ۶۹۶۶۴

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به نمایندگی از سوی وزیر جهادکشاورزی جهت حل و فصل قانونی ترخیص کالاهای کشاورزی و کاهش ماندگاری آنها در انبار بنادر، عازم بندر امام خمینی (ره) در خوزستان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز شنبه 31 اردیبهشت 1401 با نمایندگی از سوی دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی، عازم استان خوزستان شد تا به مساله تسریع در روند ترخیص و بارگیری کالاهای اساسی در بخش کشاورزی در بندر امام خمینی(ره) اقدام نماید.

بنابراین گزارش، معاون وزیر جهادکشاورزی در جریان این مأموریت پس از اینکه به سرعت عازم محل نگهداری کالاهای کشاورزی شد، در جلسه‌ای اضطراری نسبت به حل و فصل موانع زمان‌گیر و بروکراسی زاید پیش روی ترخیص این کالاها اقدام و دستورات لازم را جهت تسریع در امور صادر کرد.

در این رابطه مقرر شد تا در زمینه آنچه در حیطه دامپزشکی است، پس از برداشت نمونه‌های آزمایشگاهی از روی عرشه کشتی، جهت تایید سلامت بهداشتی، انجام آزمایش‌ها با رویکرد تسریع در ترخیص سریع‌تر کالاها صورت گیرد.

لازم به ذکر است در جلسه مشترک برگزار شده با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاون اقتصادی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان، اداره کل راهداری استان و مدیرکل دامپزشکی استان نیز حضور داشتند.

 
نظر شما
ادامه