کد خبر: ۶۹۶۸۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
کانال اطلاع‌رسانی اداره کل دامپزشکی استان کردستان خبر داد:
اسناد معتبر و غیرقابل انکار نشان می‌دهد این شرکت نسبت به تولید هزاران عدد داروی فاقد کیفیت و فاقد ماده موثره اقدام نموده و موجب ضرر و زیان بسیار زیادی به تولیدکنندگان سراسر کشور شده است ...
 

حکیم مهر: در پی شکایت شرکت تولید کننده داروهای تقلبی دامپزشکی از «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان دائر بر گزارش خلاف واقع و نشر اکاذیب، پس از رسیدگی توسط مراجع محترم قضایی قرار منع تعقیب صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کانال اطلاعرسانی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، این اداره کل در اجرای وظایف قانونی و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با پدیده شوم فساد، در سال ۱۴۰۰ نسبت به شناسایی تخلفات یکی از شرکتهای تولیدی داروهای دامپزشکی اقدام کرد؛ این شرکت بدون رعایت هرگونه ضوابط نسبت به تولید داروهای فاقد ماده موثره فعالیت مینمود که با هوشیاری کارشناسان این اداره کل تخلفات این شرکت شناسایی و احصا گردید.

مدیران این شرکت بجای تلاش برای رفع نواقص با هماهنگی برخی عوامل، ضمن مراجعه به مسئولان عالی رتبه کشور و ارائه اطلاعات کذب و غیرواقعی، نسبت به تخریب گسترده مدیر کل دامپزشکی کردستان اقدام نمودند که تلاش آنها در این زمینه به جایی نرسید و همزمان نسبت به طرح شکایت علیه مدیرکل دامپزشکی کردستان در محاکم محترم قضایی اقدام که پس از بررسی دقیق شکایت، قرار منع تعقیب برای مدیرکل صادر شد.

لذا در این خصوص موارد زیر قابل تامل است:

 ۱- مدیریت اداره کل دامپزشکی کردستان به اسناد معتبر و غیرقابل انکاری دسترسی دارد که نشان می دهد این شرکت در سایه برخی ترک فعلها در سالیان گذشته نسبت به تولید هزاران عدد داروی فاقد کیفیت و فاقد ماده موثره اقدام نموده است و موجبات ضرر و زیان بسیار زیادی به تولیدکنندگان شریف سراسر کشور شده است.

 ۲- اقدام تاریخی اداره کل دامپزشکی کردستان در شناسایی تخلفات این شرکت، موجب ورود جدیتر سازمان دامپزشکی کشور به موضوع این شرکت و نیز شناسایی تخلفات این شرکت و جمعآوری داروهای آن در سایر استانهای کشور گردید.

 ۳- کارشناسان اداره کل دامپزشکی کردستان اطلاعات دقیق و مستندی از سایر تخلفات این شرکت (به غیر از تولید داروهای فاقد ماده موثره) از جمله فرار مالیاتی، عرضه خارج از شبکه و... را جمعآوری نمودهاند.

 ۴- مدیریت اداره کل دامپزشکی کردستان ضمن گلایه از برخی بیمهریها در جریان شناسایی و برخورد با تخلفات این شرکت، بر خود لازم میداند از حمایتهای جناب آقای دکتر آقامیری معاون محترم وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولان محترم قضایی استان کردستان تشکر و قدردانی نماید.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مطالبه پیگیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
6
4
۱- مدیریت اداره کل دامپزشکی کردستان به اسناد معتبر و غیرقابل انکاری دسترسی دارد که نشان می دهد این شرکت در سایه برخی ترک فعل‌ها در سالیان گذشته نسبت به تولید هزاران عدد داروی فاقد کیفیت و فاقد ماده موثره اقدام نموده است و موجبات ضرر و زیان بسیار زیادی به تولیدکنندگان شریف سراسر کشور شده است.
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
9
10
در سالی که به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» مزین شده است، عملکرد این شرکت داروسازی مصداق «ضدتولید، بی‌بنیان، اشتغال‌کُش» محسوب می‌گردد. لذا می‌طلبد نهادهای ذی‌ربط بویژه سازمان دامپزشکی، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی، دادستانی کشور و ... دقیق‌تر به موضوع ورود پیدا کنند و حقوق عامه را احصا نمایند.

شهامت، اراده و عزت نفس بالایی می‌خواهد که یک مدیر در برابر تخلفات یک هلدینگ بزرگ کشوری بایستد و مطابق قانون پرده از گَندکاری‌های آنها بردارد و علناً اعلام جرم کند... که خوشبختانه همه این ویژگی‌ها در مدیر جوانی بنام مجتبی ورمقانی نهفته است....

برای ایشان و سایر‌ مدیران پاکدست، انقلابی و ولایی، آرزوی سعادت و عزت روزافزون را دارم.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
8
8
دم مدیرکل دامپزشکی کردستان گرم
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
6
6
بعنوان یک همکار ضمن تقدیر از عملکرد شجاعانه آقای دکتر ورمقانی، درخواست دارم که شکایتی علیه این شرکت دارویی و سایر افرادی که در جریان این پرونده سنگ اندازی داشتند، بنماید. هر چند که با توجه به شناختی که از ایشان دارم بعد می دانم این کار را انجام دهند.
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
3
5
به اميد اينكه همه احاد جامعه سعي نمايندبه وظايف خود بدرستي عمل كنند تا جامعه در مسير خير و صلاح قرارداد گيرد.
پویا علی محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
7
4
تحمل مرارت ها، اذیت ها، زخم زبان ها و تخریب ها بخشی از قاموس ایستادگی در برابر زیاده خواهی هاست
به جرات می توان گفت کمتر کسی روحیه و توانایی مدیرکل دامپزشکی کردستان در مبارزه با فساد و پیگیری های لازم را دارد.تا کنون یک تنه و شجاعانه مقابل تخلفات گسترده خیلی ها ایستاده و خداراشکر از تمام موارد سربلند بیرون آمده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
3
6
امام علی(ع) می فرمایند: دزد را به مردم معرفی کنید واورا در شهر بگردانید وآبرویش را بریزد چرانام شرکت را اعلام نمی کنید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
خیلی دوست دارم بدونم به چه دلیل دوستان به این نظر، رای منفی دادند
رئیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
0
اونایی که منفی میدن دشمن این مرز و بوم هستند تمام تولیدات ............ فاقد ماده اولیه موثره است ......‌‌‌........
نظر شما
ادامه