کد خبر: ۶۹۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
عضو تیم مراقبت از توله‌یوز «ایران» خبر داد:
«علیرضا شهرداری» افزود: همچنان تا حال کاملاً خوب و وضعیت پایدار فاصله داریم و برای رسیدن به این مهم شبانه‌روز در تلاش هستیم ...
 

حکیم مهر: حال تنها توله‌یوز باقیمانده از «ایران» رو به بهبودی رفته و امیدواری‌ها برای بقای یوزپلنگ آسیایی قوت گرفته است.

 به گزارش فارس، طرح تکثیر یوزپلنگ‌های آسیایی با محوریت «ایران»، یوزپلنگ ماده، در پارک ملی توران در دست اجراست. سزارین صحرایی «ایران» در روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال با تولد سه توله‌ای همراه بود که تاکنون دو توله آن از دست رفته‌اند و تمام امیدها به تنها توله باقیمانده معطوف شده است.

 «علیرضا شهرداری» عضو تیم مراقبت از توله‌یوز «ایران» در این‌باره می‌گوید: خوشبختانه حال تنها توله‌یوزپلنگ‌ آسیایی در حال تکثیر در اسارت رو به بهبودی است؛ ولی همچنان تا حال کاملاً خوب و وضعیت پایدار فاصله داریم و برای رسیدن به این مهم شبانه‌روز در تلاش هستیم.

 وی تصریح کرد: کار تیمی درست و اصولی همیشه بهترین راهکار برای رسیدن به هدف است و امیدواریم زمین از وجود چنین گونه‌های ارزشمندی محروم نشود.

 عضو تیم مراقبت از توله‌یوز «ایران» می‌گوید: بقای یوزپلنگ آسیایی در تنها زیستگاه باقیمانده زمین یعنی ایران امید همه ماست و با جان و دل از این موجود شگفت‌انگیز مراقبت می‌کنیم.

 شهرداری بیان کرد: ما خواهان حفاظت سرسخت از طبیعت هستیم تا چند یوزپلنگ باقیمانده در طبیعت حفظ شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
8
امیدوارم توله یوز باقیمانده سلامت باشن و بدون هیچ مشکلی رشد کنن و بالغ شوند
نظر شما
ادامه