کد خبر: ۷۰۱

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: این سازمان قصد دارد از این پس اسامی بهترین استان‎‌ها را از نظر ارزشیابی عملکرد اعلام کند تا سایر استان‌ها برای افزایش بهره‌وری و پیشرفت خود از استان‌های نمونه الگو بگیرند.

 دکتر سید محمد آقامیری در سومین جلسه مجمع روسای نظام دامپزشکی استان‌ها با تاکید بر اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی از تاریخ هشتم آبان ماه سال جاری مصادف با ولادت آقا علی‌ابن موسی‌رضا (ع)‌، به بازدید دکتر نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور طی هفته گذشته از روند اجرایی این طرح ملی در سازمان نظام دامپزشکی اشاره کرد و گفت: انشاءالله اجرای این دستورالعمل با همکاری سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با جدیت و با تمام توان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود فضای مناسب کاری سازمان نظام دامپزشکی در سراسر کشور به‌زودی حل خواهد شد، افزود: با دستور وزیر جهاد کشاورزی این مشکل در آینده‌ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

آقامیری با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت اعضای سازمان نظام دامپزشکی در سراسر کشور گفت: محور توسعه فعالیت‌های سازمان نظام دامپزشکی، افزایش سطح آگاهی و آموزش اعضای خود به‌منظور کسب نتایج هرچه مطلوب‌تر از فعالیت‌های این سازمان است.

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به برگزاری جلسات مداوم و پربار از سوی روسای نظام دامپزشکی در استان‌های مطبوع خود تاکید و خاطرنشان کرد: سازمان نظام دامپزشکی قصد دارد از این پس اسامی بهترین استان‎‌ها را از نظر ارزشیابی عملکرد اعلام کند تا سایر استان‌ها برای افزایش بهره‌وری و پیشرفت خود از استان‌های نمونه الگو بگیرند.

در ادامه این جلسه دکتر امیر عباس جعفری به عنوان معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

آقامیری با تشکر از خدمات شایسته دکتر جمشید رزم‌یار ـ معاون سابق بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایشان در مدت 3 سال فعالیت خود در سازمان نظام دامپزشکی با تمام وجود وقت گذاشته و با حساسیت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود باعث تحولات سازنده در بخش خصوصی دامپزشکی شدند.

وی دکتر رزم‌یار را مجری بسیار توانمند در اجرای اهداف عالی سازمان نظام دامپزشکی دانست و افزود: دکتر رزم‌یار در پیگیری اجرای برنامه‌های سازمان، پیگیری استاندارد سازی مشاغل و فعالیت‌های گوناگون دامپزشکی در کشور و پویایی کمیته‌های تخصصی سازمان نقش موثری ایفاد کردند.

رییس سازمان نظام دامپزشکی در ادامه این جلسه با معارفه مدیرعامل شرکت نظام سبز سلامت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: همه اعضای سازمان نظام دامپزشکی باید برای عملی شدن هرچه بهتر طرح نظام سبز سلامت که با حمایت سازمان نظام دامپزشکی اجرا می‌شود تلاش کنند تا سازمان نظام دامپزشکی بیش از پیش به اهداف مقدسش که همانا ارتقاء سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه است، برسد.

در ادامه این جلسه همچنین رضا غلامی از سوی دکتر آقامیری به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و آقایان دکتر توکلی و دکتر غریب به ترتیب به عنوان روسای نظام دامپزشکی استان‌های کرمان و خوزستان معرفی شدند.

 

نظر شما
ادامه