کد خبر: ۷۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

حکیم مهر: با حکم مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر عاطفه رحیمی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت منصوب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع و همراهان با سفر به شهرستان بویین میاندشت، در محل فرمانداری با «رضا علی معصومی» سرپرست فرمانداری دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف در حیطه دامپزشکی به گفتگو پرداختند.

معصومی ضمن خیر مقدم گویی به معاون دامپزشکی استان و همراهان، پیرامون اهمیت فراوان دامپزشکی در سطح جامعه و صیانت از سرمایه های ملی و سلامت عمومی مطالبی را بیان نمود.

وی دامپزشکی را یکی از مهم ترین ارکان غذایی جامعه عنوان و توسعه حوزه دامپزشکی را ضروری تلقی کرد.

سرپرست فرمانداری بویین میاندشت تصریح کرد: اکثر اشتغال مردم این منطقه دامپروری است که خود نشان دهنده اهمیت دامپزشکی و نیاز به تکمیل فعالیت‌های خدماتی این حوزه است.

معصومی همچنین با قدردانی از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: بسیاری از مدیران شهرستان اصل پاسخ‌گویی و رفع مشکلات مردم در کمترین زمان را در راس کار خود قرار داده‌اند که بسیار پسندیده است و انتظار میرود مدیریت جدید این شبکه با رویکردی انقلابی در حوزه دامپزشکی حضور داشته باشد.

سرپرست فرمانداری بویین میاندشت در پایان سخنان خود از تلاش های ارزشمند دکتر نصرت اله اصلانی در طول دوران مسئولیت ایشان به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان تشکر و قدردانی نمود و انتصاب دکتر عاطفه رحیمی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان را به وی تبریک گفت.

سپس دکتر کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان اصفهان به بیان اهداف، ماموریت ها و رسالت سازمان دامپزشکی کشور در حوزه پیشگیری از بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و نظارت بهداشتی بر چرخه تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین صادرات این نوع فرآورده ها پرداخت و گزارشی مختصر از عملکرد دامپزشکی استان در سال گذشته و جاری ارائه نمود.

وی از همراهی و حمایت فرمانداری و دستگاه های اجرای شهرستان با اهداف و برنامه شبکه دامپزشکی تشکر و قدردانی و اظهار داشت: تأمین امنیت غذایی، پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و صیانت از سرمایه‌های دامی از اقدامات مهم و زیربنایی دامپزشکی است که مسئولان باید به این بخش توجه خاص داشته باشند.

دکتر کشتکار بیان کرد: از افتخارات من است که سال‌های اول خدمت خود را در این شهرستان گذرانده‌ام و با مردم فهمیم، مومن و انقلابی این منطقه در ارتباط بوده‌ و با مشکلات آنان آشنا و وظیفه خود می دانم تا حد توان پاسخگوی آن ها باشم.

وی افزود: دامپزشکی شغل بسیار حساس و مهمی به شمار می‌آید و میبایست در این حوزه تمام وقت خدمت رسانی انجام شود. بنده ضمن قدردانی از زحمات مدیریت قبلی، از رئیس جدید این شبکه تحول در تمامی ابعاد دامپزشکی، ارتباط موثر با سایر دستگاه های اداری و اجرایی، بخش خصوصی، تکریم ارباب رجوع و صیانت حقوق شهروندی را خواستارم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان در پایان با اشاره به اولویت اصلی دولت مردمی برای ارتقاء سلامت در جامعه گفت: قطعاً با اهمیت ویژه ای که دامپزشکی در حوزه اقتصاد و سلامت ایفا می کند، تمام توان و تلاش مجموعه مدیران دامپزشکی استان بر این است که علیرغم تمامی مشکلات موجود در زمینه اعتبارات، نیروی انسانی و...، اهداف سازمانی در خدمت به اقشار مختلف جامعه به نحو احسن تحقق یابد.

در ادامه «دکتر نصرت اله اصلانی» رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان، گزارش مختصری از فعالیت های این شبکه در سالهای مسئولیت خود ارائه و اذعان داشت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط این شبکه و دیگر ادارات مرتبط کارهای خوبی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی و خدمت به عموم مردم به ویژه خدمات رسانی به دامداران پرتلاش و زحمتکش صورت گرفته است که هدف اصلی من در دوران مسئولیت بوده است .

سپس «دکتر عاطفه رحیمی» سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین استانی و شهرستانی به ایشان، از اهداف پیش روی خود سخن گفت و خاطرنشان کرد: با حمایت و کمک مسئولین شهرستان و با کمک همکاران دولتی و غیر دولتی، از تمام ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق کم برخوردار استفاده خواهم نمود.

رحیمی اولویت کاری خود را تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات و معضلات دامداران منطقه، بهبود بخشیدن شاخص های بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت در شهرستان اعلام کرد.

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
3
عرض تبریک فراوان
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
5
تبریک به خانم دکتر رحیمی
امیدواریم شاهد انتصاب ها بیشتر خانم ها باشیم
خانم ها قانون مند تر هستن
سازمان دامپزشکی نظارت بیشتری بر روی اداره کل ها و شبکه ها داشته باشه لطفا لطفا لطفا
بیشتر اقایون سرپرست با یک خود فروخته بخش خصوصی همکاری میکنن و اسمش رو میگذارند تعامل(همون فساد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
وقتی میخوای از بانوان حمایت کنی لازم نیست به آقایان توهین کنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
1
مردم گرجی تبار این شهرستان، نماد سخت کوشی در دامپروری هستند. با آرزوی توفیق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
2
تبریک خانم دکتر گرامی
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
6
6
تبریک به خانم دکتر. خانم ها ثابت کرده‌اند که همیشه از آقایان منظم تر هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
همیشه؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
و البته ترسو تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
جوجه رو اخر پاییز میشمارن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
1
8
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر رحیمی. خانم ها با توجه به حساسیت، ظرافت و حس مسئولیتی که دارند میتوانند بسیار موفق عمل کنند. امیدواریم همچنان شایسته سالاری در راس انتصابات قرارگیرد و همواره بر مبنای ضوابط( و نه روابط) عمل گردد
نظر شما
ادامه