کد خبر: ۷۰۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر


حکیم مهر: نشست صمیمی رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار با «دکتر بهروز محبی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم سبزوار بزرگ (سبزوار - جوین - جغتای - خوشاب - ششتمد و داورزن) در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر نماینده مردمی سبزوار برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار، «دکتر زیدآبادی» رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: فعالیت های دامپزشکی سلامت محور بوده و بخشی از بهداشت عمومی جامعه بردوش همکاران دامپزشکی می باشد.

وی افزود: در حدود 50درصد عوامل بیماری زای شناخته شده در انسان جزو عوامل بیماری های مشترک بین انسان و دام می باشد که کنترل و پیشگیری در حوزه دامپزشکی رخ می دهد و نتیجه آن در جامعه انسانی نمود پیدا می کند.

در این دیدار دکتر زیدآبادی به بیان آمار و حجم بالای وظایف دامپزشکی و مشکلات و تنگناهای موجود و کمبود اعتبار در شهرستان پرداخت و عنوان کرد: تعداد نیروهای موجود در شبکه شهرستان با این حجم از فعالیت ها و وظایف همخوانی ندارد.

دکتر محبی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کار دامپزشکی کار سخت و طاقت فرسایی می باشد که از مزرعه تا سفره مردم فعالیت های دامپزشکی کاملا مشهود می باشد و سلامت مردم به سلامت دام و فرآوردهای دامی گره خورده است.

وی بیان داشت: نیروی فنی دامپزشکی و اعتبارات باید دراین حوزه مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
شعاردادن خیلی راحت هست اما کوعمل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
بماند یادگار ولی کو گوش شنوا
نظر شما
ادامه