کد خبر: ۷۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - 270 میلیارد ریال غرامت به واحد‌های مرغداری تخم‌گذار خسارت دیده از شیوع بیماری تنفسی طیور از سوی صندوق بیمه‌ محصولات کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان تهران پرداخت شد.

میزان تولید تخم‌مرغ در استان تهران که به دلیلی شیوع یک بیماری تنفسی و تعطیلی واحدهای تخم‌گذار به40 تن در روز کاهش یافته بود، با اقدامات حمایتی و جبران زیان‌های مرغداری‌ها هم‌اکنون به 154 تن در روز افزایش یافته و با تدابیر اتخاذ شده طی دو تا سه ماه آینده میزان تولید تخم‌مرغ در استان تهران به پیک تولید 275 تن در روز خواهد رسید.

هم‌چنین تمدید 500 میلیارد ریال تسهیلات نقدینگی مربوط به صنعت طیور و استمهال 70 میلیارد ریال وام و پیگیری بخشودگی جرائم دیر کرد تسهیلات سررسید شده، پرداخت70 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی جهت بهسازی و تجهیز مرغداری‌ها، توزیع 27 هزار تن‌ دان حمایتی طیور، پرورش پولت تخم‌گذار در شهرستان‌های مجاور و انتقال کله‌های جوان به واحد‌های تولید تخم‌مرغ و ... بخشی از اقدامات و فعالیت‌های حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به منظور تقویت و جبران خسارت‌های وارده به مرغداری‌های تخم‌گذار استان برای رسیدن به حداکثر تولید تخم‌مرغ و تعدیل قیمت این محصول است.

گفتنی است در استان تهران 99 واحد تخم‌گذار به ظرفیت 9 میلیون و800 هزار قطعه تاسیس شده که توان تولید سالانه 137 هزار تن تخم‌مرغ را دارد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
-
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
صداقت آقایون ,صداقت, آنفولانزا نه بیماری تنفسی!!!
نظر شما
ادامه