کد خبر: ۷۰۳۶۸

حکیم مهر: «دکتر پیرانی» مدیر کل دفتر دارو و درمان و «دکتر صالحی» مدیر گروه تولید دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور از دو شرکت دارویی در استان آذربایجان شرقی بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر پیرانی» مدیر کل دفتر دارو و درمان و «دکتر صالحی» مدیر گروه تولید دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور با همراهی «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان از واحد‌های تولیدی و پخش  سراسری و استانی دارو و واکسن از جمله کارخانه داروسازی شهید قاضی (ره) و نیز شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات پروبیوتیک دامپزشکی بازدید فنی و کارشناسی به عمل آوردند.

طی این بازدید دکتر بهداد ضمن خیر مقدم به مدیران  دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، بر حمایت بیش از پیش اداره کل دامپزشکی استان از تولید کنندگان، علی الخصوص مجموعه ها و شرکتهای دانش بنیان که در راستای تحقق شعال سال 1401 که از سوی مقام معظم رهبری سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، نامگذاری شده است فعالیت می نمایند، تاکید کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان آذربایجان شرقی در صنعت دارو و واکسن دامپزشکی، اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی در زمینه تولید دارو، واکسن، مکمل و سموم مورد مصرف در صنایع دام و طیور و آبزیان دارای رتبه ای شاخص بوده و49 نوع دارو، واکسن و مکمل های دامی در استان آذربایجان شرقی تولید می شود.

دکتر پیرانی مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در حوزه دارو و درمان، وضعیت گزارشات و مستند سازی اقدامات این اداره را بسیار مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: در حوزه دارو دامپزشکی مستند سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که استان آذربایجان شرقی در این زمینه جزو استان های موفق و پیشرو می باشد.

لازم به ذکر است در طی این بازدید، دکتر پیرانی و دکتر صالحی از مجتمع بزرگ آزمایشگاهی ملی و منطقه ای اداره کل دامپزشکی استان نیز بازدید نمودند.

 

نظر شما
ادامه