کد خبر: ۷۰۹۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو خبر داد:
این همکار دامپزشکی به علت حمله و گازگرفتگی از سوی سگ‌های صاحب‌دار عشایر، از ناحیه ساق پا و همچنین ساعد دست دچار آسیب‌دیدگی و جراحت شد ...

حکیم مهر: همکاران دامپزشکی شهرستان دالاهو در حین انجام خدمت مصدوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «مهندس جمشید بیگی» رییس اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو گفت: اکیپ مبارزه با بیماریهای دامی اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو جهت انجام عملیات واکسیناسیون آبله در جمعیت دام سبک و همچنین واکسیناسیون هاری سگ های صاحبدار عشایر مستقر در بخش مرکزی شهرستان دالاهو به منطقه اعزام گردیدند.

وی افزود: در حین انجام عملیات مذکور، متاسفانه یکی از همکاران مایه کوب مورد هجوم یک قلاده سگ قرار گرفت و به علت گاز گرفتگی از ناحیه ساق پا و همچنین ساعد دست دچار آسیب دیدگی و جراحت شد که پس از انجام ماموریت به بستر درمان شهرستان اعزام و توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو اقدامات لازم از قبیل شستشو و تزریق واکسن انجام گرفت.

وی عنوان نمود: خوشبختانه همکاران اکیپ مبارزه اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو قبل از شروع عملیات مایه کوبی علیه بیماری هاری واکسینه شده بودند.

در پایان رییس اداره دامپزشکی شهرستان دالاهو گفت: این گونه آسیب های فیزیکی و درگیری با بیماری های مشترک بین انسان و دام جزء لاینفک فعالیت های دامپزشکی است که سالانه چندین نفر از پرسنل دامپزشکی را دچار مصدومیت می کند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
4
البته اگر واکسیناتورها را به شوکر مجهز کنند تعداد این حوادث کاهش می یابد در ضمن مقید کردن دام توسط صاحب دام قبل از واکسیناسیون هم چاره کار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
1
سلام بله دیگه با این وضعیت سختی کار و وضعیت دامداران و سگها نیروهای خط مبارزه همیشه در خطر هستن از اینها گذشته بی تدبیری مسولین محترم در مورد نیروی های قرار دادی هست که با این وضعیت اقتصادی حقوق درست و درمانی به نیروها نمیدن
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
1
1
داداش عشایر عشایر، ببینم دولت کی میخاد نرخ واکسیناسیون رو ببره بالا، .............. آخرش بچه ها سر واکسیناسیون آبله تلف میشند نمیرسن به تب برفکی، واقعا بخش خصوصی نباشه دولتی ............ نمیتونند یه شهر رو واکسن بزنند به صورت ۹۰ درصدی. وقتی همه زحمات و زخم ها برای بخش خصوصی هست پس چرا اینقدر ما رو اذیت میکنید.
چرا بعد اتمام طرح باید پول مفت بدیم به تامین اجتماعی، الان این واکسیناتور باید از کجا حمایت بشه وقتی که ...... آخر کار که طرح تمام شده و در صورت تایید کار میگن خودتون برید از هزینه طرح فلان درصد کم کنید ۱۰ درصده و هزینه تأمين اجتماعي رو بدید، اگه قراره که خودمون بدیم چرا بزاریم اخر، حداقل که که راسی ۵۰۰ تومن میگیریم ........ حالا تو بگو ۶۵۰، وقتی ۱۰ درصدش میره واسه تامین اجتماعی آخرش، همانه که گفتم، کدوم آدم عاقلی می‌پذیرد تو این هوای تابستانی بره عشایر رو واکسن بزنه.
بنده که به عنوان واکسیناتور چندین سال سابقه کار این سیستم .......... رو نمی پسندم. ................
نظر شما
ادامه