کد خبر: ۷۱۱۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : " نخستین جلسه کمیته علمی دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی با داوری حدود 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش برگزار شد.

دکتر حسام الدین اکبرین مسئول هماهنگی همایش پس از پایان جلسه گفت : 520 مقاله به دبیرخانه دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی ارسال شده بود که در جلسه پنجم آبان ماه سالجاری ، هیئت داوران  از صبح تا عصر حدود 300 مقاله را تحت بازبینی و داوری نهائی قرار دادند و ادامه این جلسه برای بررسی بقیه مقالات (شنبه 7 آبان ) در سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی با حضور هیئت داوران همایش برگزار خواهد شد. "

بجز دکتر اکبرین، دکتر حسین نجف زاده ورزی رئیس کمیته علمی همایش و دانشیار فارماکولوژی دانشکده دامپزشکی شهید چمران اهواز ؛ دکتر امیر عباس جعفری دبیر اجرائی همایش ؛  دکتر علی رسولی دانشیار فارماکولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ؛ دکتر جمیله سالار آملی دانشیار بخش سم شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ؛ دکتر خسرو زرین بخش نائب رئیس کمیته تخصصی امور داروئی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دکتر سیامک گوهر خای مدیر اجرائی همایش از اعضای حاضر در این جلسه بوده‎اند.
دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23-22 آذر در تالار امام (ره) بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
0
0
1-همان طوری که در متن خبر ذکر شد؛ این جلسه به منظور بازبینی و داوری نهایی تشکیل شده بود نه داوری اولیه!!!! که تیتر زده اید داوری یکروزه 300 مقاله همایش داروشناسی!!!!!
2-تمامی روند دریافت و داوری مقالات الکترونیک بوده است و بنابراین در انتهای روند داوری، یک جلسه کمیته علمی تشکیل می گردد تا موارد اختلافی نظر داوران(مانند یک داور سخنرانی، یک داور پوستر و قس علی هذا) مشخص شود
3- علت برجسته کردن واژه نخستین در متن خبرتان مشخص نیست. توضیحات بند دوم را دوباره بخوانید
ح-ب
|
-
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
0
0
با سلام

دوستان و همکاران گرامی داروشناسی به نظر من اینقدر از چنین تیترهایی ناراحت نشویید.متاسفانه غالب همایشها سمپوزیومها کنگره ها و... دامپزشکی داوریهای خوب و علمی صورت نمیگیرد.
متاسفانه ارزش علمی و اعتماد به چنین همایشها و ....دامپزشکی داره کم و کمتر میشود.
در پایان خواهش دارم از کلیه مسئولین برگزاری چنین همایشها و ... که با نگاهی دقیقتر و موشکافانه تری مقالات رو انتخاب کنن.
بی طرف
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
0
0
من فکر می کنم دکتر لطفی خودش دوست داشت به عنوان داور اونجا حضور داشته باشه و گرنه اینقدر همه چی رو منفی عنوان نمی کرد.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
0
0
به عنوان یکی از اعضای کمیته علمی اولین و دومین همایش بهداشت مواد غذایی و اولین کنگره علوم آزمایشگاهی(بخش آزمایشات مواد غذایی) روند داوری مقالات را خدمت شما عرض می کنم:
1- مقالات پس از اتمام زمان ارسال بر حسب محورهای همایش توسط دبیر علمی کنگره دسته بندی و توسط پست الکترونیک به حداقل دو داور ارسال می شوند.
2- نتایج داوری در جلسه ای حضوری با حضور همه اعضای کمیته علمی به ویژه در مورد مقالاتی که نظر داوران خیلی متفاوت است، مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرد.
بنده قصد دفاع از داوری کنگره ها را ندارم، اما آنچه که در داوری مقالات کنگره هایی که بنده عضو هیئت علمی آن بوده ام، اتفاق افتاده است، کاملا با موازین علمی و روند سایر کنگره های دامپزشکی و پزشکی کشور مطابق بوده و خدشه ای به آن وارد نمی باشد.
البته مسلم است همیشه و در هر داوری عده ای که ممکن است مقاله آنها پذیرفته نشده یا مثلا به جای سخنرانی، پوستر شده باشد، چون دیدی روی سایر مقالات نداشته اند و احتمالا مقاله خود را(بدون مقایسه با سایر مقالات) برترین می دیده اند، به داوری معترض باشند.
موفق و پیروز باشید.
همکار
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
0
به نام خدا
1- هزینه ثبت نام همایش هایی که توسط نظام دامپزشکی برگزار می گردد بسیار بالا و برعکس به لحاظ سطح علمی و کیفیت برگزاری از جایگاه پایینی برخوردار بوده. ( مواردی که در کنگره های طیور ، بهداشت مواد غذایی و ... در سال های گذشته شاهد آن بودیم گواه این ادعا می باشد).
2- بخش خصوصی مجری برگزاری همایش ها بجای اینکه به شرکت کنندگان خدمات رسانی نماید ..... است
3- برای بنده جای سوال وجود دارد که عنوان بین المللی این همایش ها چگونه بدان ها اطلاق می شود؟؟؟؟ صرف حضور 1یا 2 شرکت کننده از کشور هایی به لحاظ رتبه علمی دامپزشکی از ایران پایین تر هستند؟؟؟!!! لطفا توضیح بفرمایید
دکتر رسولی
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
0
با سلام، همانطور که یکی از دوستان اشاره داشتند در آن روز، 300 مقاله مورد داوری نهایی قرار گرفت نه داوری اولیه. در مورد اکثر این مقالات داوران محترم قبلا نظر داده بودند و در این جلسه بیشتر موارد اختلافی و یا مواردی که تنها یک داور نظر داده بود مورد بررسی قرار گرفت. بنابر این تقاضامند است نسبت به تغییر گمراه کننده و نادرست عنوان خبر (تیتر) اقدام شود. با تشکر
حکیم مهر
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
0
جناب آقای دکتر رسولی / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر حضرتعالی و سایر بینندگان محترم / تیتر خبر با متن آن که عیناً در سایت سازمان نظام دامپزشکی انعکاس یافته همخوانی دارد و به نظر می‌رسد عده‌ای از بینندگان محترم با تفسیر به رأی، عبارت داوری را معادل داوری اولیه فرض فرموده اند. با این حال برای رفع هرگونه سوء برداشت تیتر خبر از داوری یکروزه به بازبینی یکروزه تغییر یافت.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
0
0
ممنون از تغییر عنوان و رفع سوء تفاهم.
نظر شما
ادامه