کد خبر: ۷۱۱۴۳
تعداد نظرات: ۹۲ نظر
بازگشت اقتدار به سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» افزود: دیروز با آقای وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردم و ایشان پیگیر مساله تعرفه هستند. تعرفه باید به هیات دولت برود و در آنجا افزایش نرخ‌ها تصویب شود ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، در پاسخ به سوال‌های خبرنگار حکیم مهر، مبنی‌بر اینکه چه اقداماتی برای بهبود معیشت کارکنان سازمان دامپزشکی کشور انجام شده و همچنین چه تعاملاتی با سازمان نظام دامپزشکی کشور دارید؟ و اینکه آیا دوباره ناظرین بهداشتی دامپزشکی به کشور مبداء اعزام می‌شوند؟ گفت:‌ «امروز هیچ فاصله‌ای بین دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی وجود ندارد و هر دو سازمان یکی هستند و با اتحادی که با سازمان نظام دامپزشکی کشور داریم، کمر همت بستیم که مشکلات بخش دامپزشکی را حل کنیم.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر سیدمحمد آقامیری» با بیان اینکه اجرای ماده ۱۹ یکی از اهداف مشترک سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی است، تصریح کرد: «کمیته‌ای در سازمان دامپزشکی و همچنین کمیته‌ای در نظام دامپزشکی تشکیل شده که در آنها راه‌های برطرف کردن اجرای ماده ۱۹ را احصاء و پیگیری می‌کنند. همان‌طور که قبلا قول دادم که مشکلات اجرای ماده ۱۹ را ظرف یک ماه برطرف خواهم کرد، قطعا این کار را انجام خواهم داد. تنها مشکلی که بود، بحث تعرفه‌‌ها بود که این تعرفه‌ها در شورای گفت‌وگو وارد شده و هنوز خروجی آن را به ما ابلاغ نکردند که تعرفه‌های بخش خصوصی باید بر اساس کدام مدل انجام شود. اگر انجام شود، در همین مدت یک ماه، چه بسا زودتر این مشکل برای همیشه حل خواهیم کرد و ماده ۱۹ را به صورت صد در صد اجرا می‌کنیم.»

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی کارکنان سازمان دامپزشکی، خاطرنشان کرد: «در حوزه معیشتی، همکاران عزیز در جریان هستند که چندین کمیته در بحث تهیه مسکن تشکیل شده است. همچنین همکاران ما در وضعیت حداقل حقوق کار و در واقع جانانه ایثار می‌کنند که در این حوزه هم برنامه‌هایی در دست اجرا داریم. بخشی از این مشکلات با کمک خود سازمان نظام دامپزشکی و تعاونی مسکنی که برای کارکنان نظام دامپزشکی وجود دارد، مرتفع خواهد شد.»

تعرفه‌های دامپزشکی باید در هیات دولت تصویب شود

 رئيس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سوال دیگری درخصوص علت تاخیر در اعلام تعرفه‌های خدمات دامپزشکی، تصریح کرد: «دیروز با آقای وزیر صحبت کردم و ایشان پیگیر مساله تعرفه هستند. تعرفه باید به هیات دولت برود و در آنجا افزایش نرخ‌ها تصویب شود و به طور کلی دولت‌ها روی تعرفه‌ها حساسیت دارند و این مساله ربطی به نظام دامپزشکی ندارد. بلکه در حوزه نظام مهندسی ساختمان، نظام پزشکی و... هم همین است. بنده چندین سال پیش برای اولین‌بار در تاریخ نظام دامپزشکی، تعرفه‌ها را عملیاتی کردم. مشکل این بود که می‌گفتند تعرفه‌های شما ضابطه‌مند نیست. به همین دلیل ما ظرف یک ماه ۲۷ نفر نیرو را استخدام کردیم که به صورت ۲۴ ساعته در سازمان حضور داشتند و بیش از ۹۰۰ هزار رکورد عملیاتی را ثبت کردند تا تعرفه‌ها را با دقت در بیاوریم. زمانی هم که مشخص شد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آن را تایید کرد.»

وی ادامه داد: «یکی از بندهایی که در مصوبه آوردیم، این بود که افزایش نرخ تعرفه با نظر وزیر جهاد کشاورزی قابل ابلاغ است. متاسفانه در دولت قبل این مهم را منوط به مصوبه هیات دولت کرده و از آن دفاع نکردند. اما در هر صورت به زودی این تعرفه‌ها انجام می‌شود، چون ما خیلی جدی آن را پیگیری می‌کنیم.»

برای اعزام ناظرین بهداشتی دستورالعمل جدید داریم

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درخصوص توقف اعزام ناظرین بهداشتی به خارج از کشور، گفت: «در این خصوص یک دستورالعمل جدید آماده و با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردم. مهندس حجتی طی یک ابلاغیه اعزام را ممنوع کردند و دکتر ساداتی نژاد گفتند برای اینکه این ابلاغیه را حذف کنم، باید دلایلی منطقی بیاوریم که نامه را لغو کنیم. بنده یک سری دلایل منطقی آماده کردم و برای وزیر فرستادم. ایشان هم دستور بررسی دادند و پیگیر هستیم که این موضوع را راه بیندازیم.»

وی اضافه کرد: «بنده در خصوص اعزام ناظرین بهداشتی دستورالعمل جدید نوشتم و حتی گفتم که ناظرین بهداشتی را از بخش خصوصی اعزام کنیم و از بخش دولتی هم ناظر داشته باشیم. یعنی همان کاری را که در ایران می‌کنیم، در خارج از کشور هم انجام دهیم. قصد ما این است که ارتباط مالی را با شرکت‌ها قطع کنیم

ریشه‌کنی ۵ بیماری دامی تا دو سال آینده

رئیس سازمان دامپزشکی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تا دو سال آینده ۵ بیماری دامی را در کشور ریشه کن خواهیم کرد، درباره کشتارهای غیربهداشتی تاکید کرد: «از مردم تقاضا داریم کشتارهای غیرمجاز که در شهرشان انجام می‌شود را به سامانه ۱۵۱۲ گزارش دهند.»

وی ادامه داد: سازمان دامپزشکی بنا دارد که ۵ بیماری دامی در کشور اعم از آبله، تب برفکی، هاری، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و شاربن را طی دوسال ریشه کن کند. از حدود سه ماه گذشته تب کریمه کنگو در کشور شیوع پیدا کرد که خوشبختانه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از شیوع آن جلوگیری به عمل آمد. تاکنون نیز ۶۷ نفر درگیر این بیماری شدند و ۷ نفر نیز تلفات داشتیم.

دکتر آقامیری در  ادامه در خصوص کنترل بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک نیز گفت: «در سال ۱۴۰۰، ۲۶۷ کانون بیماری طاعون نشخوارکنندگان داشتیم که امروز تعداد این کانون به ۲۹رسید. کل سال ۱۴۰۰، ۷۱ میلیون راس دام علیه این بیماری واکسینه شدند که امسال تاکنون ۵۰ میلیون راس دام علیه بیماری واکسینه شده‌اند و قصد داریم تا دو سال آینده این بیماری را نیز در کشور ریشه کن کنیم.»

تعیین زمان بندی برای ارائه خدمات دامپزشکی

رییس سازمان دامپزشکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «زمان بر بودن خدمات دامپزشکی یکی از مشکلات پیش روی خدمات گیرندگان در این بخش بود. طی اقدامی که انجام دادیم برای کلیه خدمات احصا شده در سازمان های دامپزشکی، زمان بندی قائل شدیم تا مشخص شود متقاضی چقدر زمان برای دریافت خدماتش نیاز دارد. همچنین ارتباط مستقیمی مردمی با رییس سازمان قرار دادیم تا چنانچه کارمندی در دامپزشکی تخطی کرد آن را عزل کنیم و به هیات‌های بدوی تحویل دهیم.»

کاهش زمان ترخیص نهاده‌های دامی

وی تصریح کرد: «در گذشته زمان ترخیص نهاده های دامی از ۲۵ روز تا ۲ماه طول می کشید. امروز زمان ترخیص را به پنج روز رساندیم و چنانچه در هر اداره ای بیش از پنج روز ارائه خدمات طول بکشد مسئول مربوطه عزل و به هیات های تخلفاتی ارجاع خواهیم داد.»

تشکیل کمیته ارزی

آقامیری در ادامه گفت: «یکی دیگر از اقدامات سازمان دامپزشکی تشکیل کمیته ارزی بود که مشخص شود تخصیص ارز برای کالاهای دامپزشکی از جمله دارو و واکسن و...چقدر بوده است و این محصولات با چه قیمتی وارد می شود. ما متولی قیمت‌گذاری نیستیم اما برای ما مهم است که اگر قیمت یک کالا در دنیا ۱۰۰ دلار است، در ایران ۵۰۰ دلار نباشد.»

افزایش قیمتی در کالاهای دامپزشکی نداشتیم

وی افزود: «علی رغم مردمی سازی یارانه‌ها نه تنها افرایش قیمتی در کالاهای دامپزشکی نداشتیم بلکه کاهش قیمت هم داریم و این کاهش قیمت به صورت دومینووار اتفاق می افتد. امروز به همه تولیدکنندگان به صورت دوستانه اعلام می کنیم که نسبت به قیمت‌گذاری محصولات دارویی خود تجدیدنظر کنند زیرا به زودی همه آنها را رصد خواهیم کرد و اگر قیمت آنها از اصول قیمت گذاری خارج باشد، با آنها برخورد خواهد شد. اجازه نخواهیم داد عده ای از فرصت های تحریمی سوءاستفاده کنند.»

وی در بخش دیگری از صحبتهایش  به مجهز کردن آزمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: «باقی مانده دارویی و سموم را از طریق آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال خواهیم کرد. مردم ما مستحق دریافت بهترین و کم عارضه‌ترین پروتئین هستند و باید نظارت خود را در این بخش تشدید کنیم.»

 تشکیل کمیته ملی ارتقای شیر بهداشتی

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: «کمیته ملی ارتقای شیر بهداشتی را ایجاد کردیم و هدف نهایی این است که هزار دامداری طبق استانداردهای روز دنیا مدیریت بهداشتی شوند و شیر تولید شده آنها را ابتدا به صادرات و سپس به بازارهای داخلی اختصاص دهیم و به مرور زمان نیز آن را به سایر دامدارهای تسری دهیم.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دام های عشایر نیز اشاره کرد و گفت: «دام های عشایر کوچ رو هستند و می توانند بیماری‌ها را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل کنند. طرح جهاد دامپزشکی را از دام های عشایر شروع کردیم. در این طرح سازمان عشایر و سپاه نیز در کنار ما هستند.»

تشکیل کمیته مبارزه با کشتار غیرمجاز

آقامیری با اشاره به اینکه تشکیل ستاد مرکزی و ملی مبارزه با کشتارهای غیرمجاز است، گفت: «این ستاد تشکیل و اقدامات آن مشخص شده است و به زودی فعالیت خود را در تمام استان ها آغاز خواهد کرد و با همکاری استانداران، وزارت کشور و وزارت جهاد جلوی کشتار غیرمجاز را خواهیم گرفت.»

مردم کشتارهای غیرمجاز را گزارش دهند

وی اضافه کرد: «برخی از کشتارهای غیرمجاز ارتزاق می‌کنند. این کشتارها شامل کشتارهای غیربهداشتی، کشتار دام مولد و کشتار دام غیرحلال است. برای کشتار اسب و الاغ گزارش‌هایی داشتیم که با آنها برخورد شده است. از مردم تقاضا کردیم برای حمایت از این طرح اطلاعات خودشان را در خصوص کشتارهای غیرمجاز که در شهرشان انجام می شود، به سامانه ۱۵۱۲ گزارش دهند که حتما پیگیری خواهد شد.»

دام‌های که غیرمجاز کشتار می‌شوند، آلودگی دارند

رئیس سازمان دامپزشکی خاطرنشان کرد: «عده ای در کنار خیابان و جاده اقدام به کشتار و فروش دام می‌کنند. گوشتی که در معرض هوا قرار بگیرد، ۱۰۰ درصد غیر بهداشتی است. اگر مردم به سلامت خود اهمیت می‌دهند، تقاضا داریم گوشت‌هایی که خارج از ضوابط سازمان دامپزشکی کشتار می‌شوند را خریداری نکنند. آلودگی در این گوشت‌ها بسیار بالا است و احتمال درگیری با انواع بیماری ها وجود دارد.»

وی در ادامه به ترویج و آموزش نیز اشاره کرد و گفت: «باید به جای واکسیناسیون دامداران خود را آموزش دهیم که چه اقداماتی انجام دهند تا دامشان به بیماری مبتلا نشود و خودشان نیز درگیر بیماری نشوند.»

ارائه خدمات رایگان به عشایر

وی در ادامه اظهار کرد: «تمام واکسن‌هایی که عشایر در گذشته خریداری می‌کردند و کل خدمات بهداشتی که توسط جهاد دامپزشکی ارائه می‌شود، برای عشایر به صورت رایگان ارائه خواهد شد.»

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با بیان اینکه سالانه حدود ۶۰۰ میلیون دز واکسن برای دام‌های موجود در کشور نیاز است، گفت: «از این میزان ۹۱ درصد یعنی۵۵۰ میلیون دز در داخل تولید می‌شود و ۵۰ میلیون دز وارداتی است. در بخش طیور نیز حدود ۱۰.۵ میلیارد دز واکسن نیاز است که حدود ۳.۵ میلیارد دز آن تولید داخل و ۷ میلیارد دز وارداتی است. همچنین ۱۲۰میلیون دز واکسن‌ آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیاز داشتیم که توسط دو شرکت ۶۰ میلیون دز آن در داخل تولید شد. این ۶۰ میلیون دز از  خروج ۲.۵ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می‌کند.»

آقامیری تصریح کرد: «برای تکمیل سیاست‌های خودکفایی در تولید واکسن، دامپزشکی مصمم شده است از طریق مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی بذر واکسن را تولید و در اختیار شرکت‌های خصوصی و تولید کنندگان واکسن قرار دهد. یک واکسن نوترکیب هم در حال ثبت و بررسی داریم.»

رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه به دنبال ایجاد روابط بین المللی هستیم، گفت: «روابطمان را با کشورها به جز آنهایی که خط قرمز ما را رد می‌کنند، توسعه خواهیم داد. موافقت نامه‌هایی را امضا و بیش از ۴۵ کشور را مدنظر قرار دادیم و قصد داریم برای شرکت‌های داخلی بازاریابی انجام دهیم.»

وی همچنین از آزادسازی صادرات محصولات طیور به عراق، میگو و آبزیان به اتحادیه اروپا، ماهیان سردابی و گرمایی به اقلیم کردستان و از ارائه مجوز صادرات ۴۰ تا ۴۵ هزار دام به قطر خبر داد.





انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۶
دامپزشکی
|
Canada
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
1
44
سلام لطفاً بگین حقوق مزایا وزیر محترم گفتن کی واریز میکنید اگه بودجه هست استان ها چرا واریز نمیشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
.......................
آن یکی پرسید اشتر را که هی
از کجا می‌آیی ای اقبال پی
گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست در زانوی تو
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکترجان خدایی کمی اقتدار هم برای وضعیت معیشتی کارمندان زیر دست خودتون داشته باشین....کمرمون شکسته زیر بار فقر و گرانی...
کمک....کمک....کمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
5
29
از تغییرات مدیران کل استان ها چه خبر؟؟
پاسخ ها
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دير رسيديد، تغييرات ديگه تموم شد.ان شاالله سانس هاي روساي دولت بعدي
ایران
| Canada |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دل کندن از صندلی مدیریت سخته قبول کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
حیف دیر رسیدم سانس بعدی هم مال خودت
دامپزشک.
| United States of America |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
والا مدیر کل ما که تغییر کرد همون یه ذره انگیزه هم که داشتیم رو نابود کرد با این مدیریت فلشش

دعا کنید مدیرکل هاتون عوض نشه بخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
با دعا که مدیران کل ابقا نمی شوند
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
1
8
کسی نمونه نمیفرسته آزمایشگاه تعرفه هم زیاد بشه به چه دردی میخوره این همه سرمایه خوابیده تو آزمایشگاه دامپزشکی که در هر شغلی این سرمایه رو به کار ببری درآمد عالی خواهد داشت .نه روبه آسمون الله ولی‌وپیامبر بگی برای یه نمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
24
4
مدیر کل استان ما فردی مدیر ، مدبر، دلسوز و خداشناسه،
با تشکر از دکتر آقا میری بابت ابقا ایشان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
شما که همه اش تعریف کردی حداقل نام استان راببر شاید الگوی برای سایر استانها وحتی سازمان شود
ناشناس
| Portugal |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
فکر کنم استان اسلو در کشور نروژ را میفرمایید؟!
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
ترسيدين استان رو بگيد مديركل چشم بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
اوج معرفت و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
شما خود مدیر کل نیستین؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
حالا زنگ زده به مدیر کلش گفته مم کامنت گداشتم
دکتر بی پروا
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
عزیز جان مدیر کل که کار میکنه وظیفه خودشو انجام میده اونی هم که کار نمیکنه مدیون کارمند و ملت و خدا هست، نیاز به چاپلوسی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
شما خود مدیر کل هستید یا منشی شان؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
11
از تعرفه هایه دولتی چه خبر
واقعا نیاز به افزایش داره .....
ممتاا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
7
33
سلام جناب دکتر اقا میری با عرض ارادت و خدا قوت..
ممنون از این همه تلاش و پیگیری..
لطفا بگید
طرح تسری کارکنان تا کجا قراره و پیش بره؟
طرح محرومیت از مطب قراره تا کی بلاتکلیف باشه؟
طرح رسته بهداشتی و ضریب یک و یک؟
اقای دکتر برای کار ناطر بهداشتی چطور انجام نمیشه؟ولی ناظر شرعی هست؟.. چه دلیلی اوردن اقای حجتی که این اتفاق افتاده...
ما باید تا کی منتظر باشیم؟ تا کی روی خوش ببینیم؟؟؟ .. شما میدونید در بحث پرداخت همین‌الان‌ استان ها سلیقه ای پرداخت میکنند و هر اندازه دلشون خواست..
باورتون میشه اضافه کار ۳۰۰ تومن باشه سال ۱۴۰۱؟؟؟.
............................
به امید موفقیت شما
پاسخ ها
کلینسین
| Poland |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
محرومیت از مطب کمه دنبال محرومیت از داروخانه هم باشید...حق محرومیت از ازمایشگاه و محرومیت از واکسیناسیون هم من میگم بهتون بدن...
مرد مومن خودتون انتخاب کردید برید تو بخش دولتی...الان دیگه دنبال چه حق و حقوقی هستید!!!
توانایی کار کردن داشتید تو بخش خصوصی مشغول میشدید...تواناییشو نداری پس حقی هم نداری...
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
کلینیسین هم یک چیزی گفت که نگن لاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
همکار محترم کلینیسین علی الحساب یه لیوان دمنوش بهار نارنج میل بفرمایید خوبه براتون
کلینسین
| Romania |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
سیاه پوش من حرفم حقه شما لال نباش از حقی که نداری دفاع کن...شما تو اداره نشستید پشت میز هیچ کاری نمیکنید دهنتون هم بازه...من دیشب ساعت سه شب از وزیت برگشتم...شما اون موقع تو خواب ناز تشریف دارید اونوقت ......... حق محرومیت از مطب هم میخوای بگیری؟؟؟ نه گل پسر همون چندغاز حقوقت هم که ماهانه میگیری برات زیادیه...اگه فکر میکنی کمه بسم الله بیا بخش خصوصی بشین تو‌مطب ببین میتونی کار کنی...
کلینیسین
| Romania |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
همکار محترم ناشناس دمنوش رو برای خودت تجویز کن که پست میز اداره ریلکس تر از بیکاریت لذت ببری...
دامپزشک
| Romania |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
همکار کلینسین خودتان بهتر در جریان هستید که اینجا همه دنبال اب و برق مجانی هستند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
بابا این کلینیسین نیست کارمند اداریه
دکتر بخشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
کلینیسین اگر گلینیسین بود اینجا جواب همه رو نمیداد معلومه از اون افرادی هستی که پورسانتی با کلینیک ها کار میکنی تو رو 3 صبح فرستادن ویزیت هیچ کلینیسین درست درمونی 3 صبح خودش نمیره یکی دو تا نوچه داره میفرسته حالا بشین یه گل گاو زبان بخور منتظر کیس های دور افتاده و ردی باش
مهد کودک دامپزشکی
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
وضع کامنتها رو نگاه کن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
2
21
آقای دکتر فقط برای طرح ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک نیاز به یک برنامه ۱۰ ساله است که فقط تاکنون ۲- ۴ سال آن درکشور طی شده حالا چگونه می خواهید درطی ۲سال ریشه کن کنید.بقیه بیماریها بماند برای دوسال بعد که خودتان بهتر متوجه خواهید شد.. در ضمن از قول بهبود معیشت همکاران چه خبر ؟ ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
7
12
اصلاح تعرفه های دولتی واجب تر از بخش خصوصی اینجوری درآمدهای ماده ۱۴ نیز افزایش می یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
29
7
مهمترین خصوصیت دکتر آقامیری این هست که به خودش و کارش ایمان دارد. همین که به صراحت و اطمینان اعلام میکند فلان کار را تا فلان زمان انجام میدهیم یک قوت قلب برای ماست. هیچ رییس سازمانی تا به امروز اقتدار ایشان را نداشتند. شک ندارم در مدت زمان حضور ایشان در این سمت ، بسیاری از گره های کوری که همیشه جزو مشکلات دامپزشکان بوده باز خواهد شد و از دکتر آقامیری آثار ماندگاری به جا خواهد ماند و‌همیشه به نیکی از ایشان یاد خواهیم کرد.
این کامنت را بدون نام میگذارم که گمان بر چاپلوسی نباشد. هرچند که ایشان هیچ شناختی از بنده ندارند و من هم هیچ زمانی نه ایشان را از نزدیک دیده ام نه صحبتی با هم داشته ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
مثل همیشه عده ای هستند که مانع اقدامات سازنده ی افراد کارامد میشوند. کامنتهای منفی گواه همین موضوع هست. عده ای هستند که دوست ندارند دکتر آقامیری موفق شود به وعده هایش عمل کند. بگذارید به این افراد خوش خیال بگویم که این قطار در حرکت هست و هیچکس نمیتواند مانع حرکت آن شود.
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
سلام..بنده هم موافقم،کسی نمی تونه جلو حرکت این قطار و بگیره،چون این قطار بسمت عقب حرکت می کند،نه جلو.
کدام دانشگاه مدرک گرفتی خدایش؟ریشه کنی پنج بیماری در دو سال؟یا معنی ریشه کنی را نمی دونی،یا اصلا کلا تو باغ نیستی.اگر حتی معاونت سازمان این صحبت‌ها را تایید کرد،حق با شماست.احتمالا فقط با دستور دادن،این بیماری‌ها خودشان خود به خود ریشه کن می شوند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکتر قیصر بیگی عزیز، بنده شما را از کامنتهایی‌که میگذارید میشناسم. روحیه ای انتقادی دارید و این خیلی خوب هست. ولی احساس میکنم در برخی موارد انتقادات شما بیشتر از روی غرض ورزی و کینه میباشد، برادر بزرگوار شما باید هدف را بر ریشه کنی بگذاری تا در خوشبینانه ترین حالت ۵۰ درصد کاهش بیماریها را داشته باشیم. بعد از دوسال اگر عملکرد مثبت نبود و به اهداف مدنظر نرسیدند حق با شماست و به شدیدترین حالت ممکن باید انتقاد کرد. ولی هنوز کار شروع نشده شما شروع کردید چه بسا اگر کاری هم از دستتان بر بیاید سنگ اندازی هم کنید که مبادا بیماریهای مطرح‌شده ریشه کن شود. انتقاد هاتون در برخی مواقع خوب وسازنده هست ولی در برخی موارد اصلا
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
سلام.بشکند قلمی که از روی غرض ورزی بنویسد و یا بدتر از روی کینه،نه پستی داشته ام که از دست داده باشم و نه دنبال پستی بوده ام و نگرفته باشم.
همواره نظرات خود را که حاصل ۱۸ سال فعالیت صادقانه بوده است ،شفاف و روشن بیان کرده و اگر عمری باشد خواهم کردم ،برای کشورم سربازی خواهم بود و تا آخرین نفس خواهم جنگید.
گاهی دلسرد و نا امید می شوم و خسته ،اما چاره ای جز مبارزه نیست.
هر کجا انتقادی کردم اگر غیر منصفانه و غیر علمی و کارشناسی بود،حضرتعالی بفرمایید ،با جان و دل می پذیرم و آنقدر شجاعت دارم که عذر خواهی کنم.

مطمئن باشید نه از کسی کینه ای دارم و نه از روی غرض ورزی می نویسم.ای کاش حکیم نامهربان سانسور نکند.
من هم کامیاب عشق کامنت رو میشناسم
| Germany |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کامیاب اینجا. کامیاب اونجا . کامیاب همه جا . ................... آقا من از طرف این کامیاب و امثال اونها از شما عذر میخوام. ................ این چه مدل حرف زدن با مردمه آبرومون رو ریختن امثال تو ! یکی میاد یه چیزی میگه بیخود و بی جا میکنی از مردم سوال میکنی از کجا مدرک گرفتن ! مثل .......... جواب مردم رو بده اگه ........ نداری سکوت کن! ................... حتی .... مکالمات و مکاتبات روزمره با همکاران رو هم ندارن !!! لطفا حکیم مهر اجازه بده انتقادم به گوش ناشنوای این کامیابهای ناکام برسه ............ با این مدل برخوردشان با مردم . کلا این آقای کامیاب یا هرکی هست افتاده تو حکیم مهر به توهین و تحقیر و زیر هر خبری که بگی پیداش میشه.اخه ........... تو اصلا خودت تخصصت چی هست و کلا چند سالته که عالم و ادم‌رو به باد انتقاد میگیری و همه جا ...........؟ بیا همینجا جواب بده حسااااابی باهات کار دارم و از این به بعد اساسی رصد میکنم هر جا صدات در اومد برجکت رو میزنم ! والا آدم آنقدر سر خود معطل نوبره ! حکیم مهر طرف رو آنقدر ........... کردی که از اسم فامیلش یه برند واسه بحث های بی سر و ته و توهین و تحقیر مردم‌ساخته !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
داداش چاله میدون نیست تو که میزنی اول برو زنگ در خونه ات رو بزن. ببین میتونی بیا بزن تو برجکش. بعدم لت و پارش کن. انصافا بیکارتر از منی که باز دنبال کامیاب و کامنتاش راه افتادی. خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
من شخصا با اقای دکتر قیصر بیگی آشنایی ندارم ولی مطالب شان را صادقانه و از روی دلسوزی تشخیص داده ام.
درود بر صداقتشان
دامدار شهر ری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
22
7
حاجی آقامیری خواستم بخاطر انتصاب دکتر محمدیان ازت تشکر کنم شرافت و نجابت از حرکات و سکنات این مرد می‌باره کلا جو عوض شده دیگه به چشم دشمن که باید از پا در بیاد به ما نگاه نمیکنن دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
5
15
با اقداماتی که در دستور کار هست، فقط منافع بخش خصوصی تامین خواهد شد. دکترهایی که کارمند دامپزشکی هم چاره ای جز ورود به نظام دامپزشکی ندارند ولی سایر رده ها باید با حقوق کارمندی سرکنند، چون نود درصد بخش خصوصی کارها به دکترها داده میشه و و واکسیناسیون و کارهای مشکل و کم درآمد برای سایر ردهها ست
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
1
32
جناب دکتر تا وقتیکه وضع معیشت کارکنان را درست نشود روی هیچ برنامه ای حساب باز نکنید
دکتر xy
|
United States of America
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
19
2
همین که مشکلات رو میدونید و در جهت رفعش تلاش میکنید ممنونیم ازتون.
پاسخ ها
دکتر xy اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
بازم تو از اسم من سو استفاده کردی ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
همیشه کامنت های دکتر xyاصلی مثبت می گرفتند. از منفی ها معلومه که xy بدلی هستید
دکتر
|
United States of America
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
2
30
اقای دکتر آقامیری عزیز، متاسفانه پرسنل شما با بی رحمی کامل نسبت به همکاران دیدگاه دارن،. اضافه کار سلیقه ای، تسری کم شده،. امار کاذب، ماموریت های ......، کار دقیق بازرسی دقیق و ارزیابی می خواهد، و انگیزه و پرداختی، تا نباشد پولی کاری در حد احسنت انجام نخواهد شد، الان هر برگ کاغذ که ما برای مجوز قرنطینه استاده میکنیم هزار تومان هست با پرینت، چرا باید مجوز قرنطینه 700 تومان پول بگیریم، الان یک عدد چیپس دوازده هزار تومان هست، مردم ما رو مسخره می کنند برا این تعرفه ها، تا کی غفلت از درامد ماده 14، دستورالعمل هایی که قابلیت اجرا نداره، به واقعیت های جامعه توجه کنید، همکار پول ندارن یه مرغ بخرن ...............
همکار
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
7
سلام...الان فقط لطف کنید دستمزد واکسیناتور بخش خصوصی رو افزایش بدید تا بتوانند در انجام واکسیناسیون به کمک بخش دولتی بیان واقعا با این نیروی کم ادارات دولتی انجام کل برنامه های واکییناسیون سخت و طاقت فرساست.
همکار
|
United States of America
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
6
سلام ..بخصوص تغییر در دستمزد واکسناتور بخش خصوصی مناطق مرزی و کوهستانی با جاده های صعب العبور که دستمزد شون فقط هزینه وسیله نقلیه شونه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
4
تشکیل کمیه چه سودی داده در عمل هیچ تعییری نکرده فقط هر شنبه امار زیادی لرسال نیسه به سازمان که به درد کسی هم نمیخوره و خیلیش کذبه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
6
در ارایه خدمات به عشایر هیچ تعییری اتفاق نیفتاده و خدمات هم قبلا دریاف میکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
2
10
ما انتظار نداریم بیماری جدیدی ریشه کن بشه
همونایی که تقریبا ریشه کن شده بودن الان دارن بیداد میکنن ...
مثل سل که به زحمت میشد یک موردش رو اطراف مرز پیدا کرد الان فت و فراوان است
یا هاری کی اینقدر شدید بود؟
در مورد طرح اعزام هم ......... خیلی مهم نیس
اگه فقط قرار باشه نورچشمی‌ها بدون هیچ سواد علمی و کشتارگاهی برن فرقی با عدم حضورشون نداره
همون نباشن بهتره حداقل میگیم اگه کیفیت گوشت مناسب نبود چون دامپزشک نبود
اما اونایی هم که میرن صرفا جهت گرفتن دلار میرن
مگر اینکه آزمونی برگزار بشه عاااادلانه
حوزه هم برای اعزام ناظرین شرعی آزمون برگزار می‌کنه دیگه ما که باید علمی تر باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
2
12
آقای دکتر عزیز، خواهش توفکر عدالت درپرداختی تسری ها باش...
میشکنیم ولی خم نمیشیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
7
دم شما گرم خسته نباشید فقط ترخیص نهاده دامی در پنج روز واقعا غیر ممکنه حتی یک مورد هم نداریم که نهاده از راه قانونی و با نتیجه آزمایش درست در 5 روز ترخیص بشه .............. با این حرف شما بدبخت مسئول قرنطینه که باید جواب گو باشه مسئله دوم اعزام ناظرین است واقعا میخواهید همین یک وظیفه درست درمان باقیمانده در بخش دولتی را واتگذار کنید نکنید این کارو نکن برادر من حالا که اعزام قطع شده اگر میخواهی درست کنی دمت گرم ولی همین یک وظیفه ای که برامون نصف و نیمه مونده رو از دست ندخه درمان واکسیناسیون صدور پروانه .... همه واگذار شد بزار این برامون بمونه وگرنه همه از بخش دولتی کوچ میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
9
بنا بود رئیس محترم سازمان مدیران کل را تغییر دهند اخه این چه منطقی است که یک مدیر کل در دولت های متفاوت در پست بماند مگر دولت قبل همه را عوض نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
4
............................
آقای دکتر همین الان در استان ......... برای یک مجوز حمل داخلی بیش از 5 روز معطلی داری چطور برای ترخیص واردات شما می گویید 5 روزه ترخیص صورت می گیره شما از واردکنندگان سوال کنید که چقدر هزینه دموراج - انبارداری- پول برق و غیره میدهند آنوقت متوجه خواهید شد که ترخیص مثلا گوشت حداقل 20 روز طول میکشه.
نظارتهای بهداشتی که وجود نداشته و فقط نمایش نظارت توسط افراد بی تجربه داده می شود.
.................. کیفیت محموله های وارداتی از برزیل و ترکیه هم که الی ماشالله هر چی قلوگاه و گردن ماده گاو حذفی هست فقط برای ایران تولید میشه.
........................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
4
من هفده سال سابقه کار در دامپزشکی به عنوان مسئول فنی دارم هر سال و با هرتغییری در سازمان مباحث مسئول فنی عنوان می شود و بعد فراموش می شود اینبار هم مثل هر دفعه ........ مسئولین فنی در دامپزشکی از مادر دیگری هستند بچه سر راهی اند تا حالا آگهی استخدام ها رو دیدید توی کدامشون نوشته حقوق طبق تعرفه نظام همه حقوق توافقی نوشتند ما به تعرفه نظام هم معترض هستیم اما الان 50 درصد اون رو هم نمی گیریم دامپزشکی استان هم که خوابه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
2
جالبه که میگین افزایش قیمت نداشتیم پس من نمیدونم هر بار که خرید دارو میکنیم چرا قیمت روی جلد هر یکماه یبار فرق میکنه مثلا از لینکواسپکتین شروع کنید در طول این یکسال هر ماه یه قیمت دادن برین بررسی کنید میبینید ..................
پاسخ ها
یک عدد دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
جناب دکتر آقامیری چرا می فرمائید افزایش قیمت نداشتیم.
تمام واکسن های موسسه رازی که زیر نظر مستقیم سازمان دامپزشکی است افزایش قیمت داشته.
مثلا شاربن علامتی حدود 50 هزار تومان بوده و شده 150 هزار تومان
کاش چنین مصاحبه ای نداشتید و حداقل سکوت می کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
17
از افتخارات دامپزشکی هست که دکترش بعد از پانزده سال سابقه، با دوتا بچه و عیال وار هنوز در شهر غریب مستاجر هست. انتقالی و پست مخصوص نور چشمی ها هست
پاسخ ها
دکتر بی کس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
بنده ده ها بار درخواست انتقالی دادم ولی ............ تو سازمان گفت نمیشه! چرا چون ما پارتی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
10
با سلام
آقای دکتر بی مایه فتیره . برنامه های زیاد و زیبایی در گفتن دارید ولی آیا در عمل و با این نیرو و امکانات کم بدون پرداخت حق الزحمه مناسب آیا اجرایی می شود ؟ در وبیناری گفتید شکم ما شیشه ای نیست که کسی بتونه داخلشو ببینه که چی خوردیم با نون و پنیر هم شکممون سیر میشه . آیا مدیران رده بالا هم نون وپنیر می خورن ؟ ......................
در خصوص اعزام ناظر بهداشتی یک نفر از بخش خصوصی به همراه یک ناظر دولتی به نظرم عالیه چون اینقدر حجم کار بالا هست که دو نفر لازم باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
4
آقاي دكتر آقاميري عزيز سلام وخسته نباشيد. فقط يه موضوع: معظل سگهاي ولگرد حتي در شهرهاي بزرگ دامنگير مردم بي دفاع هست، گزش ، جراحات و صدمات روحي و جسمي كه به خانواده ها وارد ميشه از يك طرف و از طرف ديگر بيماري هاري داره غوغا ميكنه و روز بروز بدتر هم ميشه اونوقت شما با استدلالي مي فرماييد هاري رو دوساله ريشه كن مي فرماييد؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
قرار نیست کار و برای بخش دولتی راحت کنن . قراره کل کار و به بخش خصوصی واگذار کنن . یه نفر از سازمان میره . یعنی فکر کردید مثل سری قبل همکاران به نوبت میرن؟؟؟
........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
۱۱:۱۳ عزيز بنده كلمه اي از رفتن يا نرفتن زدم وكي بره كي نره، كه اينچنين برآشفتيد؟ راجع به هاري سوال كردم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
اجالتا شما همین داخل رو نظارت بکنید پای بخش دولتی باز نشه اونوقت تشریف ببر بیرون رو هم نظارت کن. سردخانه نگهداری نشت آمونیاک داشته 2 تن مرغ رو آلوده کرده میگن چرا به بخش دولتی گزارش نکردی میگه میترسیدم. برام بد بشه. خب اونوقت اگر وارد کننده بهت گفت شتر دیدی ندیدی میخوای چیکار کنی. وانگهی خود شرکت‌ها نماینده دارند که به مراتب کارگشاتر از شما هستند نظارت عالیه حاکمیتی قابلیت تفویص ندارد.
دامپزشک اداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
5
طرح ریشه کنی سل وبروسلوز که از سالهای خیلی قبل کلید خورده کا به جایی نبرده الان به جایی رسیدیم که می گوییم دامدار برود ودام رابیمه کند وغرامت را از انجا بگیرد گر چه بیمه غرامت را کامل نمیدهد ودامدار تمایلی به بیمه وتست نشان نمیدهد با معرفی دامدار به مراجع قضایی قضییه حل نمیشود .سازمان با ان 5 بیماری به نظر من 2 بیماری دیگر را اضافه کند یکی یون ودیگری لکوز که به دامداری خسارت میزند وبیماری مشترک نیز هستند .
دامپزشک اداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
7
کل وظایف حاکمیتی ............ تغذیه -اصلاح نژاد دام -صدور پروانه تولیدیها - صدور مجوز های در مانگاه و.....در مان را واگذار کردند بس است اداره کارش شده توزیع سموم یارانه ای الان که بحث اعزام است .کار به جایی رسیده که کلینیک ها برای اداره تره خورد نمیکنن .تلقیح مصنوعی که از اهم وظایف اداره است زیر نظر جهاد افتاده و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
13
سلام جناب دکتر از دولت آقای رییسی بعبد بود تو عزل و نسبها اینقدر دیر عمل کند. کم تجربه ها جای پرتجربه ها را گرفته اند .لطفا بازرسی رو فعال کنید و سامانه سوت زنی شبه مالیاتی ها جهت کم کاریها و تعلل و سنگ اندازیها در کار شرکتها راه بیاندازید. پرت نیرو در ادارات کل بالاست.انگیزه ای در واکسیناتورها با این مزایا نمانده. واکسیناتورها عمده کارشان را بعد ظهر برای بخش خصوصی کار میکنند.جنگ قدرت و باند بازی و تقسیم غنایم در ادارات بیداد میکند.تعرفه های دولتی پایین و مایه تحقیر ادارات است.بیمارهایی که الهای پیش رخت بربسته بود مهمان استانها شده است.اعزامها که بسیار موثر بود با کار غیر کارشناسی جمع شده است.حقوق مسئول فنی بخش خصوصی از کارمندان بیشتر شده است. انگیزه های کاری روز بروز کمتر میشود. جناب دکتر آقا میری جان جدتون لطفا بداد دامپشکی برسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
4
آقا ببخشید اینا خانواده ای و درگیری و تعلق خاطر دیگه ای نداشتن که 24 ساعته داخل سازمان بودندمگه میشه((آخه چه جوووررری -چه جورری))واقعا یه دفعه عدد و رقم میدین ها

به همین دلیل ما ظرف یک ماه ۲۷ نفر نیرو را استخدام کردیم که به صورت ۲۴ ساعته در سازمان حضور داشتند و بیش از ۹۰۰ هزار رکورد عملیاتی را ثبت کردند تا تعرفه‌ها را با دقت در بیاوریم. زمانی هم که مشخص شد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آن را تایید کرد.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
شما اونجا بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
با سلام.بنده اونجا نبودم ولی لطفا جنابعالی که اونجا بودید یکم توضیح بدید که از اون بتونیم الگو بگیریم. شاید به صورت شیفتی کار کرده باشند و بنده یه مقدار در نظر دادن عجله کرده باشم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
7
چرا در مورد تسریع کسی چیزی نمیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
7
اجاره خونه خیلی بالاست یه فکری به حقوق ها بکنید.
یک کار ماندگار انجام بدید بهتر از چندین کار نصف و نیمه هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
3
1
...............
الان توی ادارات دامپزشکی خصوصاً اداراتی مثل تهران و هرمزگان که کار ترخیص انجام میدند 5 روزه جواب سلامت را هم نمیدهند چه برسه محموله ات را ترخیص کنند.
از طرفی شما نظارتهای بهداشتی را به بخش خصوصی ...... واگذار کرده اید، چرا می گوید که پیگیر اعزام ناظرین هستم!!!!
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
3
1
جناب دکتر اساس نظارت برتوافق دوکشور صادر کننده وواردکننده وپرتکل منعقد شده منعقد شده ورعایت مفاد پرتکل وihr کشور وارد کننده میباشد ودکشورهای دارای کشتارگاهای پیشرفته ونظارت دامپزشکی مبدآ هیچ نیازی به اعزام دامپزشک نمیباشد وموارد نظارت درمبدا بنادر هم ازنظر بهداشتی وهم از نظر کوالیتی حائز اهمیت میباشد چون درکشور های تولید کننده عملاآ ناظرین ما هیچگونه دخالیتی نمیتوانند داشته باشند وکلیه مراحل تولید زیر نظردامپزشکی مبدآ ان کشور میباشد وبهتراست از وجود ناظرین دروصعیت نابسامان داخلی استفاده گردد وکمک به این دامپزشکان از طریق روشن شدن وضعیت تسری وعملی شدن ماده 19 که بلاتکلیف باقیمانده انجام گردد درصورت نیاز به اعزام ناظر بهداشتی از دامپزشکان بخش خصوصی که بیکار بوده وموقعیت شعلی درکنار اموزش لازم وعملی که نشانه ای ازتجارب ارزنده دامپزشکی ما میباشد کمک گرفته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
سلام وارد کننده عزیز کانادا رحل اقامت گزیدی و از آنجا برای زندگی مردم ایران تصمیم میگیری نه قربونت برم دیگه اینقدر هم نباید تجارتت بی دردسر باشه که تقلب توی ضخامت نایلون بسته بندی و گوشت گاو ماده پیر خرفت رو بجای گوشت گوساله نر به خورد خلق الله بدی شما نگران تصمیمات دولت کانادا در مورد بلوکه شدن دارایی هات باش و تو همون کشور یه تجارتی رو راه بنداز که مالیاتش رو هم بدی نه اینکه پول مالیات نداده رو از ایران خارج کنی و دم از نگرانی برای کشور بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
آفرین کاملا نا آگاه هستی و چیزی از نظارت بهداشتی ناظر اعزامی نمیدونی و نظر هم میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
معلومه که کاسب گوشت و دلار و وارد کننده هستی.
کانادا تشریف دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
2
جناب آقای دکتر آقامیری سلام

در یکی از ادارات کل استراتژیک شما برنامه جالبی در حال اجرا می باشد همانها که زمانی دم از عدم تائید شما برای مدیریت سازمان می زدند و میگفتند مگر سازمان دامپزشکی شوخی است که کسی بتواند بر مسند آن بنشیند اکنون که تیم جدید مدیریتی شما در مسند قرار گرفته اند مواجه شده اند با تخریب و پاکسازی شدید لایه های مدیریتی مختلف این اداره کل اعم از فنی و اداری پاکسازی قومی نژادی که صربها در بوسنی هرزگوین پیاده نکردند و این موضوع باعث شده که تیم مدیریتی جدید دست به هر کدام از گماشته های آقایان برای جابجایی که میزنند مواجه با همجمه شدید از سوی تیم قبلی میگردند و اینگونه امورات بهداشتی یک استان تحت الشعاع اینرسی های داخلی متوقف میشود
جناب آقای دکتر آقامیری این وضعیت برازنده دوران مدیریتی شما نیست ، در دوران مدیریت شما در سازمان نظام هیچ کس احساس امنیت برای کار نکردن نمیکرد ولی اکنون کسانی را داریم از مدیریت قبل که وقتی جابجایشان میکنید حتی سامانه های دولتی در اختیارشان را هم تحویل مدیران جدید نمیدهند و هیچ توجیهی برای این کار نیست مگر اینکه در آن سامانه ها تخلفاتی رخ داده باشد و همانطور که میدانید این کار از نظر قانونی دارای عواقب تنبیهی و تخلفاتی می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
ایشان هم مثل سایر مدیران هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
2
8
فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جوان‌گرایی مدیران
جوان‌گرایی باعث باز شدن حلقه فرسوده مدیران می‌شود

رهبر انقلاب:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
در جوانی به ما خام میگفتند، حالا که چند سال سابقه داریم، تهمت بی لیاقتی میزنند. مدیر شدن اقبال میخواهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
3
سلام مارا هم به جناب وزیر برسانید و بفرمایید از اعزام کاردان های با سابقه در کشتارگاه به خارج جهت بازرسی گوشت چه خبر
کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
2
6
جناب آقای آقا میری.
............... چطور طرح میدید که ناظرين بهداشتی اعزامی از بخش خصوصی باید برده شوند. شما که به همکار بخش دولتی اجازه تاسیس ازمایشگاه و کلینیک و نمی‌دید چطور تنها بخشی که حداقل کمک به معیشت همکار دولتی میکنه رو تقدیم به بخش خصوصی میکنید.
................. کارمند بخش دولتی در مضیقه است هر روز هم بیشتر بهش استرس و فشار وارد می‌کنند.
........... یک مسول فنی در بخش خصوصی حدود ۱۸ تا ۲۵ دریافتی داره . در بخش دولتی با ۱۵ سال سابقه با تسری(که معلوم نیست تا کی برقرار باشه )۱۲ تومن.
.....................
پاسخ ها
دامپزشک
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کی گفته مسئول فنی ۱۸ تا ۲۵ دریافتی داره؟ بعدشم اگر ۱ درصد حرف شما هم درست باشه سختی کار مسئول فنی با کارمند بخش دولتی یکی هست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
1
9
با سلام
لطفاً پیگیر ورود تسری به احکام باشید،
چراکسی به فکر معیشت کارمندان در شهرستانها نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
لطفاً فردی که منفی داده، علتش رو هم ذکر کنه
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
2
جناب دکتر آقامیری موضوع واردات و صادرات بر اساس قانون سازمان دامپزشکی مصوب1330 دولتی و در حد و اختیارات دولت است و قابل واگذاری به بخش خصوصی نیست مانند سل و بروسلوز و.... لطفا موضوع اعزام نیروهای دولتی را برگردانید تا همه دعات کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
تلفن 1512 تو خوزستان غیر فعال میباشد، لطفا رسیدگی نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
حالا نه اینکه تو خود همین تهران کار می‌کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
بخش خصوصی مسئول فنی جسارت نظارت در کشتارگاه های داخل رو ندارد چطوری میتونه برابر وارد کنندگان گردن کلفت حتی صداش رو بلند کند. اونم با اون لابی های قوی که تو وزارت خانه دارند اصلا اجازه صحبت دارند به گمونم خیلی نخودی تر از بخش تلقی گردند
نظر شما
ادامه