کد خبر: ۷۱۲۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
انصافا آقای دکتر آقامیری خدمات بسیار زیادی برای صنف انجام داده من کاری با این حرفایی که میگن انتخابی و انتصابی اومده ندارم / آدم باید حق رو بگه / اینکه ایشان و معاونینشان در مراسم 14 مهر نیامدند رو من راستش نمی پسندم / رودرروئی سازمان نظام و سازمان دامپزشکی رو با هر عنوان ؛ با هر بهونه ای نمی پسندم ...

حکیم مهر - در فضای مهبم انتخاب رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی، دکتر آراسب دباغ مقدم نایب رئیس کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی این سازمان به دفاع توأم با انتقاد از عملکرد دکتر آقامیری پرداخت.

مشاور عالی حکیم مهر در گفتگو با مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی ضمن انتقاد از عدم حضور دکتر آقامیری در مراسم امسال روز دامپزشکی به بیان منصفانه اقدامات مثبت صورت گرفته در دوره سوم شورای مرکزی نظام دامپزشکی هم پرداخت.

هر چند عنوان این گفتگو که "پوست مدیر روابط عمومی در دباغ خانه دکتر آراسب!!" انتخاب شده و جملات ابتدایی و بخشی از متن آن با ادبیات غیررسمی که پیش از این نیز از دکتر حسن پور حسکویی مسبوق به سابقه بوده است منتشر شده لیکن مشروح این گفتگو بدون تغییر مانند آنچه در سایت سازمان نظام دامپزشکی انعکاس یافته در اینجا تقدیم بینندگان محترم حکیم مهر می‏گردد :

 

"دکتر مهدی حسن پور حسکوئی که علاوه بر یک دومن اسم و فامیل ؛  یک دوجین آداب و القاب از جمله "مشاور رئیس ؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران " را هم به دنبال خود یدک می کشد ...

برای تکمیل و ختم به خیر نمودن جمله بالا متاسفانه هر چه فکر کردم مطلب مناسبی به ذهنم نرسید بنابراین با سه نقطه سر خط ؛ یکراست میرویم سر اصل مطلب و مصاحبه تلفنی با نایب رئیس کمیته بهداشت مواد غذائی سازمان نظام دامپزشکی دکتر آراسب دباغ مقدم :

آقای دکتر ! اگر بگوئیم هر جا بحث یا مطلبی درباره دامپزشکی هست حتما یک اظهار نظر از شما هم در آنجا هست ,  سخن به گزافه نگفته ایم . حالا هم گزافه گوئی نمی کنیم و نظر شما را درباره تحولات اخیر و معرفی 3  منتخب می پرسیم .

دکتر آراسب دباغ مقدم : به نظر من حالا که سالهای متمادی از تصویب قوانین مربوط به  تاسیس سازمان گذشته  بهتر است که در بخش هایی از قوانین  سازمان نظام دامپزشکی اصلاحاتی صورت پذیرد ازجمله بخش مربوط به چگونگی انتخاب 3 نفر توسط شورا و معرفی آن ها, زیرا در ذیل قانون انتخابات تبصره ای وجود دارد که 3 نفر معرفی شوند و اگر وزیر نپذیرفت 3 نفر دیگر معرفی بشوند و به نظرم  این تبصره عملا دموکراتیک بودن در نظام دامپزشکی  را تا حدی خدشه دار می کنه  .

د.حسن پور : دکتر جان عذر خواهی می کنم میون کلام شما اومدم چون ممکنه فراموش کنم . {مکث توام با صاف کردن صدا   }  گفتید که

دکتر آراسب دباغ مقدم : ببینید تبصره داره و تبصرش هم میگه که , وزیر می تونه چیکار کنه ؟ اون 3 نفر رو قبول نکنه . و در مدت زمانی که الان حضور ذهن ندارم شورا موظف می شود که 3 نفر دیگر رو انتخاب کنه که این مساله به نظرم درست نیست چون به هر حال کسی که بالاترین رای را می آورد  نمادی از خواست دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی است ؛ به همین ترتیب نفرات  دوم و سوم . فردی که بعنوان منتخب شورا  بالاترین رای را کسب می کند حتما  به دلیل عملکردش یا به دلیل وجاهت صنفی اش مورد قبول و اعتماد اعضای شورا و همه اون صنف قرار گرفته که بالاترین رای را اورده  و مسلما این شخص منتخب شورا بوده و خواست دامپزشکان است.

د.حسن پور : بله همانطور که شما اشاره کردید در تبصره یک ماده 7 قانون سازمان آمده است که شورای مرکزی می تواند یک بار دیگر برای انتخاب  3 نفر جدید تشکلیل جلسه دهد اما در همین بند این اختیار را به رئیس جمهر واگذار کرده است که شما به اشتباه از وزیر نام بردید . درسته اقای دکتر ؟

دکتر دباغ مقدم : بله بله درست است

 ( اینجا کمی قانون  دموکراسی بهم خورد چرا که هم بنده و هم دکتر آراسب عزیز بدون توجه به یکدیگر برای خودمان  دوسه جمله ای  بریدیم و دوختیم بدون آنکه چیزی از حرفای هم بفهمیم !! اما بالاخره  رشته سخن به دست بنده افتاد )

د.حسن پور : البته به نظر من مهم نیست  اسم چه کسی به عنوان منتخب باشه مهم اینه که اون فرد در رای گیری بیشترین رای و اعتماد اعضا رو کسب کرده . بنابراین یکروز ممکنه دکتر آقامیری این شرایط رو بدست بیاره  روز دیگر  فرد دیگری .

دکتر آراسب دباغ مقدم : به هر حال امیدواریم که هر چه زودتر وضعیت نظام روشن بشه  و هر کسی که در این جایگاه قرار می گیره واقعا به صنف دامپزشکی خدمت کنه ببینید من چند جای مختلف گفتم حتی چند وقت پیش در جلسه جامعه دامپزشکان هم گفتم که انصافا انصافا آقای دکتر آقامیری خدمات بسیار زیادی برای صنف انجام داده من کاری با این حرفایی که میگن انتخابی و انتصابی اومده ندارم اما بازم می گم  کارهایی که در دوره دکتر آقامیری انجام شد در دو دوره قبل انجام نشد باید بگویم که بنده  چند سال قبل در زمان مسئولان سابق سازمان نظام  کارت عضویتم را تمدید نکردم و به عمد هم نکردم  چون  بیلان کاری وجود نداشت  من این مطلب رو  چند جای دیگر هم گفتم اگر خواستید می توانید آن را رسانه ای هم بکنید.

دکتر آقامیری فعالیت های زیادی داشته خصوصا درزمینه کاریابی که موسسه کاریابی کنونی با عنوان نظام توسعه کار از جمله این اقدامات است , سازمان در سال های گذشته همایش های متعدد و خوبی برگزار کرده  ؛  فصلنامه نامرتب  سازمان تبدیل به ماهنامه مرتب شد ؛ وقتی دکتر آقامیری آمد عملا کمیته های سازمان یکی دوسال بود که کاملا تعطیل شده بود که ایشون کمیته ها رو مجددا  احیاء کرد  ؛ همچنین دوره های بازآموزی  در دوره مسئولیت ایشون مجددا  فعال شد اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم  انصافا این ها کارهای خیلی بزرگیه آقای دکتر .

د.حسن پور : تایید بدون کلام ( جهت اطلاع دکتر آراسب )

ادامه صحبت دکتر آراسب دباغ مقدم :  خب آدم باید حق رو  بگه آقای دکتر ؛  اما در کنار این خدمات بزرگ  حالا یه انتقاداتی هم دارم مثلا اینکه ایشان و معاونینشان در مراسم 14 مهر  نیامدند  رو من راستش نمی پسندم حتی کامنتی هم در این زمینه در آخر یکی از خبرهای سایت سازمان گذاشتم که دیدم شما هم زحمت کشیدید و انتقاد منو  گذاشته بودید .

د.حسن پور : خواهش می کنم . البته این هم یکی دیگر از اقدامات دکتر آقامیری بود که فضا رو آنقدر باز نگاه داشت و به اعضاء اعتماد کرد که تا به امروز تقریبا از همه نظرات در پایان خبر ها استفاده کردیم .  همینطور که مصاحبه امروز شما رو به امید خدا بدون حذف حتی یک "واو" به انضمام آواهای ناخواسته به کار گرفته شده از سوی طرفین مصاحبه خواهیم گذاشت ولو آنکه به قیمت خروج از ادبیات رسمی رسانه تمام بشود.

دکتر آراسب دباغ مقدم : من رودرروئی سازمان نظام و سازمان دامپزشکی رو با هر عنوان ؛ با هر بهونه ای نمی پسندم حتی اگر حق با ایشون باشه . ببینید دامپزشکی به اندازه کافی دشمن بیرونی داره که دیگه جائی برای این اختلافات باقی نمی مونه  دو تا سازمان داریم که به نوعی پدر معنوی صنف ما به حساب می آیند یکی سازمان دامپزشکی و یکی هم موسسه رازی. اگر احیانا در جلسات داخلی اختلاف نظر هایی هم هست نباید به بیرون راه پیدا کند .

اینها به هر حال انتقاداتی بود که من شخصا داشتم که جلوی روش گفتم پشت سرش می گم و همه جا هم میگم اما این مساله را هم در کنار گله ها واهم گفت که ایشون  انصافا جوان خوش فکر ؛ فعال و باانرژی است و  معاونان و مشاوران خوبی انتخاب کرده به نظرم در دوره معاونت دکتر جمشید رزم یار کارهای بسیار خوبی در معاونت آموزش انجام شد در کل من در دوره سوم از نظام دامپزشکی به عنوان یک دامپزشک خیلی راضی بودم .

د.حسن پور : به عنوان نایب رئیس  کمیته بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی نظرتان را درباره فعالیت کمیته های سازمان بفرمائید.

دکتر آراسب دباغ مقدم : اگر طرح ها و  برنامه های علمی به صورت قراردادی با تعیین زمان مشخص به اعضای کمیته ها واگذار شود به این صورت که همکاران طرح از افراد داخل سازمانی و یا حتی خارج از سازمان انتخاب شوند به نظرم بهتر خواهد بود با توجه به اینکه  جلسات کمیته ها ماهی 2 ساعت تشکیل می شود که این مقدار زمان بسیار کم است و به برخی از طرح ها و مسائل نمی توان به صورت کامل پرداخت که گاهی برخی برنامه ها بدون حصول نتیجه ابتر باقی می ماند.

د. حسن پور : درباره حضور و نقش آفرینی اعضای کمیته ها در نشریه  نظام دامپزشکی و در تعیین  امتیاز های بازآموزی توضیح بفرمائید .

دکتر آراسب دباغ مقدم : باورم این است که فعالیت کمیته های تخصصی سازمان باید در نشریه سازمان منعکس شود البته منظورم این نیست که حتما هر ماه همه کمیته ها در آن مطلب داشته باشند اما بنظر می رسد اگر  به تناوب کمیته های مختلف مطالب علمی ارایه دهند بهتر است البته از دکتر اکبرین مسئول کمیته های تخصصی سازمان و دکتر قهرمانی نژاد مدیر داخلی نشریه در این خصوص پرسیدم که نظرشان این بود که کمیته ها برای بازتاب فعالیت هایشان در نشریه  خیلی فعال نیستند .

درباره دوره های بازاموزی هم بهتر است مدرسین دوره ها از اعضای کمیته ها انتخاب شوند مثلا در نظام استان ها اگر دکتر رضویلر که رئیس کمیته مواد غذایی است برای تدریس دوره فرصت نداشت فرد دیگری از اعضاء را به جای خود معرفی کند . اگر دوره های بازآموزی به این صورت با مشارکت اعضای کمیته های تخصصی برگزار شود  بهتر خواهد بود تا اینکه این مسئولیت به عهده افرادی خارج از سازمان  گذاشته شود که ارتباطشان با بدنه نظام دامپزشکی در مقایسه با اعضای کمیته ها  کمتر است.

د.حسن پور : افراد خارج سازمان چه کسانی هستند ؟

دکتر آراسب دباغ مقدم : در بخش مواد غذایی که خودم عضو آن هستم مثال می زنم ؛ در این کمیته برنامه هایی در حال انجام است و گاهی در این برنامه ها افرادی دعوت می شوند که بعضا هیچ اطلاعی از سیاست های سازمان نظام دامپزشکی ندارند و ارتباطشان با بدنه سازمان ضعیف است و شاید بتوان گفت که از نظر صنفی و علمی هم ممکن است وجاهتی نداشته باشند در حالی که می توان برنامه ریزی برای برگزاری دوره های بازآموزی را نیز بر عهده کمیته ها گذاشت به این صورت که از قبل اعلام شود که  مثلا برای سال آینده باید  20 دوره بازآموزی برگزار شود آنوقت اعضای کمیته ها خودشان مدرس مربوط به هر دوره و برنامه ریزی های آن را به عهده بگیرند .

د.حسن پور : باتوجه به اینکه شما در دانشگاه علوم پزشکی نیز تدریس دارید بفرمائید که از نظر اعطای امتیاز های باز اموزی چه تفاوت هایی بین همایش های پزشکی و دامپزشکی وجود دارد؟

بیشتر فعالیت من در دانشگاه علوم پزشکی است و دائم درحال برگزاری همایش های مختلف هستیم افراد حاضر در همایش های علوم پزشکی بر اساس مدرک تحصیلی به عنوان مثال از الف تا جیم گروه بندی می شوند گروه الف گروه اصلی امتیاز ب گروه های کمتر مرتبط با عنوان همایش و ج گروه هایی با مدارکی هستند که کمترین ارتباط را با عنوان همایش دارند. بنابراین امتیاز هایی که به هر فرد تعلق می گیرد لزوما با دیگر افراد حاضر در همان همایش یکسان نخواهد بود که این مساله باید در همایش های دامپزشکی نیز لحاظ شود ؛به عنوان مثال  اگر بنده با مدرک بهداشت مواد غذایی در همایش طیور رفتم نباید به اندازه یک متخصص طیور یا یک شاغل در بخش طیور امتیاز بگیرم و امتیاز من در بخش ویژه "امتیازدهی مختص طیور" صفر خواهد بود زیرا تنها فراورده ها برای من که متخصص بهداشت مواد غذایی هستم کاربرد دارد و بیماری هایی مثل مارک و نیوکاسل و ... عملا به درد من نمی خورد و بلعکس . در حال حاضر به این صورت نیست هر کسی با هر مدرکی در هر همایشی حضور یابد امتیاز را دریافت می کند .

د.حسن پور: اعطای امتیاز بازآموزی برچه اساس و معیاری انجام می شود؟

در دانشگاه های علوم پزشکی امتیاز بازاموزی براساس ساعت همایش است که فکر می کنم 8 ساعت در یک روز را 5 امتیاز اختصاص می دهند که باید ما هم از قوانین آن ها استفاده کنیم .

د.حسن پور: خب پزشکی بحث مربوط به خودش را دارد و به نظر می رسد که ما یعنی بخش دامپزشکی باید خودمان بر اساس رشته و مدرک تحصیلی مان قوانینی به تصویب برسانیم .

دکتر آراسب دباغ مقدم : پزشک ها در دنیا پیشتاز بودند و ما مجبوریم بالاخره از تجربه آن ها استفاده کنیم ببینید مثلا در بخش پزشکی برای امتیاز بازاموزی قانون مصوب مجلس شورای اسلامی وجود دارد که ما نداریم . وزارت بهداشت از سال ها پیش دفتر بازاموزی داشت که در حال حاضر این دفتر در دانشگا ه های علوم پزشکی به عنوان دفتر باز اموزی تعمیم یافته است  که البته باز کلیات قوانین و برنامه ها ی مصوب  کماکان از وزارت بهداشت به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

د.حسن پور : شما با افزایش تعداد کمیته ها موافقید یا مخالف؟

دکتر آراسب دباغ مقدم : احساس می کنم یکی دو کمیته دیگر نیاز داریم که اولین آن کمیته دامپزشکان نیروهای مسلح است و نظام دامپزشکی به آن ورود نکرده است و ما هم اینجا مشکل داریم حق محرومیت از مطب را نمی دهند ؛ درجه دامپزشک وظیفه را کم کردند 2 روز دیگه هم حتما درجه دامپزشک کادر را هم به همین ترتیب کم می کنندو خیلی از مسائل این چنینی که به نظرم نظام باید در این زمینه وارد شود ما از نظام دامپزشکی انتظار داریم که پیگیر مشکلات ما هم باشند کما اینکه باید پیگیر مشکلات دامپزشکان وزارت بهداشت ؛ وزارت جهاد و محیط زیست هم باشد اصلا فلسفه نماینده ها در شورای مرکزی هم همین است . ارتباط دو سویه برقرار کردن وظیفه نمایندگان است هرچند که آن ها هم گاها نقششان را خیلی خوب بازی نمی کنند .

د.حسن پور : شما همواره در اظهار نظرهایتان  مشکلات دامپزشکان شاغل در نیروهای مسلح را مطرح می کنید آیا آمار دقیقی از تعداد این دامپزشکان دارید یا به نظر شما چند درصد از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در نیروهای مسلح کشورمان مشغول فعالیت هستند؟

خیر آمار دقیقی در این زمینه ندارم اما در کل در نیروهای مسلح چند صد نفر دامپزشک و سایر رده ها مشغول خدمت هستند و تعداد زیادی هم به صورت نیروی وظیفه در نیروهای مسلح فعالیت می کنند که باید توجه داشته باشید که اغلب  این افراد  در مسئولیت های مهم اجرایی و پژوهشی نیروهای مسلح فعالیت می کننند. البته باید گفت که خوشبختانه در کشور  اغلب  دامپزشکان در بخش های مهم و تاثیر گذار و کلیدی  مشغول فعالیتند اما متاسفانه به خوبی شناخته نشده اند و یا به درستی به جامعه معرفی نشده اند مثلا رئیس آزمایشگاه ویروس شناسی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران که تمام تشخیص های آنفلوانزای انسانی ؛ پرندگان ؛ خوکی و .... در آن مشخص می شود یک دامپزشک است ما از این دست افراد زیاد داریم اما آن ها را نمیشناسیم شاید خود اینها هم ترجیح می دهند حالا که به آن ها توجهی نمی شود به همین ترتیب جلو برود و شاید هم اصلا دیگر تمایل نداشته باشند که دامپزشک خوانده شوند و ترجیح دهند که با عناوینی از جمله متخصص عفونی ؛   ویروس شناس و پزشک مورد خطاب قرار گیرند. "

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
il;hv
|
-
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
0
0
http://animal.persianblog.ir/post/611
omid
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
0
0
حمايت دكتر آراسب از دكتر آقاميري بسياري جالب است. آن هم در شرايط كنوني كه بسياري از مسائل روشن شده است
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
با سلام عنوان مطلب با متن هم خوانی ندارد ظاهرا برای شما دفاع از چهار سال کمرنگ و انتقاد از یک روز پررنگ بوده دکتر عزیز . بطور کلی کینه چیز خوبی نیست حداقل واسه قلب ضرر داره
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
من در این متن حمایتی ندیدم آنچه وجود دارد بیان واقعیات است که امری پسندیده می باشد به هر حال آمدن دکتر آقامیری تماما نقطه سیاه نبوده و فعالیت های خوبی هم صورت گرفته ولی برخی رویه های ایشان مورد پسند همکاران نیست که حق دارند ،تیم روابط عمومی دکتر آقامیری بسار بد عمل می کند به نظر من مشکل از اینجا نشات می گیرد.
دکتر م. ش.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
با سلام بايستي گفته شود دكتر آقاميري خدمات بسياري در دوره رياست خود انجام داده اند ايشان نظام دامپزشكي را از صدور كارت عضويت به اينجا رسانيده تشكيل تعاوني مسكن، تشكيلات نظام سبز سلامت، بحث دورههاي آموزشي، كميته ها ،صندوق تعاون و رفاه و ...... من به نوبه خود از ايشان تشكر و قدرداني مي نماييم
مهرداد
|
-
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
سلام
کارنامه آقای دکتر آقامیری روشن وچگونگی حضور نامبرده درترکیب شورای مرکزی وسپس قرارگرفتن در جایگاه ریاست نظام دامپزشکی نیز برکسی پوشیده نیست ،عملکرد .... ایشان در دوره سوم ودرگیری های مدام باسازمان دامپزشکی را ازیادنبرده ایم لذا دفاع ازمشارالیه وجاهت نداشته وعدم پذیرش ایشان توسط وزیر محترم اقدامی بجا ودرخورتحسین می باشد
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
برای همکاران عزیزم:
بنده در این مصاحبه نه از جناب دکتر آقامیری دفاع کرده ام و نه قصد تخریب ایشان را داشته ام. آنچه بیان شده، باورهای قلبی بنده در مورد عملکرد ایشان در دوره ریاست سازمان نظام دامپزشکی بوده است.
معتقدم به عنوان افرادی که از قشر تحصیل کرده اجتماع هستیم و چندین واحد اپیدمیولوژی و روش تحقیق گذرانده ایم و یک پایان نامه 6 واحدی را نیز حداقل یکبار دفاع کرده ایم(متخصصان دو بار دفاع کرده اند و با واحد بیشتر)، باید یاد گرفته باشیم که بسیاری از پدیده ها نه سفید سفیدند و نه سیاه سیاه. اکثر افراد حدی میانه هستند ترکیبی از نقاط قوت و ضعف. ضعف ها را باید صادقانه تذکر داد و قوت ها را نیز ستود تا تقویت شوند.
سیاه دیدن یا سپید دیدن مطلق، ریشه در فرهنگ ما دارد که با بسیاری از واقعیت های امروز زندگی، همخوان نمی باشد.
برای همه همکاران عزیزم آرزوی موفقیت دارم.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
آقای دکتر اگر دکتر حسن پور این القاب رو یدک میکشد واقعی است ،جنابعالی که القاب مجازی یدک می کشید و سرشار از اعتماد به نفس کاذب هستید یک فکری به حال خود کنید
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
......... .........
مزدک
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
با تشکر از سخنان مدبرانه دکتر آراسب و با استفاده از جملات ایشان: (من رودرروئی سازمان نظام و سازمان دامپزشکی رو با هر عنوان ؛ با هر بهونه ای نمی پسندم )بسیار آموزنده، مهم و حیاتی می باشد.(حرفایی که میگن انتخابی و انتصابی اومده )هم میتونه بجای نقطه منفی ، پتانسیل ایشون برای کارهای بهتر بحساب بیاد.در صورتی که همه ما بعنوان سربازان سلامت در راه خودمان ایثار بکنیم نه فقط انجام وظیفه.به امید آنروز
ba ensaf bash
|
-
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
0
0
Salam. Chera hameeshe donbal noghate zaf hastim? 1Nafar nagoft dr hasanpour BA honaro ghalam jazzabesh baesse ertegha dampezeshki mishavad,karhaye hame ra bayad taghviat konim become az drlotfi ke hamzabon drhasanpor hast.shoma digenabayad refighetan ra tanhaa begzarid
دکتر م. ش.
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
0
0
دوست عزیزی که حتی اسم خودت رو هم نمی نویسی این جمله شما {،جنابعالی که القاب مجازی یدک می کشید و سرشار از اعتماد به نفس کاذب هستید یک فکری به حال خود کنید} جمله بسیار پر تناقضی است اول اینکه ممکنه ...... باشی یا ...... چون از لحن جمله نویسیت اینطور درک میشه باید این رو بدونی که اگر تمام این داستان اعتماد به نفس کاذب بود جمله شما هیچ گاه در این سایت منتشر نمی شد همانند وب سایت ...... جرات انتشار هیچ گونه نظری رو نداره دوم اینکه اگر مراجعه کننده این سایت کم بود هیچ گاه شما از ..... به اینجا نمیومدید که کامنت (توهین نامه) بگذارید به هر حال ایام عزت شما هم بدون صدمه زدن به دیگران مستدام باد.
مهدیا
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
0
با سلام و تشکر از مطالب خوبتون ، جناب دکتر دباغ مقدم جهت مشاوره لطف میکنید آدرسی از خودتون بهم بدید که از راهنمای هاتون استفاده کنم ، ممنون میشم
نظر شما
ادامه